Spiritual Life Coaching & Holistic Therapy ΤΟ ΘΕΙΟ ΦΩΣ ΠΑΙΔΕΥΕΙ, ΕΚ ΠΑΙΔΕΥΕΙ. ΟΣΟΙ ΕΙΣΤΕ ΦΩΣ, ΓΙΝΕΣΤΕ ΦΩΣ ΞΑΝΑ. ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΟΣΟΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ, ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ, ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ.
Πληροφορίες
Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013
God and the angels are trying to answer your prayers, if you will take some quiet time to listen to your inner guidance . Πηγή Doreen Virtue.
God and the angels are trying to answer your prayers,
if you will take some quiet time to listen to your inner guidance .
. . and then take action on that guidance.
If you can't hear your guidance,
ask for it to be louder and clearer.
If you're unsure whether your guidance is real,
ask for signs.
If you need more confidence or support,
ask for divine help.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ο Θεός και οι άγγελοι προσπαθούν να απαντήσουν στις προσευχές σου,
αν θα πάρει λίγο χρόνο για να ακούσεις την εσωτερική σου καθοδήγηση.
. . και στη συνέχεια να λάβεις δράση για την εν λόγω κατευθυντήρια γραμμή.
Εάν δεν μπορείς να ακούσεις την καθοδήγησή σου,
ζήτησε να είναι πιο δυνατή και πιο καθαρή.
Εάν δεν είσαι σίγουρος αν η καθοδήγησή σου είναι πραγματική,
ζήτησε σημάδια.
Εάν χρειάζεσαι περισσότερη εμπιστοσύνη ή υποστήριξη,
ζήτησε τη θεία βοήθεια.
Doreen Virtue.
Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013
ΜΑΓΕΙΑ Η Αληθινή Επιστήμη του Θεού May the divine power be always with you!
ΜΑΓΕΙΑ Η Αληθινή Επιστήμη του Θεού
Το θέμα της Μαγείας,
έχει απασχολήσει τον άνθρωπο από αρχαιοτάτων χρόνων.
Θα έλεγα πολύ χαρακτηριστικά,
ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
Χιλιάδες σελίδες & πολύ μελάνι έχει "σκορπίσει" για να συγγραφούν τα βιβλία για την Μαγεία,
αλλά πολύ περισσότερα από αυτά,
είναι το αίμα των ανθρώπων,
που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο έχασαν την πολύτιμη ζωή τους ως κατηγορούμενοι για ΜΑΓΕΙΑ!
Θα κάνουμε λοιπόν μια "μικρή βόλτα" ΜΕΣΑ στο Χρόνο & θα προσπαθήσουμε,
ΜΑΖΙ, να ανακαλύψουμε (αν μπορούμε φυσικά),
τι είναι η ΜΑΓΕΙΑ & τι σχέση θα μπορούσε να έχει είτε με τον ΑΝΘΡΩΠΟ είτε με τον ΘΕΟ,
είτε & ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ,
εάν υπάρχουν δύο & όχι ΕΝΑ & ΤΟ ΑΥΤΟ!!!
Καταρχάς ας δούμε ποιος είναι ορισμούς από το λεξικό της Ελληνικής Γλώσσης καθώς & από τα γλωσσάρια που έχουν να κάνουν με τη Μαγεία & τον Μαγικό,
Θαυμαστό Κόσμο.
Το Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσης, του Ι.Σταματάκου,
στο λήμμα Μαγεία μας λεει τα εξής:
Μαγεία (μαγεύω),
η θρησκεία (ΘΕΟΛΟΓΙΑ) των Μάγων,
η Μαγική τέχνη.
Από εδώ ορμώμενος έθεσα ως υπότιτλο της Μαγείας,
την "Αληθινή Επιστήμη του Θεού" & σκοπό έχω να εμβαθύνω & να αναπτύξω αυτή την όψη της Μαγείας,
την ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ αλλά ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ που είναι ακίνδυνη σε σχέση με την ανάπτυξη της ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ Μαγείας & που θα τολμούσα να τη χαρακτηρίσω ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ & φυσικά θα απέτρεπα τους φίλους να ασχοληθούν με αυτή την ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ της "Αληθινής Επιστήμης του Θεού",
της Μαγείας.
Ας ψάξουμε λοιπόν να βρούμε το ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ υπόβαθρο της Μαγείας,
πριν ίσως ακόμα αρχίσει ο Χρόνος να δίνει διάσταση στον Χώρο & μέσο αυτών των δύο (σχεδόν) ταυτόσημων εννοιών (που η μία ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ από την άλλη),
να μπορέσουμε να δούμε μια Γη ,
έναν πλανήτη, πριν ακόμα λάβει την ΤΩΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ!!!
>Σύμφωνα λοιπόν με το λεξικό,
η Μαγεία ΚΑΠΟΤΕ ήταν μια Θρησκεία!
Αυτή η Μαγική Θρησκεία είναι η θρησκεία που τις δοξασίες της εδίδαξε ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ από του 13 Μάγους-Ιερείς της & που διαδόθηκαν από τη Βακτρία στη Μηδία.
Από εκεί πέρασε με το όνομα Μαγισμός,
στους Μύστες-Αστρονόμους στη Χαλδαίας.
Επίσης εκτός από "Μαγισμός" απαντάτε η θρησκεία αυτή & ως Μασδαϊσμός, Παρσισμός,
Πυρολατρεία καθώς & Ζωροαστρισμός από το "όνομα" του Θείου 'Οντος που την θέσπισε.
Η "Απόκρυφη Παράδοση" μας αναφέρει ότι αυτός ο "τελευταίος από τους 13 μάγους" δεν ήταν ΠΑΡΑ επανενσάρκωση του "Αρχικού".
Ως αρχικός θεωρείται δε,
ο Αμέσα Σπέντα ή Αμσασπέντ,
που ονομαζόταν Ζαρατούστρα & που σε απλή μετάφραση από τη Ζενδική γλώσσα, σημαίνει
"Το ΑΣΤΡΟ που ΔΙΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ & ΘΥΣΙΑΖΕΙ στον ΖΩΝΤΑ ΗΛΙΟ"
Αμέσα Σπέντα είναι λοιπόν κατά τον Ζωροαστρισμό,
οι ΕΞΙ ΘΕΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ προσωποποιημένες ως Θεοί που "εκφράζουν" το 'Αναρχο 'Ον, τον Αχούρα Μάσδα,
των οποίων (δυνάμεων) είναι η ΣΥΝΘΕΣΗ & Ο ΕΒΔΟΜΟΣ.
('Αρα έχουμε ΕΠΤΑ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΗΤΟΣ)
Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ με τους ΕΠΤΑ αγγέλους της Χριστιανικής πίστης που έχουν ως αρχηγό τους τον Μιχαήλ,
με τους Δομητές ή Κοσμοκράτορες των Γνωστικών,
καθώς & με τους ΕΠΤΑ Πρατζαπάτι των Ινδουιστών.
Οι Πρατζαπάτι είναι οι χορηγοί της ζωής,
στα ΠΑΝΤΑ επάνω στη Γη.
Στη Μπραχμανική θρησκεία,
το Μπράχμαν που είναι η απρόσωπη & έσχατη θεότητα από την οποία εκπορεύτηκε η Θεία Τριάδα (Μπράχμα,Βίσνου,Σίβα),
ονομάζεται & "Σύνθεση των Κυρίων της 'Υπαρξης",
άρα είναι ΤΑΥΤΟΣΗΜΟ (το Μπράχμαν),
με τον Αχούρα Μάσδα των Ζωροαστριστών!
>Αλλά να μην ξεφύγουμε από το θέμα.
Αυτά τα τόσο χρήσιμα στοιχεία για την ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΑΣ έρευνα σε ότι έχει να κάνει με την ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ που αποκαλούταν Μαγισμός,
μας τα προσφέρει η Ελένη Π.Μπλαβάτσκυ,
μέσα από το τιτάνιο θα έλεγα έργο της.
Η ίδια λοιπόν μας περιγράφει τα εξής:
"Δεν μας επιτρέπετε να προσδιορίσουμε τον ακριβή αριθμό ετών,
ή μάλλον εποχών & εποχών,
επειδή οι πρώτοι σπόροι του Μαγισμού,
σπάρθηκαν από το χέρι του ΟΝΤΟΣ,
του οποίου καθήκον ήταν να ενισχύσει,
να ενθαρρύνει & να καθοδηγήσει τα αβέβαια βήματα των αναγεννώμενων ανθρώπινων φύλων,
που αφυπνίζονται εκ νέου στη ζωή σε κάθε πλανήτη"
'Εχω την αμυδρά εντύπωση ότι η Ε.Π.Μπλαβάτσκυ μας ομιλεί περί του ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Ποιος άλλος θα μπορούσε να έχει αυτόν το ρόλο,
παρά ο Μέγας Αρχιτέκτονας Του Σύμπαντος ;
>Νομίζω πως αξίζει τον "κόπο" να ψάξουμε να βρούμε για ποιες εποχές μιλάει η Ε.Π.Μπλαβάτσκυ.
Και πάλι η "Απόκρυφη Παράδοση" μας λεει πώς υπάρχουν "ΕΠΤΑ ΡΙΖΕΣ ΦΥΛΕΣ" & πώς μέχρι σήμερα έχουν ΗΔΗ περάσει οι ΤΕΣΣΕΡΙΣ πρώτες. Τώρα βρισκόμαστε στην ΠΕΜΠΤΗ ΡΙΖΑ ΦΥΛΗ & πώς υπολείπονται ακόμα δύο η ΕΚΤΗ & η ΕΒΔΟΜΗ.
Οι ΕΠΤΑ ΡΙΖΕΣ ΦΥΛΕΣ της ανθρωπότητας είναι:
1. ……. (δεν είναι ανθρώπινη φυλή,με την σημερινή έννοια του ανθρώπου)
2. ……. (δεν είναι ανθρώπινη φυλή,με την σημερινή έννοια του ανθρώπου)
3. Λεμούριοι (Αδαμική)
4. 'Ατλαντες
5. 'Αρειοι (ΕΜΕΙΣ)
6. …….
7. …….
Δεν θα ήταν "κακό" να παραλληλίσουμε τις επτά ρίζες φυλές,
με τα όσα μας καταμαρτυρεί ο Μέγας Ησίοδος για τα γένη των ανθρώπων.
& ο Ησίοδος,
ΠΑΛΙ για επτά γένη ανθρώπων μίλησε.
Τα ΕΠΤΑ ΓΕΝΗ των Ανθρώπων είναι:
1-Το χρυσούν γένος
2-Το Αργυρούν γένος
3-Το Χάλκειον γένος
4-ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ
5-Το σιδηρούν γένος (ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ)
6. …….
7. …….
>Τον παραλληλισμό αυτό ΔΕΝ τον κάνω αυθαίρετα, μιας & αν καθίσουμε & δούμε σε βάθος πού ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ (γεωγραφικά) το Γένος των Ηρώων του Ησιόδου, θα δούμε ότι μας μιλά για "την νήσο των Μακάρων κοντά στον πολυκύμαντο ωκεανό" όπου ήταν "ΜΕΤΑ από τις Ηράκλειες Στήλες"!
Μαααα.. καλά,
εκεί δεν τοποθετείται & η καταβυθισμένη ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ;;;
Εύλογο είναι το ερώτημα τώρα "τι σχέση μπορεί να έχει η ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ με το γένος των Ηρώων καθώς & με την τέταρτη ρίζα φυλή της ανθρωπότητας,
σε σχέση με την ΜΑΓΕΙΑ;;;"
Κατά τη ταπεινή μου γνώμη,
ΕΧΕΙ & μάλιστα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΕΣΗ.
>Η Απόκρυφη Παράδοση μας λεει ότι στην Ατλάντια Φυλή,
είχαμε το πρώτο κοινό στην όψη με εμάς,
ανθρώπινο όν.
Το πώς δημιουργήθηκε ΑΥΤΗ η φυλή,
μας το φανερώνει μέσα από ΑΛΛΗΓΟΡΙΕΣ το "ΑΠΟΚΡΥΦΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΝΩΧ" .
Αυτό το βιβλίο,
ένα από τα σπουδαιότερα της αρχαιότητος,
στις ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ σελίδες του μιλά για την ΕΝΩΣΗ των Αγγέλων με τις θυγατέρες των Ανθρώπων.
Μιλά δηλαδή,
για την ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΓΕΛΩΝ στα Α-ΛΟΓΑ πρώτα όντα (τα χωρίς ΛΟΓΙΚΗ).
Θεωρώ ότι η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ που υποκρύπτεται εδώ (από ΜΙΑ πλευρά του επταπλού αποσυμβολισμού),
είναι αυτή της ΚΑΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ,
δηλαδή της Σάρκωσης του Ανθρώπου.
Κατά τον "μύθο" λοιπόν,
είναι ΕΥΛΟΓΟ να υποθέσουμε ότι τα όντα αυτά,
τα "αγγελικά" έφεραν μαζί τους & την "Επιστήμη την αληθινή του Θεού",
όπως ΗΔΗ προείπαμε στο σχετικό με τους ΑΓΓΕΛΟΥΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ,
τους ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ,
τους ΠΡΑΤΖΑΠΑΤΙ ΤΩΝ ΙΝΔΟΥΙΣΤΩΝ,
τους ΑΜΕΣΑ ΣΠΕΝΤΑ των Μάγων Ζωροαστριστών απόσπασμα!
Το κείμενο από το Βιβλίο του Ενώχ,
στο 7ο Κεφάλαιο επιβεβαιώνει την υπόθεσή μας αυτή λέγοντας:
"Καθένας εξ αυτών (των αγγέλων) εξέλεξε μίαν γυναίκα & τάς επλησίασαν & συγκατώκοισαν μετ'αυτών & τάς εδίδαξαν την ΜΑΓΕΙΑΝ,
τάς γοητείας & τάς ιδιότητας των ριζών & των βοτάνων".
Μέχρι τώρα λοιπόν,
"βρήκαμε" ΠΟΥ ξεκίνησε το σημερινό (στην όψη) γένος των ανθρώπων & ΠΩΣ έφτασε μέχρι το γένος των ανθρώπων η "Αληθινή Επιστήμη του Θεού",
η Μαγεία.
>Ας δούμε τώρα,
το πώς αυτή η ΕΝΙΑΙΑ & ΜΙΑ "Επιστήμη του Θεού",
κατάντησε να ΧΩΡΙΣΘΕΙ ΣΤΑ ΔΥΟ & έτσι να υπάρχει σήμερα με ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ,
ως ΛΕΥΚΗ & ως ΜΑΥΡΗ ΜΑΓΕΙΑ.
Θέλω σε αυτό το σημείο να τονίσω,
ειδικά προς εκείνους που ΔΕΝ δέχονται τις ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ "Μαγείες",
ότι για να ΥΠΑΡΧΟΥΝ αυτές οι ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ έννοιες,
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ & την διαφορετικότητα αυτών που τις "χρησιμοποιούν",
μεταξύ όλων των άλλων!
Ετσι είναι εντελώς ΑΔΙΚΟ να βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι όσους ασκούν την Μαγική Τέχνη,
χωρίς να εξετάζουμε για το αν είναι ΛΕΥΚΗ ή ΜΑΥΡΗ Μαγεία.
Αλλά ας δούμε τώρα το πώς έγινε σχάση της Μαγικής Τέχνης….
Η Απόκρυφη Παράδοση λοιπόν μέσο του "Βιβλίου του Ενώχ" μας έδειξε ΠΩΣ έγινε (κατά μια εκδοχή) η δημιουργία των Ανθρώπων.
'Οταν λοιπόν έγινε αυτή η ΠΡΩΤΗ σάρκωση των αγγελικών όντων ΜΕΣΑ σε Ανθρώπινα Σαρκία-σώματα,
ευθύς ΑΜΕΣΩΣ άρχισε & η "γνωριμία" των Αγγελικών υπάρξεων,
με την ΑΝΤΙΘΕΣΗ & την ΔΙΠΟΛΙΚΟΤΗΤΑ!
Αυτή η "διπολικότητα" έχει να κάνει με τα ΟΝΤΑ που ανήκων στην χαμηλότερη από τις 13 Διαστάσεις του ΚΟΣΜΟΥ μας,
την 13η την Φυσικοαιθερική.
Αυτή η μορφή της ΥΛΗΣ για να υπάρξει & να ΙΣΟΡΡΟΠΕΙ,
χρειάζεται ΔΥΟ "άξονες" & έτσι έχουμε αυτό που Μέγας Πυθαγόρας δίδαξε στο ΟΜΑΚΟΕΙΟ του στον Κρότωνα της Μεγάλης Ελλάδας,
στη Σικελία, ως "ΑΡΤΙΑ & ΠΕΡΙΤΤΑ",
ωραίο-άσχημο,
καλό-κακό,
ΑΣΠΡΟ-ΜΑΥΡΟ κλπ.
>Αυτή η διπολικότητα στην Μαγεία εκδηλώνεται ως Λευκή & Μαύρη Μαγεία.
Ο Λευκός Μάγος εργάζεται για την ευταξία & την εφαρμογή του θείου Σχεδίου.
Τείνει προς το κάλλος & την τελειότητα.
'Ενας σκοπός του είναι να επαναφέρει την διασαλευθείσα αρμονία,
που η Μαύροι Μάγοι διασάλεψαν.
Η Λευκή Μαγεία είναι ο δρόμος προς την εύρεση της Φιλοσοφικής Λίθου κατά τους Αλχημιστές.
>Η Μαύρη Μαγεία,
είναι η ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ της Λευκής.
Οι μαύροι Μάγοι,
αντί όπως πράττουν οι Λευκοί,
αποζητούν τα προσωπικά τους οφέλη,
μέσα από το Κοσμικό Κακό, την Αρνητική 'Οψη του Θεού,
ΑΝ υπάρχει τέτοια όψη.
Τα παραπάνω μπορεί ο ερευνητής να τα "συναντήσει" στα βιβλία του τελευταίου " Μεγάλου" Διδασκάλου του εσωτερισμού στην Ελλάδα (κατά τη ταπεινή μου γνώμη), στα βιβλία του Νικολάου Μαργιωρή.
Ας δούμε όμως & μερικά άλλα "περίεργα" στα περί της Μαγείας.
Ο Μεγάλος ιατρός, αλχημιστής & Μάγος του μεσαίωνα, ο Παράκελσος,
την ξεχωρίζει σε Καλή Μαγεία που εναρμονίζεται με την Χριστιανική θρησκεία & εφαρμόζει την απόκρυφη φυσική γνώση για ευεργετικούς σκοπούς & για την εξερεύνηση της φύσης & σε Κακή Μαγεία,
την ειδωλολατρική γοητεία,
η οποία χρησιμοποιείται για κακούς σκοπούς.
Ο Παράκελσος μας λεει πως η Μαγεία,
έχει τη δύναμη να βιώσει & να κατανοήσει τις εκδηλώσεις του Θεού,
οι οποίες είναι απροσέγγιστες για την ανθρώπινη λογική.
Αυτή τη δύναμη,
ο Θεός την ΕΠΕΤΡΕΨΕ & αυτό είναι ένα σημάδι ότι μπορούμε να τη χρησιμοποιούμε,
αλλά αν ερμηνεύσουμε αυτή τη θέληση του θεού ως "απαίτηση" για την άσκηση της Μαγείας,
τότε θα υποπέσουμε εύκολα στη Κακή & Ψεύτικη Μαγεία & τότε είναι ΣΑΝ να ξεγελάμε το Θεό & αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟ.
Ο Παράκελσος, μας εξηγεί από πού προέρχεται η λέξη Μαγεία.
Προέρχεται λεει,
από την αρχαία περσική λέξη Magus που σημαίνει "Ιερέας ή Ιερέας - επιστήμονας".
Η Ε.Π.Μπλαβάτσκυ, στο "Θεοσοφικό Γλωσσάρι" στη λέξη Magus μας λεει τα εξής: "Στη Καινή Διαθήκη σημαίνει ΣΟΦΟΣ.
Ενας Χαλδαίος Γνώστης.
Στα Αγγλικά η λέξη χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει έναν μάγο,
έναν ΘΑΥΜΑΤΟΠΟΙΟ".
>Αυτό από μόνο του δεν λεει ΙΣΩΣ τίποτα,
ΑΛΛΑ αν ανατρέξουμε στη Καινή Διαθήκη θα δούμε τους,
πολύ γνωστούς σε όλους μας,
Μάγους με τα Δώρα.
Κατά τη Χριστιανική Παράδοση λοιπόν στη Γέννηση του Θεανθρώπου Ιησού, παρευρέθηκαν ΤΡΕΙΣ ΜΑΓΟΙ (κατά την Απόκρυφη Παράδοση ήταν μάλλον ΤΕΣΣΕΡΙΣ) & άρα στο συμπέρασμα που καταλήγει η Ε.Π.Μπλαβάτσκυ ότι:
"οι καταδιώξεις της Εκκλησίας,
δεν κατευθύνθηκαν ΠΟΤΕ ενάντια στη Μαγεία,
όταν αυτή ήταν ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ & χρησιμοποιήθηκε για την επικράτησή της,
ΓΙΑΤΙ αυτή η "νέα" Θεουργία εδραιώθηκε & ρυθμίστηκε από τους πρώτους Πατέρες & που έγινε γνωστή ως "Χάρη & Θαύματα ,
είναι πέρα για πέρα ΑΛΗΘΙΝΟ & έτσι & ο Παράκελσος,
πολύ πριν από τη Ε.Π.Μπλαβάτσκυ,
είχε και εκείνος δίκιο που την Λευκή Μαγεία,
την καλή, την αποκαλεί:
"εναρμονισμένη με την Χριστιανική θρησκεία."
>Ανέφερα όμως ότι "η Λευκή Μαγεία είναι ο δρόμος προς την εύρεση της Φιλοσοφικής Λίθου κατά τους Αλχημιστές".
Στην Αλχημική διαδικασία,
το τελευταίο στάδιο για την παραγωγή της Φιλοσοφικής Λίθου ονομάζεται Magnum Opus ή Grand Oeuvre.
Η λέξη Magnum μας παραπέμπει αν μη τι άλλο στη λέξη Magus!!!
Αν ερευνήσουμε το ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΛΙΘΟΣ,
τότε θα μείνουμε κατάπληκτοι από τι είναι η Μαγεία.
Η λέξη Magus,
κατά την Ε.Π.Μπλαβάτσκυ,
προέρχεται από τη σανσκριτική λέξη Maha (ο Μεγάλος) & που τέτοιος είναι ένας άνθρωπος που κατείχε βαθιά την Εσωτερική Γνώση.
Πολλοί είναι οι "Μάγοι" μέσα από τους κόλπους της εκκλησίας,
αλλά κλείνοντας δεν θα αναφέρω,
παρά μόνον έναν.
"Υπάρχει άνθρωπος εν τω βασιλείω σου,
εις τον οποίον είναι το πνεύμα των ΑΓΙΩΝ ΘΕΩΝ & εν ταίς ημέραις του πατρός σου, φως & σύνεσις & σοφία ως η σοφία ΤΩΝ ΘΕΩΝ,
ευρέθησαν εν αυτώ, τον οποίον ο βασιλεύς ο πατήρ σου,
κατέστησεν άρχοντα των ΜΑΓΩΝ,
των επαοιδών,
των Χαλδαίων & των ΜΑΝΤΕΩΝ,
διότι πνεύμα έξοχον & γνώσις & σύνεσις & ερμηνεία ενυπνίων & εξήγησις αινιγμάτων & λύσις αποριών,
ευρέθησαν εν αυτω,
τω ΔΑΝΙΗΛ…"
Δανιήλ,
Ε' κεφ,11-12 στιχ.
>Νομίζω πως το ταξίδι ΜΕΣΑ στη Μαγεία,
τώρα μόλις αρχίζει..
Φυσικά ο κάθε ένας θα το κάνει μόνος του & αυτή είναι η "Μαγεία" του ταξιδιού,
η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ από εμάς τους ίδιους αυτό που αναζητούμε,
την "Αληθινή Επιστήμη του Θεού",
την ΘΕΟΥΡΓΙA.
Βιβλιογραφία
1-Αγία Γραφή
2-Βιβλίο του Ενώχ
3-Απαντα της Ε.Π.Μπλαβάτσκυ
4-Λευκή & Μαύρη Μαγεία του Νικολάου Μαργιωρή
5-Κείμενα του Θεόφραστου Παράκελσου
6-Εργα και Ημέρες του Ησιόδου
7-Οι διδασκαλίες του Ζωρωάστρη
May the divine power be always with you!
η ομορφιά είναι απλή πολύ απλή.. από Χριστιάνα Πέτρου
Γιατί η ομορφιά είναι παντού
στολίζει τα πάντα
αγγίζει βλέμματα
γεμίζει καρδιές
σε ταξιδεύει..
γιατί η ομορφιά δεν συγκρίνεται
δεν ζητάει
δεν ανταλλάζεται
απλά χαρίζεται απλόχερα
αν την έχεις μέσα σου..
γιατί η ομορφιά δεν στοιχίζει
δεν αλλοιώνεται
η ομορφιά είναι απλή
πολύ απλή..
και υπάρχει παντού..
κοίτα την,
ζήσε την,
νιώσε την
άγγιξε την,
πάρε την μαζί σου
ταξίδεψε την
γιατί η ομορφιά είναι εδώ
κι' είναι δική σου...
Χριστιάνα Πέτρου
στολίζει τα πάντα
αγγίζει βλέμματα
γεμίζει καρδιές
σε ταξιδεύει..
γιατί η ομορφιά δεν συγκρίνεται
δεν ζητάει
δεν ανταλλάζεται
απλά χαρίζεται απλόχερα
αν την έχεις μέσα σου..
γιατί η ομορφιά δεν στοιχίζει
δεν αλλοιώνεται
η ομορφιά είναι απλή
πολύ απλή..
και υπάρχει παντού..
κοίτα την,
ζήσε την,
νιώσε την
άγγιξε την,
πάρε την μαζί σου
ταξίδεψε την
γιατί η ομορφιά είναι εδώ
κι' είναι δική σου...
Χριστιάνα Πέτρου
Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013
Όμορφος ο κόσμος!!!!!!!!!! Θεέ μου, από Χριστιάνα Π.
Όμορφος ο κόσμος!!!!!!!!!!
Θεέ μου,
γεμάτα τα μάτια μου,
η επιδερμίδα μου,
τα πνευμόνια μου με την ομορφιά και την αγάπη σου!!!!!
Παντού την σκόρπισες Θεέ μου,
με αγάπη και ομορφιά τα έλουσες όλα....
Δώσε μου κι άλλες ανάσες να ανασάνω την αγάπη σου,
δώσε μου κι άλλο φως να φωτίσω την λάμψη σου,
δώσε μου κι άλλα μάτια να αντικρίσω την δημιουργία σου....
Γιατί αυτά είναι πάντα λίγα Θεέ....
Χριστιάνα Π.
Θεέ μου,
γεμάτα τα μάτια μου,
η επιδερμίδα μου,
τα πνευμόνια μου με την ομορφιά και την αγάπη σου!!!!!
Παντού την σκόρπισες Θεέ μου,
με αγάπη και ομορφιά τα έλουσες όλα....
Δώσε μου κι άλλες ανάσες να ανασάνω την αγάπη σου,
δώσε μου κι άλλο φως να φωτίσω την λάμψη σου,
δώσε μου κι άλλα μάτια να αντικρίσω την δημιουργία σου....
Γιατί αυτά είναι πάντα λίγα Θεέ....
Χριστιάνα Π.
Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013
Ημισφαιρικές Αλήθειες. Αριστερό και δεξί ημισφαίριο
Την τελευταία δεκαετία έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στη λειτουργία των εγκεφαλικών ημισφαιρίων και τις επιπτώσεις που έχει αυτή η λειτουργία για τη διαδικασία της διδακτικής-μάθησης (Fisher, 1995• McCarthy, 1990• Sonnier, 1992). Το ενδιαφέρον αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα παραδοσιακά διδακτικά μοντέλα έχουν στηριχθεί στη λειτουργία του αριστερού ημισφαιρίου, μέσω της ανάπτυξης της γλώσσας και της λογικής, χωρίς να ληφθούν υπόψη χαρακτηριστικά του δεξιού ημισφαιρίου, όπως η διαίσθηση, ο αυθορμητισμός, η φαντασία (Martin & Brouwer, 1993• McCarthy, 1990• Stefanich, 1998).
Παρ' όλο που ο γνωστός Γάλλος μαθηματικός Poincare (1908/1952) είχε υποστηρίξει ότι "η λογική αποδεικνύει αλλά η διαίσθηση δημιουργεί" και παρ' όλο που ο Polanyi (1958) μίλησε για μια διανοητική ομορφιά και ένα πάθος στη διαδικασία της γνώσης, μόνο πρόσφατα άρχισε να αναγνωρίζεται ο ρόλος της φαντασίας και γενικά άλλων στοιχείων, που δεν έχουν να κάνουν με τη λογική ανάλυση και τη συγκλίνουσα σκέψη, στο πλαίσιο της σχολικής τάξης (Eisner, 1985, 1996). Ωστόσο, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι διάφορες έρευνες πάνω στην αποτελεσματική διδασκαλία δεν αναφέ ρουν πουθενά το ρόλο της φαντασίας (Porter & Brophy, 1988).
Μιλώντας για το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο, πρέπει να αναφερθει, ότι η ασυμμετρία τους έχει ερευνηθεί αρκετά, και υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν τις λειτουργίες ικανότητες κάθε ημισφαιρίου (Hellidge, 1993). Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην τονίσουμε υπερβολικά αυτή την ασυμμετρία ή διαφορά, μια και ο εγκέφαλος είναι τόσο πολύπλοκο όργανο που δεν θα μπορούσε να περιγραφεί απλά ως δύο ξεχωριστές περιοχές, δηλαδή το δεξί και το αριστερό ημισφαίριο. Τη δεκαετία του '80 νέα ερευνητικά δεδομένα έδειξαν ότι η διαίρεση ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια δεν είναι και τόσο σαφής, και ότι στη διαδικασία της σκέψης εμπλέκονται ταυτόχρονα και τα δύο ημισφαίρια (Ornstein, 1986). Ο Levy (1985), ξεκαθαρίζοντας τα γεγονότα από τους μύθους σχετικά με την εγκεφαλική λειτουργία, αναφέρει έξι κυρίως "αλήθειες" για τα δύο ημισφαίρια:
Παρ' όλο που ο γνωστός Γάλλος μαθηματικός Poincare (1908/1952) είχε υποστηρίξει ότι "η λογική αποδεικνύει αλλά η διαίσθηση δημιουργεί" και παρ' όλο που ο Polanyi (1958) μίλησε για μια διανοητική ομορφιά και ένα πάθος στη διαδικασία της γνώσης, μόνο πρόσφατα άρχισε να αναγνωρίζεται ο ρόλος της φαντασίας και γενικά άλλων στοιχείων, που δεν έχουν να κάνουν με τη λογική ανάλυση και τη συγκλίνουσα σκέψη, στο πλαίσιο της σχολικής τάξης (Eisner, 1985, 1996). Ωστόσο, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι οι διάφορες έρευνες πάνω στην αποτελεσματική διδασκαλία δεν αναφέ ρουν πουθενά το ρόλο της φαντασίας (Porter & Brophy, 1988).
Μιλώντας για το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο, πρέπει να αναφερθει, ότι η ασυμμετρία τους έχει ερευνηθεί αρκετά, και υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν τις λειτουργίες ικανότητες κάθε ημισφαιρίου (Hellidge, 1993). Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην τονίσουμε υπερβολικά αυτή την ασυμμετρία ή διαφορά, μια και ο εγκέφαλος είναι τόσο πολύπλοκο όργανο που δεν θα μπορούσε να περιγραφεί απλά ως δύο ξεχωριστές περιοχές, δηλαδή το δεξί και το αριστερό ημισφαίριο. Τη δεκαετία του '80 νέα ερευνητικά δεδομένα έδειξαν ότι η διαίρεση ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια δεν είναι και τόσο σαφής, και ότι στη διαδικασία της σκέψης εμπλέκονται ταυτόχρονα και τα δύο ημισφαίρια (Ornstein, 1986). Ο Levy (1985), ξεκαθαρίζοντας τα γεγονότα από τους μύθους σχετικά με την εγκεφαλική λειτουργία, αναφέρει έξι κυρίως "αλήθειες" για τα δύο ημισφαίρια:
• Τα δύο ημισφαίρια είναι τόσο όμοια, ώστε όταν χωριστούν με χειρουργική επέμβαση, κάθε ένα μπορεί να λειτουργήσει απίστευτα καλά αν και όχι τέλεια.
• Κάθε ημισφαίριο έχει ειδικές ικανότητες λειτουργίες.
• Η λογική δεν περιορίζεται μόνο στο αριστερό ημισφαίριο.
• Δεν υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν ότι η δημιουργικότητα είναι αποκλειστικό χαρακτηριστικό του δεξιού ημισφαιρίου.
• Εφ' όσον τα δύο ημισφαίρια δεν λειτουργούν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, είναι σχεδόν αδύνατο να εκπαιδεύσεις ξεχωριστά ένα ημισφαίριο κάθε φορά.
• Υπάρχουν ψυχολογικά και φυσιολογικά δεδομένα που δείχνουν ότι οι άνθρωποι διαφέρουν στη σχετική δραστηριοποίηση των δύο ημισφαιρίων.
Οι Caine και Caine (1990, 1991), κάνοντας μια επισκόπηση των ερευνών που αφορούν τηνεγκεφαλική λειτουργία και τη μάθηση, αναφέρουν τις εξής αρχές:
1. Ο εγκέφαλος είναι ένας "παράλληλος επεξεργαστής" πληροφοριών. Αυτό σημαίνει ότι ο εγκέφαλος επιτελεί ταυτόχρονα πολλές λειτουργίες (π.χ., λογική σκέψη, φαντασία, διαίσθηση).
2. Στη διαδικασία της μάθησης εμπλέκεται όλη η φυσιολογία.
Επομένως οτιδήποτε επηρεάζει τη φυσιολογία του σώματος επηρεάζει και την ικανότητά μας να μάθουμε (π.χ., διατροφή, stress, άσκηση).
3. Η αναζήτηση του νοήματος είναι διαδικασία έμφυτη.
4. Τα συναισθήματα παίζουν καθοριστικό ρόλο σ' αυτή τη διαδικασία.
5. Ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται και δημιουργεί ταυτόχρονα μέρη και σύνολα.
6. Στη διαδικασία της μάθησης εμπλέκονται ταυτόχρονα εστίαση της προσοχής και περιφερειακή αντίληψη.
7. Στη μάθηση εμπλέκονται πάντοτε συνειδητές και ασυνείδητες διαδικασίες.
8. Ο εγκέφαλος κατανοεί και θυμάται καλύτερα όταν οι γνώσεις και οι δεξιότητες αποκτούνται μέσω εμπειρικής μάθησης.
Χαρακτηριστικά Αριστερού Ημισφαιρίου
• Αναλύει δεδομένα
• Χρησιμοποιεί τη λογική στην επεξεργασία πληροφοριών
• Έχει συνείδηση του χρόνου: Παρελθόν, παρόν και μέλλον
• Οργανώνει τα γεγονότα και τις δράσεις με μια αλληλουχία
• Οργανώνει τις πληροφορίες
• Ασχολείται με γεγονότα και αντικείμενα με τρόπο συστηματικό
• Ανάγει το όλο σε μέρη και συνθέτει τα μέρη σε όλο
• Χρησιμοποιεί τη γλώσσα για νοηματική επικοινωνία
• Χρησιμοποιεί μαθηματικούς υπολογισμούς
• Χρησιμοποιεί γεγονότα
Χαρακτηριστικά Αριστερού Ημισφαιρίου
• Αναλύει δεδομένα
• Χρησιμοποιεί τη λογική στην επεξεργασία πληροφοριών
• Έχει συνείδηση του χρόνου: Παρελθόν, παρόν και μέλλον
• Οργανώνει τα γεγονότα και τις δράσεις με μια αλληλουχία
• Οργανώνει τις πληροφορίες
• Ασχολείται με γεγονότα και αντικείμενα με τρόπο συστηματικό
• Ανάγει το όλο σε μέρη και συνθέτει τα μέρη σε όλο
• Χρησιμοποιεί τη γλώσσα για νοηματική επικοινωνία
• Χρησιμοποιεί μαθηματικούς υπολογισμούς
• Χρησιμοποιεί γεγονότα
Χαρακτηριστικά Δεξιού Ημισφαιρίου
• Ανταποκρίνεται στα δεδομένα με τη διαίσθηση
• Χειρίζεται τις πληροφορίες αυθόρμητα
• Αντιλαμβάνεται τις πληροφορίες χωρίς να λάβει υπόψη το χρόνο
• Οργανώνει τα γεγονότα και δράσεις χωρίς αλληλουχία
• Διαχέει τις πληροφορίες
• Ασχολείται με γεγονότα και αντικείμενα σύμφωνα με τις ανάγκες της στιγμής
• Βλέπει μόνο ολιστικά πληροφορίες και αντικείμενα
• Ανταποκρίνεται σε ήχους
• Αντιλαμβάνεται σχήματα και μορφές, και υπολογίζει διαισθητικά
• Χρησιμοποιεί εικόνες, μεταφορές
Η μεγαλύτερη πρόκληση την οποία προσφέρουν οι έρευνες που αφορούν την εγκεφαλική λειτουργία δεν φαίνεται να είναι η κατανόηση της ανατομίας και της πολύπλοκης φυσιολογίας του εγκεφάλου αλλά η συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων του.
Πηγή: ΓΝΩΘΙ ΤΟ CURRICULUM. Χατζηγεωργίου Γιάννης, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Εκδόσεις Ατραπός.
Πηγή: http://www.awakengr.com/2012/11/blog-post_636.html#ixzz2diqMVwfB
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
Σάββατο 31 Αυγούστου 2013
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
Εμφανιζόμενη ανάρτηση
-
ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ ΜΙΧΑΗΛ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ Ευλογείτε τον κύριο π άντες οι Άγγελοι Αυτού , ...
-
ΜΕΤΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΟΔΕΣΤΟΥ ~Θεραπεία σε σκύλο με τη Προσευχή του Άγιου ...
-
Shamanic Information Shamanic Teachers Shamanic Healers Power Animals -In the shamanic belief every thing is alive and carries with it p...