Πληροφορίες

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Το όνειρο της Παναγίας 49- Αγγελική προστασία ..απο ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ



Το όνειρο της Παναγίας 49- 

Αγγελική προστασία 


Στον Ιουδαϊκό ναό της Ιερουσαλήμ η Παναγία, 

η Θεοτόκος, 
κουράστηκε, 

ξάπλωσε και αποκοιμήθηκε. 
Ήρθε σε εκείνη ο Κύριος μας, 

ο Ιησούς Χριστός και της είπε. 
«Πολυαγαπημένη Μου Μητέρα. 
Ξεκουράζεσαι; 

Κοιμάσαι ή βλέπεις Εμένα;» 
Εκείνη Του απάντησε. 
«Τέκνο Μου. 

Δεν κοιμήθηκα, 
αλλά μισοκοιμήθηκα. 
Αποκοιμήθηκα και όνειρο θαυματουργό είδα. 
Τον Μάρτιο μήνα, 

17 μέρες είδα. 
Εσένα μέσα στα αίματα. 
Να εκτελεστείς οι Εβραίοι Σε δώσανε. 
Στον Σταυρό μαζί με τους ληστές Σε σταυρώσανε. 
Από τον Πόντιο Πιλάτο σταυρώθηκες. 
Όλων των ειδών τις προσβολές υπέμενες. 
Στο πρόσωπο Σου το Άγιο φτύνανε. 
Με μαύρο, 

αγκάθινο, 
στεφάνι στο κεφάλι Σε στέψανε. 
Με ξύδι Σε ποτίσανε. 
Με φωτιά το σώμα Σου θρέψανε. 
Στρατιώτης με λόγχη το πλευρό Σου έσπασε. 
Έβλεπα πως βασανιζόσουν και υπέφερες. 
Το αίμα Σου, 

από τις τεράστιες πληγές, 
έσταζε. 
Εγώ κοντά στον Σταυρό Σου έκλαιγα και υπέφερα. 
Ύστερα κεραυνοί και αστραπές βρόντησαν. 
Οι βράχοι από τις κορυφές κατέρρευσαν. 
Οι νεκροί από τους τάφους σηκώθηκαν. 
Γύρω από το Σταυρό πλήθη ανθρώπων μαζεύτηκαν. 
Ο ήλιος και το φεγγάρι το φως τους έχασαν. 
Υπήρχε σκότος παντού από τις έξι μέχρι τις εννιά. 
Ο Ιωσήφ και ο Νικόδημος το πεντακάθαρο Σου σώμα το κατέβασαν. 
Με καθαρό ύφασμα το τύλιξαν. 
Σε νέο, 

κλειστό τάφο το έβαλαν. 
Τα καρφωμένα χέρια Σου στο στήθος τα δίπλωσαν. 
Κύριε, 

Θεέ Μου, 
Ιησού.» 
φώναξε η Μητέρα Του. 
«Φοβάμαι αυτό το όνειρο να το θυμηθώ και να το διηγηθώ.» 
Της είπε τότε ο Ιησούς Χριστός. 
«Ω Μητέρα Μου, 

γλυκιά. 
Το όνειρο σου είναι σωστό. 
Όποιος θα το διαβάζει, 

όποιος θα το κρατάει σπίτι του. 
Αυτόν οι άγγελοι Μου δεν θα τον αφήσουν να πεθάνει νέος. 
Όποιος θα το έχει θα είναι διαφυλαγμένος από φωτιά και από πνιγμό σε νερό. 
Όποιος στο ταξίδι μαζί του θα το πάρει, 
αυτόν το ζώο δεν θα τον αγγίξει, 

ο εχθρός δεν θα τον σκοτώσει. 
Τα δαιμόνια την ψυχή του δεν θα την πάρουν. 
Οι Άγγελοι Μου θα τον σώσουν και θα τον φέρουν σε Εμένα.» 
Στο όνομα του Πατρός, 

του Υιού και του Αγίου Πνεύματος. 
Τώρα και πάντα και στους απέραντους αιώνες. 


Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου