Πληροφορίες

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

..με μάτια ανοιχτά ονειρεύομαι τον κόσμο.. από Χριστιάνα Πέτρου

Αγάπη μου, μη με ψάχνεις..
στο λιβάδι με τις λεβάντες θα βρίσκομαι
ξαπλωμένη στην μοβ ομορφιά
θα ακούω στ' αυτιά μου τον παλμό της γης
μη με ψάχνεις..
θα βγάλω τη ψυχή μου βόλτα
να ξεκουραστεί
να πάρει χρώμα και ζωή
γιατί με ψάχνεις αλλού;
μόνο εδώ με βρίσκεις..
το καπέλο αφημένο απαλά
δουλεύω ξέρεις
στο όνειρο..
σπέρνω λιβάδια ελπίδες
θερίζω δεμάτια ονείρων
αγκαλιάζω χρωματιστή ομορφιά
στέλνω αγάπη
και παίρνω γαλήνη
κι' ένα χαμόγελο..
έχεις ξαναδεί τέτοια χαρά;
μη με ψάχνεις αγάπη μου..
στα λιβάδια με τις λεβάντες
αφήνω τη ζωή μου ελεύθερη
και ανοίγω τη ψυχή μου στον άνεμο
να στεγνώσει, να ανοίξει φτερά
με μάτια ανοιχτά
ονειρεύομαι τον κόσμο
έλα να με βρεις
να φύγουμε μαζί
να επιστρέψουμε χέρι χέρι
στο σπίτι μας...

Χριστιάνα Πέτρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου