Πληροφορίες

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

απο Χριστιάνα Πέτρου.... κι η φωνή μου να γινει ψύθιρος


Θα κλέψω το φώς
τον ήλιο θ' ανάψω
να βγεί ν 'ανατείλει
στα μάτια σου
αστέρια θα φέρω
να βγούν να φωτίσουν
τη καρδιά σου
την πλάση θα ψάξω
ομορφιά να στολίσω
τον κόσμο σου
θα κλέψω τη θάλασσα
να 'ρθει ν' απλώσει στα μάτια σου
κι' η άμμος στρώμα θα γίνει
να ξαπλώσεις
όλος ο κόσμος
σε μια λέξη χώρεσε
στ' όνομα σου
και η ψυχή μου
φώλιασε εκεί
όλος ο κόσμος
μια ανάσα
η ανάσα σου
κι ας είναι η δική μου στερνή
όλος ο κόσμος η φωνή σου
κι ας γίνει η δική μου
μια κραυγή
παντού να φωνάζω
τ' όνομα σου
και μετά
αποκαμωμένη να γείρω
στη καρδιά σου σιμά
κι η φωνή μου να γινει ψύθιρος
να σου μιλάει γλυκά
κι η ψυχή μου να γίνει άγγιγμα
να σε χαιδεύει τρυφερα...

Χριστιάνα Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου