Πληροφορίες

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

A shaman is a medicine man or woman..


A shaman is a medicine man or woman.

•Shaman are spiritual beings with the ability to heal, work with energies and 'see' visions. The essential characteristics of shaman are mastery of energy and fire as a medium of transformation.
•Shamanism is a range of traditional beliefs and practices that involve the ability to diagnose, cure, and sometimes cause human suffering by traversing the axis mundi and forming a special relationship with, or gaining control over, spirits. Shamans have been credited with the ability to control the weather, divination, the interpretation of dreams, astral projection, and traveling to upper and lower worlds. Shamanistic traditions have existed throughout the world since prehistoric times.
•Shamanism is based on the premise that the visible world is pervaded by invisible forces or spirits that affect the lives of the living. In contrast to animism and animatism, which any and usually all members of a society practice, shamanism requires specialized knowledge or abilities. Shamans are not, however, organized into full-time ritual or spiritual associations, as are priests.

•Οι τρείς κόσμοι του Σαμάνου•


•Οι τρείς κόσμοι του Σαμάνου•

•Ο Σαμάνος έχει τουλάχιστον ένα πνεύμα (αλλά συνήθως και πολλά άλλα υπό μορφήν ανθρώποων, ζώων ή άλλων υπάρξεων) που τον καθοδηγεί στην δουλειά του και με το οποίο επί σειρά ετών προσπάθειας και αυτοσυγκράτισης έχει συνδεθεί πολύ. Οσο πιο πολύ συνδέεται με τα πνεύματα-βοηθούς του τόσο πιο αποτελεσματική είναι και η ενέργειά του. Τα πνεύματα αυτά βρίσκουν τον σαμάνο (και όχι ο σαμάνος τα πνεύματα), λόγω της καλής και αγαθής πρόθεσής του και έντιμου βίου του.
•Σύμφωνα με τον σαμανισμό υπάρχει και μια άλλη, μη ορατή πραγματικότητα που μπορούμε να γνωρίσουμε με τα σαμανικά ταξείδια. Οι περισσότερες σαμανικές αντιλήψεις παραδέχονται ότι υπάρχουν τρείς διαφορετικοί κόσμοι: Ο Κατώτερος κόσμος, ο Ανώτερος κόσμος και ο Μεσαίος κόσμος. Οι κόσμοι αυτοί δεν πρέπει να συγχέονται με προκαταλήψεις όπως ο Αδης, κόσμος των νεκρών ή ο Παράδεισος.
•Το τοπίο του Κατώτερου κόσμου απαρτίζεται από βουνά, δάση, λίμνες , ερήμους και θάλασσες σαν τον πραγματικό κόσμο. Για να ταξειδέψουμε σε αυτόν πάντα οραματιζόμαστε ένα άνοιγμα στο έδαφος (σπηλιά, ρίζα δέντρων, τρύπα από ηφαίστειο κλπ) ή μία είσοδος που υπάρχει ίσως και στην πραγματικότητα από όπου εισερχόμαστε και ταξειδεύουμε προς τα κάτω. Συνηθως η είσοδός μας συνεχίζεται μέσω κάποιου τούνελ και φθάνοντας στο τελος αυτού βρισκόμαστε στον κάτω κόσμο. Εκει συναντούμε πάντα κάποιο πνεύμα βοηθό και με συγκεκριμένη πρόθεση και ερώτημα αρχίζουμε το ταξείδι μαζί του.
•Ο Ανώτερος κόσμος είναι αιθερικός με λεπτές δομές, δινει την αίσθηση ότι βρισκόμαστεσε σύννεφα και οι κινήσεις εκει και το τοπίο είναι πιο απαλο, θαμπό και φωτεινό. Αισθανόμαστε οτι πατάμε κάπου αλλά σίγουρα δεν ειναι χώμα, γή όπως την ξέρουμε. Η είσοδός μας γίνεται από κάποιο πολύ ψηλό σημείο της γής (βουνό, πυραμίδα, ανεβαίνοντας από ψηλά κλαδιά δέντρων, μεσω ανεμοστρόβιλου, ουράνου τόξου ή στην πλάτη κάποιου πουλιού). Πάντα περνάμε ένα μεταβατικό στάδιο ομίχλης ή κάποιυ άλλου συγκεκριμένου στώματος που μας υποδηλώνει ότι φθάσαμε τον κόσμο αυτό. Αν βλέπουμε ακόμη αστέρια και πλανήτες σίγουρα δεν έχουμε φθάσει ακόμη σε αυτόν τον κόσμο.
•Και οι δύο κόσμοι έχουν πολλά επίπεδα που μπορούμε να εξερευνήσουμε διαδοχικά και έχουν διαφορετικά πράγματα να μας διδάξουν
•Ο Μεσαίος κόσμος είναι η αιθερική πνευμαική μορφή της κανονικής μας πραγματικότητας, και εκει επικοινωνούμε με πνεύματα που ζούν σε όλα τα πράγματα της κανονικής μας πραγματικότητας. Οι Σαμάνοι συνήθως ταξιδεύουν εδώ για να βρούν χαμένα αντικείμενα, να επικοινωνήσουν με την φύση, και για να κάνουν δουλειά από μακριά (θεραπεία). Εδώ υπάρχει χρόνος και τοπίο που μοιάζει με τον φυσικό κόσμο. Απλώς φανταζόμαστε τον εαυτό μας να βγαίνει εξω από την πόρτα μας και να φθανουμε πολύ γρήγορα σε αυτόν.
•Όμως ο μεσαίος κοσμος απαρτίζεται καοι από πνεύματα πεθαμένων ανθρώπων που δεν βρήκαν τον δρόμο τους και έχουν παραμείνει εκεί είτε λόγω προσκόλλησης στα επίγεια ή λόγω άγνοιας της κατάστασής τους (ξαφνικά ατυχήματα δολοφονίες κλπ). Συχνά αυτά τα πνεύματα καλείται ο έμπειρος σαμάνος να βοηθήσει με την ψυχοπομπή.
•Στον κόσμο αυτό δεν ταξιδεύουν όσοι δεν είναι έμπειροι γιατί πολλά πνεύματα εδώ μπορούν να μας μπερδέψουν να προσπαθήσουν να εισέλθουν στον φορέα μας ενώ εμεις ταξιδεύουμε ή και να είναι εχθρικά.

Shamanism Energy Therapy

•ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΣΑΜΑΝΙΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ•


•ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΣΑΜΑΝΙΣΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ•


•Στη Σιβηρία και στη Βορειοανατολική Ασία, οι κύριες γραμμές στρατολόγησης των σαμάνων είναι: 
1) η κληρονομική μεταβίβαση του σαμανικού επαγγέλματος και 
2) η αυθόρμητη κλήση ( το "κάλεσμα" ή η "εκλογή"). 

•Στη δεύτερη περίπτωση, ο σαμάνος γεννιέται για το ρόλο του. 
Κατά την εφηβεία και ιδιαίτερα κατά την περίοδο της σεξουαλικής ωρίμανσης, ο "εκλεκτός" ξαφνικά παρουσιάζει υστερικές κλίσεις,
λιποθυμικές καταστάσεις,
οράματα και παρόμοια συμπτώματα,
που τον βασανίζουν επί βδομάδες ή και χρόνια.
Μέσα σ' ένα όραμα ή και όνειρο παρουσιάζεται το πνεύμα και του ανακοινώνει την κλήση, ότι είναι "εκλεκτός".

•Συναντάμε επίσης και την περίπτωση ατόμων που έγιναν σαμάνοι με τη θέλησή τους ή με τη θέληση της φατρίας.
Αλλά αυτοί οι τελευταίοι θεωρούνται πιο αδύνατοι απ' όσους κληρονόμησαν το επάγγελμα ή ακολούθησαν το "κάλεσμα" των θεών και των πνευμάτων.

•Σ'οποιαδήποτε πάντως περίπτωση, ο μελλοντικός σαμάνος οφείλει να υποστεί ορισμένες δοκιμασίες μυητικού χαρακτήρα.

•Ο σαμάνος λαμβάνει μια διπλή εκπαίδευση:
1) μιας εκστατικής τάξης (όνειρα, τρόμοι κ.λ.π.) και
2) μιας παραδοσιακής τάξης (σαμανικές τεχνικές, ονόματα και λειτουργίες πνευμάτων, μυστική γλώσσα κ.λ.π).
•Αυτή η διπλή μόρφωση που παίρνει από τα πνεύματα και τους παλιούς αρχι - σαμάνους, ισοδυναμεί με μια μύηση.
Μερικές φορές η μύηση γίνεται δημόσια και αποτελεί από μόνη της μια αυτόνομη τελετουργία.
Αλλά η απουσία ενός τελετουργικού αυτού του είδους, δεν εμπεριέχει καθόλου την απουσία μιας μύησης:
αυτή μπορεί πολύ καλά να επιχειρηθεί σε όνειρο ή στην εκστατική εμπειρία του νεοφώτιστου.
Πρόκειται για μια μύηση της οποίας η δομή είναι πολύ γνωστή στην ιστορία των θρησκειών.

•Δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για ανοργάνωτες παραισθήσεις και για έναν καθαρά ατομικό μύθο.
Η διπλή αυτή μύηση - εκστατική και διδακτική - είναι που τον μετατρέπει από έναν ενδεχόμενο νευρωτικό σ'έναν σαμάνο αναγνωρισμένο από την κοινωνία.

•Στους Βογούλους, ο Σαμανισμός είναι κληρονομικός και μεταδίδεται από γυναίκα σε γυναίκα.

•Ο μελλοντικός σαμάνος, διακρίνεται από την εφηβεία ήδη:
πολύ νωρίς γίνεται νευρικός και μερικές φορές μάλιστα,
υπόκειται σε επιληπτικές κρίσεις, που τις εξηγούν σαν συνάντηση με τους Θεούς.

•Στους ανατολικούς Οστιάκους, ο Σαμανισμός δεν μαθαίνεται, είναι δώρο τ'ουρανού που δέχεται κανείς στη γέννησή του.

•Στους Σαμογέτες της Σιβηρίας ο Σαμανισμός είναι κληρονομικός.
Κατά τον θάνατο του πατέρα, ο γιος κατασκευάζει σε ξύλο μια εικόνα του χεριού του πατέρα του και μέσω αυτού του συμβόλου μεταβιβάζει στον εαυτό του τις δυνάμεις του πατέρα του.

•Στους Γιακούτες, το χάρισμα του Σαμανισμού δεν είναι κληρονομικό.
Εντούτοις το προστατευτικό πνεύμα δεν εξαφανίζεται μετά το θάνατο του σαμάνου και κατά συνέπεια τείνει να ενσαρκωθεί σ'ένα μέλος της αυτής οικογένειας.

•Το πρόσωπο που προορίζεται για σαμάνος αρχίζει να εξαγριώνεται,
κατόπιν, απότομα χάνει τα λογικά του,
αποτραβιέται στα δάση,
τρέφεται με φλούδες από δέντρα,
ρίχνεται στο νερό και στη φωτιά,
τραυματίζεται με μαχαίρια.
Η οικογένεια τρέχει τότε σ'ένα γέρο σαμάνο που αναλαμβάνει να μορφώσει το νεαρό άσωτο πάνω στα διάφορα είδη των πνευμάτων και να του διδάξει τον τρόπο να τα καλεί και να τα καθυποτάσσει.

•Αυτό δεν είναι παρά η αρχή της καθεαυτό μύησης, η οποία περιλαμβάνει στη συνέχεια μια σειρά τελετών.

•ΑΡΡΩΣΤΙΑ • ΜΥΗΣΗ•

•Μια μορφή από τις πιο τρέχουσες της εκλογής του μελλοντικού σαμάνου είναι η συνάντηση ενός θεϊκού ή ημιθεϊκού όντος, που του εμφανίζεται μέσω ενός ονείρου,
μιας αρρώστιας ή κάποιας άλλης περίπτωσης,
που του αποκαλύπτει ότι έχει εκλεγεί και τον παρακινεί να ακολουθήσει στο εξής έναν νέο κανόνα ζωής.

•Πιο συχνά είναι οι ψυχές των προγόνων σαμάνων που του μεταδίδουν το νέο.

•Οι αρρώστιες, τα όνειρα και οι λίγο - πολύ παθογενείς εκστάσεις,
είναι μέσα προσέγγισης στη σαμανιστική κατάσταση.
Μερικές φορές αυτές οι μοναδικές εμπειρίες δε σημαίνουν τίποτε άλλο παρά μια προτίμηση εκ των άνω και δεν κάνουν άλλο από το να ετοιμάζουν τον υποψήφιο για νέες αποκαλύψεις.

•Αλλά,
τον περισσότερο καιρό,
οι αρρώστιες,
τα όνειρα και οι εκστάσεις αποτελούν από μόνα τους μια μύηση,
δηλαδή κατορθώνουν να μεταμορφώσουν τον αμύητο άνδρα που ήταν πριν από την προτίμηση α'έναν ειδικό του Θείου.

•Βέβαια αυτή η εμπειρία εκστατικής τάξης ακολουθείται παντού και πάντοτε από μια θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση από παλιούς δασκάλους και αλλάζει ριζικά το θρησκευτικό καταστατικό του "εκλεκτού" προσώπου.

•Μερικές φορές δεν πρόκειται για μια καθεαυτό αρρώστια, αλλά μάλλον για μια προοδευτική αλλαγή συμπεριφοράς.
Ο υποψήφιος γίνεται σκεφτικός,
αναζητά τη μοναξιά,
κοιμάται πολύ,
μοιάζει αφηρημένος,
έχει προφητικά όνειρα και μερικές φορές κρίσεις.
Όλα αυτά τα συμπτώματα δεν είναι παρά το πρελούδιο της νέας ζωής που περιμένει,
εν αγνοία του υποψηφίου.
Η συμπεριφορά του θυμίζει εξάλλου τα πρώτα σημάδια της μυστικής κλίσης,
που είναι τα ίδια σε όλες τις θρησκείες.

•Οι εκστατικές εμπειρίες που βαρύνουν την κλήση του μελλοντικού σαμάνου αποτελούν το παραδοσιακό σχήμα μιας μυητικής τελετής:
πόνος,
θάνατος,
ανάσταση.
Εξετασμένη απ'αυτήν τη γωνιά, οποιαδήποτε αρρώστια - κλήση πληρεί το ρόλο μιας μύησης γιατί οι πόνοι που προκαλεί αντιστοιχούν με τα μυητικά βασανιστήρια,
η ψυχικά μόνωση του διαλεγμένου αρρώστου είναι το αντίστοιχο της μόνωσης και της ψυχικής μοναξιάς των μυητικών τελετών.
•Το γεγονός της γνώσης του επικείμενου θανάτου θυμίζει το συμβολικό θάνατο όπως εμφανίζεται στις περισσότερες μυητικές τελετές.

•Το περιεχόμενο των αρχικών εκστατικών εμπειριών περιλαμβάνει σχεδόν πάντοτε ένα ή περισσότερα από τα ακόλουθα θέματα:
τεμαχισμό του κορμιού ακολουθούμενο από μια ανανέωση των εσωτερικών οργάνων και των σπλάχνων (ο υποψήφιος κείτεται σαν νεκρός,
σε κατάσταση έκστασης,
το σώμα κόβεται σε κομματάκια από τα πνεύματα του Άλλου κόσμου),
ανύψωση στον Ουρανό και διάλογο με τους Θεούς ή τα πνεύματα,
κάθοδο στην Κόλαση και συζήτηση με τα πνεύματα και τις ψυχές των πεθαμένων σαμάνων,
διάφορες αποκαλύψεις θρησκευτικής και σαμανιστικής τάξης.

•Κατά τον σαμάνο Τιμοφέϊ Ρομανώβ, η τελετή του τεμαχισμού διαρκεί 3 έως 7 μέρες.
Σ'αυτό το χρόνο ο υποψήφιος μένει σχεδόν χωρίς ν'αναπνέει,
σαν πεθαμένος,
σ'ένα ερημικό μέρος.

•Άλλοι βεβαιώνουν ότι κάθε σαμάνος έχει ένα Αρπακτικό - Πουλί - Μητέρα,
που μοιάζει μ'ένα μεγάλο πουλί,
με σιδερένιο ράμφος,
με γαμψά νύχια και μακριά ουρά.
Αυτό το μυθικό πουλί εμφανίζεται μόνο δυο φορές:
στην πνευματική γέννηση του σαμάνου και στο θάνατό του.

•Του παίρνει την ψυχή,
την φέρνει στην Κόλαση και την αφήνει να ωριμάσει πάνω στο κλαδί ενός ψεύτικου ελάτου.
Όταν η ψυχή ωριμάσει,
το πουλί ξαναγυρίζει στη γη,
κόβει το κορμί του υποψήφιου σε μικρά κομμάτια και τα μοιράζει ανάμεσα στα κακά πνεύματα των ασθενειών και του θανάτου.

•Καθένα από τα πνεύματα καταβροχθίζει το κομμάτι του σώματος που του πέφτει,
πράγμα που έχει σαν αποτέλεσμα να παρέχει στο μελλοντικό σαμάνο την ικανότητα να θεραπεύει τις αντίστοιχες αρρώστιες.

•Αφού καταβροχθίσουν ολόκληρο το σώμα,
τα κακά πνεύματα απομακρύνονται.
Το Πουλί - Μητέρα ξαναβάζει τα κόκαλα στη θέση τους και ο υποψήφιος ξυπνά όπως από βαθύ ύπνο.

•Κατά τη διάρκεια της μύησης,
Ο μελλοντικός σαμάνος πρέπει να μάθει τη μυστική γλώσσα που χρησιμοποιεί στις τελετές για να επικοινωνεί με τα πνεύματα και τα πνεύματα των ζώων.

•Αυτή τη μυστική γλώσσα τη μαθαίνει είτε από έναν δάσκαλο είτε μόνος του,
δηλαδή απευθείας από τα πνεύματα.
Οι δυο μέθοδοι συνυπάρχουν στους Εσκιμώους.

•Κατά τον εκστατικό τρόμο, ο σαμάνος υποτίθεται ότι καταλαβαίνει τη γλώσσα ολόκληρης της φύσης.

•Τα βοηθητικά πνεύματα ζωικής μορφής παίζουν έναν σημαντικό ρόλο στα προκαταρτικά της σαμανιστικής τελετής, δηλαδή στην προετοιμασία του εκστατικού ταξιδιού στους Ουρανούς και στον Κάτω Κόσμο.
Τον Κόσμο,
εκ μέρους του σαμάνου,
της φωνής των ζώων της συμπεριφοράς τους.

•Όλες οι κατηγορίες σαμάνων έχουν προστατευτικά πνεύματα,
τα οποία μπορεί να διαφέρουν σημαντικά στη φύση τους και σε αποτελεσματικότητα από τη μια κατηγορία στην άλλη.

•Ο σαμάνος "ορίζει" τα πνεύματά του,
με την έννοια ότι αυτός επικοινωνεί με τους νεκρούς,
τους δαίμονες και τα πνεύματα της φύσης,
χωρίς ωστόσο να μετατρέπεται σε όργανό τους.

•Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Σαμανισμού,
δεν είναι η είσοδος ενός ξένου πνεύματος μέσα στο σαμάνα,
αλλά είναι η απελευθέρωση του πνεύματος του σαμάνα,
που εγκαταλείπει το σώμα του και ξεκινά για ένα εκστατικό ταξίδι ή μια "ψυχική εκδρομή".

•Μπορεί να του συμπαρασταθούν υπερφυσικά όντα,
όμως η δική του προσωπικότητα αποτελεί αποφασιστικό στοιχείο.

•Και εδώ βρίσκεται η διαφορά του με την Πυθία για παράδειγμα.
Η Πυθία γινόταν ένθεος, πλήρης Θεού.
Ο Θεός έμπαινε μέσα της και χρησιμοποιούσε τα φωνητικά της όργανα σαν να ήταν δικά του,
ακριβώς όπως κάνει το λεγόμενο "κοντρόλ" στη σύγχρονη πνευματιστική μεσολάβηση.

•Αυτός είναι και ο λόγος που οι χρησμοδοτήσεις του Απόλλωνα ανακοινώνονταν πάντοτε στο πρώτο πρόσωπο και ουδέποτε στο τρίτο.
Η ψυχή του σαμάνου,
όμως,
εγκαταλείπει το σώμα και ταξιδεύει σε μέρη μακρινά και συχνότερα στον κόσμο των πνευμάτων.

•Κεντρικός σαμανισμός•


•Κεντρικός σαμανισμός•


•Ο σαμανισμός υπήρχε από την αρχή της εμφάνισης του κόσμου και συνυπήρξε και με πολλούς αρχαίους πολιτισμούς στην Βόρειο και Νότιο Αμερική, την Σιβηρία, Αφρική, Ασία και Αυστραλία Oι σαμανικές πρακτικές σε αυτές τις περιοχές έχουν κοινά χαρακτηριστικά πνευματικών και θεραπευτικών αρχών. 
•Παρά τις εθνικές ιδιαιτερότητες και το πού ή πότε υπήρξαν, οι σαμανικές πρακτικές έχουν κοινά χαρακτηριστικά πνευματικών και θεραπευτικών αρχών. Αυτά τα κοινά σημεία ονομάστηκαν «κεντρικός σαμανισμός» από τον Δρ Michael Harner, ανθρωπολόγο την δεκαετία του 60.
Αποτελεί ένα βασικό κορμό στο οποίο μπορεί κάποιος σύγχρονος σαμάνος να διαμορφώσει τις δικές του πρακτικές από οποιδήποτε εθνική ή τοπική παράδοση.
Είναι σημαντική η συνεισφορά της έννοιας αυτή στην καταξίωση και διάκριση των προγονικών ιδιαιτεροτήτων που θα ήθελε κάποιος να τιμήσει ενσωματώνοντάς τους στον βασικό αυτό κορμό.
Είναι επίσης σημαντική γιατί αναβίωσε παγκοσμίως τις σαμανικές πρακτικές και την αναγνώριση του σαμανισμού σαν μια αρχαία, παγκόσμια και νόμιμη μορφή θεραπείας. •Σήμερα ο κεντρικός σαμανισμός είναι η κυρίαρχη μορφή σαμανισμού που εξασκείται στη Δύση για θεραπευτικούς, μαντικούς ή πειραματικούς σκοπούς.
Διδάσκεται σε παγκόσμια κλίμακα από την Foundation of Shamanic Studies που αποτελεί την πιο εμπεριστατωμένη πηγή γνώσης του κεντρικού σαμανισμού και έχει συμβάλλει εξαιρετικά στην αποδοχή και αναβίωση του τις τελευταίες δεκαετίες στη Δύση.

The International Center for Reiki Training What is Possible for a Reiki Master? by William Lee Rand


The International Center for Reiki Training What is Possible for a Reiki Master?by William Lee Rand


•Because of the nature of the master level and the energies that become available to us, being a Reiki master can be an ongoing process involving continuous personal growth. With the master attunement and the use of the master symbol, we receive the opportunity to open more and more completely to the limitless potential of Reiki and to develop in ourselves the qualities that are contained in the Reiki energy. Consider all the aspects of Reiki energy - besides the potential to heal virtually all illness, it also contains unlimited love, joy, peace, compassion, wisdom, abundance and even more. We know these are the qualities of Reiki because people experience them when giving or receiving Reiki treatments. They are especially apparent when we meditate on the source of Reiki. When doing so, many are lifted up into a safe place where they feel completely cared for and become aware of the wonderful possibilities that can come from within.
•When we contemplate these things it is easy to become overwhelmed with optimism and the confident understanding that all challenges in life can be met and that our lives can be a glorious experience. The Japanese name for the master level of Reiki is Shinpiden which means "Mystery Teaching." The mystery which is spoken of is the mystery of God's love, wisdom and power. It is a mystery because God has no boundaries; all the attributes of God including wonder, beauty and grace extend far beyond our ability to comprehend. No matter how developed we become, in this life or in any future level of existence, we will never fully understand it. This is why it is and will always remain a wonderful mystery.
•When we receive the Usui master symbol and the attunement that empowers it, it creates the possibility for us to become aware of the Ultimate Reality. This is expressed in the definition of the Usui master symbol which indicates that it represents that part of the self that is already completely enlightened! When we use the master symbol, we are actually connecting with our own enlightened selves. This in fact, is the true source of Reiki energy - it actually comes from the deepest and most important part of our own nature, our own enlightened self!. While it may appear to some to come from outside ourselves appearing to come down through the crown chakra, this is actually an illusion and only appears this way because of our limited awareness.
•Reiki comes to us by the Grace of God and it is this same Grace that heals us and fosters our personal growth. Yet development does not take place automatically. Reiki respects our free will and does not force development on us, but if we seek it and intend it, and use Reiki for this purpose, then certainly, we will be guided into a greater healing experience. Try this experiment. Begin doing Reiki on yourself using the master symbol with your hands in any position that is comfortable. (If you are not a Reiki master but have level I or II, try it anyway without the master symbol.) Then meditate on this affirmation. "I surrender completely to the Reiki energy and the source from which it comes." Repeat this affirmation over and over, then as the Reiki energy continues to flow, with your inner eye, look for the source of Reiki, either within yourself or above.
•By doing this, you will have many important experiences. These are likely to include becoming more aware of how Reiki is working within you and feeling it's amazing qualities. New possibilities for personal growth will be presented and you will be invited to participate in life in a more meaningful way. As your awareness moves closer and closer to the source, you will become aware of amazing insights and have ever increasing experiences of joy, security and peace. This is a wonderful exercise and well worth the time. I suggest you do this everyday and as you do so, these experiences will become stronger. Then, if you choose to accept the healing changes that are presented, deep healing will begin taking place and you will also begin receiving guidance about how to improve your life. While this meditation is simple, it is also very powerful and can lead you into a very happy and healthy state of mind, creating lasting changes that will form the foundation of a more worthwhile life.
•Reiki can guide you in ways to make it's healing power more beneficial and to heal more deeply. And at the same time, it is possible that Reiki will guide you to other healing techniques that are exactly right for you to use in addition to Reiki. You may also receive guidance about changes you need to make that require you to take action. Your ability to make decisions can improve, making it very easy to decide exactly what you need, who to associate with, where to work, etc. and this could result in an entirely new direction for your life!
•When you are involved in the healing process, a good way to determine your progress is to use your outer world as an indication of your inner development. This works because we manifest our entire experience through our thoughts and intentions - both conscious and unconscious. When we experience something in our lives, it is because some part of our being has created it. When we accept this idea, and take complete responsibility for what takes place in our lives we enter a very powerful place. We can then change the things that are not healthy and improve every aspect of our lives.
•If your outer world contains positive experiences, and you are enjoying your life, this means that your inner world is in a similar state. The reverse is also true, so when we experience painful things or are disappointed or experience things that foster fear, worry or doubt, this is also because some part of our inner being is out of balance and needs healing. If something unpleasant or unwanted takes place in your life, rather than blaming other people or circumstances outside yourself, direct your attention inward and look for the part of yourself that has created this unpleasant event. Then use your Reiki healing skills to nurture and heal this part. When you do this, the unpleasant experiences will stop and be replaced by healthy positive experiences.
•As we continue on our healing path, we will become aware of a level of consciousness that resides deep within each of us that can bring a wonderful new way of living. It creates a new attitude that is entirely positive and brings with it the ability to solve many problems and create positive results that previously we did not think possible. This higher consciousness is what Jesus was experiencing when he performed miracles and when he had a profoundly positive effect on those around him.
•This new consciousness is coming to many people now and in a short time will become the normal state for most of the people on earth. You might say that it is a higher aspect of Reiki consciousness, but it has gone by many names and it is becoming more and more available to all of us. Jesus spoke of it as the second coming of Christ and I believe that he did not mean that Jesus would return to earth as he did 2000 years ago, but that the spirit of the Christ would become available to all of us.
•This Christ consciousness is not limited to those of the Christian religion, but is available to members of all religions and spiritual paths. In fact, this higher way of manifesting our lives has been part of all religious practices and has gone by many names depending on which religious or spiritual group named it. A breakthrough like this is possible with Reiki, so I encourage you to accept this possibility and work with it. Let us release all desire to hold onto negative ways that limit our happiness, but instead, embrace the inner light of Reiki. Within the source of Reiki resides the love of the universe. Those who focus on this love, and surrender to it's healing power are opening to wonderful changes that will lead not only to peace within, but to peace on earth.

Πηγη.. Ενεργειακή Σαμανική Ιατρική, Ενεργειακή Θεραπεία, Ρεικι 27 Οκτωβρίου 2012



•Ο άνθρωπος δεν είναι ένα αποκομμένο τμήμα της δημιουργίας.
•Είναι ένα κύτταρο της παγκόσμιας Ζωής και συνεισφέρει σε αυτήν αλλά και συμπάσχει μαζί με αυτήν.
•Η αναβίωση και η αναγέννηση των αρχαίων θεραπευτικών μεθόδων που λαμβάνουν υπόψη τους όχι μόνο τον εξωτερικό αλλά και τον εσωτερικό άνθρωπο, δημιουργούν ένα πρόσφορο έδαφος για τον επαναπροσδιορισμό της φύσης του ανθρώπου.
•Όχι μόνο βοηθούν τον άνθρωπο να ανακουφιστεί από την ασθένειά του,
αλλά τον βοηθούν να γνωρίσει τον εσωτερικό του Εαυτό και να έρθει σε επαφή με την ΨΥΧΗ του.


Αγάπη (Χαλίλ Γκιμπράν "Ο Προφήτης)


Αγάπη (Χαλίλ Γκιμπράν "Ο Προφήτης)


Tότε η Αλμήτρα είπε: Μίλησε μας για την Αγάπη.
Κι εκείνος, ύψωσε το κεφάλι του κι αντίκρισε το λαό κι απλώθηκε βαθιά ησυχία.
Και με φωνή μεγάλη είπε:
Όταν η αγάπη σε καλεί, ακολούθησέ την, Μόλο που τα μονοπάτια της είναι τραχιά κι απότομα. Κι όταν τα φτερά της σε αγκαλιάσουν, παραδώσου, μόλο που το σπαθί που είναι κρυμμένο ανάμεσα στις φτερούγες της μπορεί να σε πληγώσει.
Κι όταν σου μιλήσει, πίστεψε την, μ' όλο που η φωνή της μπορεί να διασκορπίσει τα όνειρά σου σαν το βοριά που ερημώνει τον κήπο.
Γιατί όπως η αγάπη σε στεφανώνει, έτσι και θα σε σταυρώσει. Κι όπως είναι για το μεγάλωμα σου, είναι και για το κλάδεμά σου.
Κι όπως ανεβαίνει ως την κορφή σου και χαϊδεύει τα πιο τρυφερά κλαδιά σου που τρεμοσαλεύουν στον ήλιο,
Έτσι κατεβαίνει κι ως τις ρίζες σου και ταράζει την προσκόλληση τους στο χώμα.
Σα δεμάτια σταριού σε μαζεύει κοντά της.
Σε αλωνίζει για να σε ξεσταχιάσει.
Σε κοσκινίζει για να σε λευτερώσει από τα φλούδια σου.
Σε αλέθει για να σε λευκάνει.
Σε ζυμώνει ώσπου να γίνεις απαλός.
Και μετά σε παραδίνει στην ιερή φωτιά της για να γίνεις ιερό ψωμί για του Θεού το άγιο δείπνο.
Όλα αυτά θα σου κάνει η αγάπη για να μπορέσεις να γνωρίσεις τα μυστικά της καρδιάς σου και με τη γνώση αυτή να γίνεις κομμάτι της καρδιάς της ζωής.
Αλλά αν από το φόβο σου, γυρέψεις μόνο την ησυχία της αγάπης και την ευχαρίστηση της αγάπης,
Τότε, θα ήταν καλύτερα για σένα να σκεπάσεις τη γύμνια σου και να βγεις έξω από το αλώνι της αγάπης. Και να σταθείς στον χωρίς εποχές κόσμο όπου θα γελάς, αλλά όχι με ολάκερο το γέλιο σου και θα κλαις, αλλά όχι με όλα τα δάκρυά σου.
Η αγάπη δε δίνει τίποτα παρά μόνο τον εαυτό της και δεν παίρνει τίποτα παρά από τον εαυτό της. Η αγάπη δεν κατέχει κι ούτε μπορεί να κατέχεται, γιατί η αγάπη αρκείται στην αγάπη.
Όταν αγαπάς, δε θα 'πρεπε να λες: "Ο Θεός είναι στην καρδιά μου", αλλά μάλλον "Εγώ βρίσκομαι μέσα στην καρδιά του Θεού".
Και μη πιστέψεις ότι μπορείς να κατευθύνεις την πορεία της αγάπης, γιατί η αγάπη, αν σε βρει άξιο, θα κατευθύνει εκείνη τη δική σου πορεία.
Η αγάπη δεν έχει καμιά άλλη επιθυμία εκτός από την εκπλήρωσή της. Αλλά αν αγαπάς κι είναι ανάγκη να έχεις επιθυμίες, ας είναι αυτές οι επιθυμίες σου: Να λιώσεις και να γίνεις σαν το τρεχούμενο ρυάκι που λέει το τραγούδι του στη νύχτα.
Να γνωρίσεις τον πόνο της πολύ μεγάλης τρυφερότητας.
Να πληγωθείς από την ίδια την ίδια τη γνώση σου της αγάπης. Και να ματώσεις πρόθυμα και χαρούμενα.
Να ξυπνάς την αυγή με καρδιά έτοιμη να πετάξει και να προσφέρεις ευχαριστίες για μια ακόμα μέρα αγάπης. Να αναπαύεσαι το μεσημέρι και να στοχάζεσαι την έκσταση της αγάπης.
Να γυρίζεις σπίτι το σούρουπο με ευγνωμοσύνη στην καρδιά
Και ύστερα να κοιμάσαι με μια προσευχή για την αγάπη που έχεις στην καρδιά σου και μ' έναν ύμνο δοξαστικό στα χείλη σου.