Πληροφορίες

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Σαμανικη Ιατρικη - Ολιστικη Βοτανοθεραπεια - Συμβολο Θεραπεια - Προθεση

  
Η Βοτανική επιστήμη χρησιμοποιείται από τα αρχαία χρόνια για την ανακούφιση και θεραπεια συμπτωμάτων και ασθενειών που μας ταλαιπωρούν,
καθώς και ψυχοσωματικών καταστάσεων που οφείλονται στο συναίσθημα και τα βιώματά μας.
Αλλωστε το ότι θεωρείται μητέρα της σύγχρονης ιατρικής είναι αρκετά σαφής χαρακτηρισμός.
Το βασίλειο των φυτών εμπεριέχει ένα σύστημα θεραπείας που από ένστικτο χρησιμοποιούν όλα τα ζώα, άσχετα από το διαιτολόγιό τους.
Όλοι θα έχουμε δει άρρωστα ζώα να τρώνε διάφορα χόρτα στη Φύση για να αισθανθούν καλύτερα...
Αυτή η γνώση που καλλιεργήθηκε μέσα από την εμπειρία χιλιάδων χρόνων,
των ανθρώπινων πληθυσμών, μεταδιδόταν από γενιά σε γενιά μέσα από κάστες ιερέων,
σαμάνων-θεραπευτών και αναπτυσσόταν ανάλογα με την χλωρίδα στην κάθε περιοχή του πλανήτη, με τα αντίστοιχα βότανα για την κάθε μορφής ασθένεια και αδιαθεσία.
Στη χώρα μας,
οι ρίζες της βοτανοθεραπευτικής μας κουλτούρας και Παιδείας,
χάνονται στα βάθη των αιώνων και της μυθολογίας μας από τον Κένταυρο Χείρωνα και τον Ασκληπιό,
μέχρι μία σειρά εξεχόντων ιατρών-θεραπευτών της εποχής,
όπως ο Ιπποκράτης που δίκαια θεωρείται ο πατέρας της σύγχρονης Ιατρικής επιστήμης,
ο Διοσκουρίδης,
ο Θεόφραστος,
ο Γαληνός, κ.α.
Εχουμε την τύχη να ζούμε στην Ελληνική Φύση,
όπου αναπτύσσονται χιλιάδες βότανα δημιουργώντας μία πλήρη παλέτα θεραπείας,
την οποία έχουμε την δυνατότητα να αξιοποιήσουμε προς όφελός μας χρησιμοποιώντας τις γνώσεις των προγόνων μας.

Ο όρος της Ολιστικής Βοτανικής χρησιμοποιείται για να δείξει την ιδιαίτερη προσέγγιση προς το άτομο,
το οποίο αντιμετωπίζεται ως μία ολότητα και η πρόταση αγωγής που του παρέχεται είναι πάντοτε υπό αυτό το πρίσμα.
Στην ουσία δημιουργείται μία αγκαλιά θεραπείας από όλες τις μορφές των βοτανικών ιαμάτων που συλλέγουμε από τη Μητέρα Φύση.
Βοτανικά αποστάγματα που προσεγγίζουν το εκάστοτε πρόβλημα υγείας με τις ουσίες που περιέχουν, σε φυσική μορφή.
Γεμμοθεραπευτικά σκευάσματα, από εμβρυϊκούς ιστούς των φυτών που επιτυγχάνουν ανάπλαση των κατεστραμένων ιστών.
Κάψουλες με 100% φυτικό περιεχόμενο και φυσικές αλοιφές για το δέρμα.
Βοτανόλουτρα,
ως μία αναβίωση των θεραπευτικών τεχνικών του Ιπποκράτη,
για την απορρόφηση των ζητούμενων συστατικών των βοτάνων από τα εκατομμύρια πόρους του δέρματος.

Τέλος,
ανθοϊάματα για την αντιμετώπιση των ψυχικών μας θεμάτων,
όπως η αντιμετώπιση του άγχους,
η εξάλλειψη διαφόρων μορφών εμμονών και φοβίας,
ο κατευνασμός της αϋπνίας,
η έλλειψη αυτοπεποίθησης,
αναποφασιστικότητα,
ατονία,
κατάθλιψη, κ.α.
Ντελικάτες ενέργειες από αέρινα λουλούδια που δρουν αποτελεσματικά στη ψυχοσύνθεσή μας, βοηθώντας μας να ανταπεξέλθουμε στην πίεση αυτής της μεταβατικής εποχής.
Ακολουθώντας τις συνιστώμενες δοσολογίες,
δεν υπάρχουν παρενέργειες αντίθετα δε,
πετυχαίνουμε και μία αναζωογόνηση του οργανισμού μας,
μέσα από την επαφή μας με τη Μητέρα Φύση,
που τόσο έχουμε χάσει ακολουθώντας τον σύγχρονο τρόπο ζωής στα αστικά κέντρα.





















Προθεση Προσευχη Ενεργειακη θεραπεια απο αποσταση































Κατά Ματθαίον 9: 16-17


« Κανένας δεν βάζει για μπάλωμα σε παλιό ρούχο ένα καινούριο κομμάτι ύφασμα γιατί το μπάλωμα θα τραβήξει το παλιό ύφασμα και το άνοιγμα θα γίνει μεγαλύτερο. Ούτε βάζουν καινούριο κρασί σε παλιούς ασκούς γιατί θα σκάσουν οι ασκοί, θα χυθεί το κρασί και θα καταστραφούν και οι ασκοί. Το καινούριο όμως κρασί το βάζουν σε καινούργιους ασκούς κι΄ έτσι διατηρούνται και το κρασί και οι ασκοί »
Κατά Ματθαίον 9: 16-17

Στο παρελθόν χρησιμοποιούσαν ασκούς- σακιά ραμμένα από δέρμα ζώων – και ο λόγος που δεν ήταν δυνατόν να φυλαχτεί το νέο κρασί σε παλιούς ασκούς είναι γιατί στο νέο κρασί δημιουργούνται ζυμώσεις και απελευθερώσεις αερίων που θα κατάστρεφαν τους ασκούς και το κρασί θα χυνόταν. Έβαζαν επομένως το νέο κρασί σε νέους ασκούς, στερεούς, ικανούς να αντέξουν σε πολύ ψηλές πιέσεις.
Τι αντιπροσωπεύει η διαδικασία της ζύμωσης από την επιστημονική άποψη;
Η ζύμωση είναι μια φυσική αποσύνθεση της οργανικής ύλης.

Όταν ο Ιησούς έλεγε:
« Το καινούριο όμως κρασί το βάζουν σε καινούριους ασκούς κι΄ έτσι διατηρούνται και το κρασί και οι ασκοί »,
συνέκρινε την διδασκαλία του με το καινούριο κρασί επειδή η διδασκαλία αυτή έπρεπε να χυθεί μέσα σε γερά και ανθεκτικά όντα, ικανά ν’αντέξουν όλες τις μεταβολές που αναγκαστικά θα προκαλούνταν μέσα τους.
-Ο ασκός αναπαριστά το ανθρώπινο ον-

-Παρατηρήστε τους εαυτούς σας, παρατηρήστε τους άλλους και θα διαπιστώσετε ότι αποδεχόμενοι μια Διδασκαλία, όσο Θεϊκή και αν είναι στο πλήρωμα του χρόνου τα όντα αρχίζουν να πέφτουν στις πιο μεγάλες αντιξοότητες.
-Γίνονται ευέξαπτα ή καταθλιπτικά και επιπλέον αντί η εργασία τους να ενισχύει την θετική πλευρά μέσα τους,
δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αναπτύσσει την αρνητική πλευρά, επειδή κάθε νέα σκέψη,
κάθε καινούργιο συναίσθημα δημιουργεί ζυμώσεις στο εσωτερικό τους.
Πρέπει να γνωρίζουμε ένα πράγμα,
ότι πρέπει να ετοιμάσουμε μέσα μας ένα γερό καλούπι ικανό να χωρέσει και να αντέξει μια φιλοσοφία,
μια ιδέα,
μια καινούργια Διδασκαλία.
-Δεν μπορούμε να λάβουμε μια καινούργια φιλοσοφία χωρίς προηγουμένως να εναρμονιστούμε μαζί της.-
Μην φαντάζεστε πως μπορείτε να αντέξετε εύκολα τα ρεύματα της αγάπης και του φωτός-
Αντίθετα, μπορούμε να πούμε ότι οι άνθρωποι είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για της οδύνες, τους καημούς και τις απογοητεύσεις παρά για τη χαρά, την έμπνευση και τα πολύ υψηλά ρεύματα.
-Θα έλεγε κανείς πως συχνά μάλιστα τους αρέσει να βρίσκονται βουτηγμένοι στις επιπλοκές και τα προβλήματα και αν μια μέρα λάβουν μια πολύ φωτεινή έμπνευση, μπορεί κανείς να πει πως σχεδόν κάνουν το παν για να την ξεφορτωθούν.
Που θα βρουν έπειτα τις ευκαιρίες για να μεταμορφωθούν;
Μια μέρα θα μετανιώσουν για τον τρόπο που ενέργησαν και θα πουν ...
« Είναι αλήθεια, πόσες φορές έδιωξα το φως επειδή φοβόμουν το Πνεύμα μέσα μου!!»
-Αν οι άνθρωποι ήξεραν πόσες οργανικές, χημικές, ψυχολογικές βελτιώσεις προκαλούνται κάτω από την επήρεια μια θεϊκής ιδέας!
-Είναι μάλιστα σε αυτή την ευκαιρία που κλείνουν την πόρτα!
Αυτοί που τρέμουν το Πνεύμα δεν ξέρουν καλά- καλά γιατί, αισθάνονται όμως ενστικτωδώς ότι υπάρχει κάτι που τους φοβίζει ,και αυτό που τους φοβίζει είναι το ότι θα πρέπει να εγκαταλείψουν τις παλιές τους συνήθειες-

-Αν σταματούμε τα ρεύματα αυτά με τις αδυναμίες μας,
τις αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα,
σημαίνει ότι οι ασκοί μας δεν είναι έτοιμοι να δεχθούν το νέο κρασί.
Είναι παλιοί ασκοί και πρέπει να τους αλλάξουμε.
Το χύσιμο του νέου κρασιού στους νέους ασκούς ισοδυναμεί με την ένωση του πνεύματος με την ύλη
( και ύλη δεν είναι αποκλειστικά αυτή του φυσικού επιπέδου αλλά επίσης αυτή του ψυχικού επιπέδου, των σκέψεων και των συναισθημάτων.)
-Δεν μπορείτε να αρκεστείτε στο να χύνετε μια Διδασκαλία μέσα στο κεφάλι σας,
να γαλουχείστε καθημερινά με καινούργιες ιδέες,
χωρίς ταυτόχρονα να ανανεώνετε όλο το φυσικό και ψυχικό Είναι με την εφαρμογή μιας πιο αγνής ζωής.