Πληροφορίες

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Η Προσευχή του Ανοιχτού Δρόμου ..απο ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ


Φύλακα Άγγελε,
προστάτη μου...
Εσύ που έχεις την αποστολή που ο Κυριός
μου Ιησούς Χριστός σου ανέθεσε και την δύναμη να οδηγείς τα βήματά μου και να με προσέχεις μέρα και νύχτα,
σ'εκλιπαρώ να'σαι ο οδηγός μου σ'αυτούς τους δρόμους και να με προσέχεις και να με υπερασπίζεσαι από τις κακές σκέψεις,
την ζήλια,
την απληστία 
και την μαγεία των εχθρών μου.

Και αν κάποια σκια ή κακό πνεύμα μ'ακολουθεί στο δρόμο,με την δύναμή σου κράτησέ το μακριά από εμένα.Και αν κάποιος εχθρός,κάποια στιγμή,θέλει να με βλάψει,
σου ζητώ να αποτρέψεις τις πράξεις του και ν'απομακρύνεις τις κακές αυτές σκέψεις απ'το μυαλό του,
έτσι ώστε να μην λαβωθώ.

Ιησού πάνω στον Σταυρό,Εσύ που κατέβηκες απ'τον Ουρανό στη Γη,επελέχθης απ'τον Θεό,
τον Πατέρα μας...
Εσύ,
ο Μονογενής Υιός Του.
Σου έδωσε τη δύναμη ν'ανοίξεις τους δρόμους μου.
Κάθε στιγή αισθάνομαι ότι οι πόρτες των δρόμων μου είναι κλειστές και χρειάζομαι την απέραντη καλωσύνη Σου για να ανοίξουν,
ωστε να μου φέρουν τύχη,
υγεία και ευημερία.

Χριστέ,
Είσαι το Καταφυγιό μου και Προστάτης μου.
Έχω πίστη σε Σένα σαν να'σουνα ο Πατέρας...
Εσύ που με βοηθάς και ανοίγεις το μονοπάτι στην ευτυχία μου.

Πατέρα του Καταφυγίου,
χάρισέ μου αυτήν την μέρα,
τον άρτο κάθε ημέρας,
έτσι ώστε να συντηρώ τον εαυτό μου και την οικογενειά μου.

Προσεύχομαι, 
ώστε ο Φύλακας Άγγελος μου,
να'ναι πάντα ο οδηγός μου όπου και να βρίσκομαι και ώστε το Φως της Θεϊκής Προστασίας,
ν'ανοίγει πάντα τους δρόμους μου!! 

ΑΜΗΝ

Στη συνέχεια λέμε 3 Πάτερ Ημών και 3 Χαίρε στην Παναγία

Πηγή:
το βιβλίο ''Helping Yourself With Selected Prayers, Vol.1''

_________________
I fight the world and take all they can give 
There are times my heart hangs low 
Born to walk against the wind 
Born to hear my name 
No matter where I stand I'm alone (Manowar-Heart Of Steel) 

Wolfheart

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου