Πληροφορίες

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

< Η Δύναμη του Τώρα Η Τέχνη του Να Είσαι > ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα. Κύπρος 23/8/2013 )

< Η Δύναμη του Τώρα
Η Τέχνη του Να Είσαι >


Δεν έχει να κάνει με το αν ο σύντροφός μου με <βασανίζει>,
Δεν έχει να κάνει με το αν είμαι ναρκομανής,
Ή αν είμαι ασθενής.    

>Η ουσία είναι το Τώρα,
Το Μέλλον είναι Τώρα,
Το Μέλλον ανήκει & χτίζεται μονάχα στο Κάθε Τώρα,
Το Μέλλον μου μονάχα Τώρα μπορώ να το δημιουργήσω.!

>Αν επιλέξω να ζήσω στο Τώρα,
Όταν Επιλέγω να ζω <Το Τώρα>,
Το κάθε Τώρα,
Τότε ξαφνικά ανακαλύπτω πως μέσα σε αυτό το Κάθε Τώρα που <Επιλέγω_Συνειδητά_να_Ζω> μπορώ να έχω την Επιλογή να χαράξω έναν διαφορετικό δρόμο,
Έναν δρόμο που θα με βοηθήσει ουσιαστικά.!   
>Το θέμα δεν είναι να δημιουργήσω μια ακόμη μάχη με τον σύντροφο μου επειδή φοβάμαι το Μετά.
>Το θέμα δεν είναι να υποκύψω στα ναρκωτικά φοβούμενος για το τι θα γίνει Ύστερα από λίγο,
Επειδή το μυαλό μου είναι δεσμευμένο με τις ουσίες.
Ή με τον σύντροφο που δεν με εκφράζει διόλου.. 
..απλά & μόνο επειδή
ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟ ΦΟΒΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΜΕΛΛΟΝ,
Ναρκωμένο,
Ή ακόμα & με κάποιον που απλά δεν είναι Εγώ.

>Δεν ευθύνεται ο λάθος σύντροφος που ΕΓΏ ο ίδιος κάποια στιγμή Επέλεξα,
Έτσι έμαθε να ζει, αυτό έκανε πάντα.
>Δεν ευθύνεται ο έμπορος που βρέθηκε ξαφνικά μπροστά μου,
Αυτή είναι η δουλειά του,

>ΕΓΏ Επιτρέπω να συγκατοικώ μέσα μου Αγκαλιά με το Μετά,
Ή το Πριν..

>Όταν αποφασίσω να κοιτάξω κατάματα τον Εαυτό μου πότε θα το κάνω.?
Μετά ?
Ή Πριν ?
Πότε φτιάχνω το μαλλί μου ?
Πριν, σε μια άλλη ζωή ?
Μετά, σε μια άλλη ζωή ?
Τώρα θα χτενίσω & θα περιποιηθώ τον Εαυτό μου ώστε να είμαι έτσι όπως θέλω να είμαι Μετά.!!

>Πως μπορώ να αντιμετωπίσω τον Εαυτό μου σε σχέση με τον σύντροφό μου,
Τη στιγμή που Επιλέγω να συνεχίζω να ζω μέσα σε όνειρα που κάποτε έκανα,
Παρέα με τον σύντροφο που Τώρα,
Αυτός-ή είναι όλα αυτά που απεχθάνομαι ?

>Πως μπορώ να κόψω τα ναρκωτικά,
Τη στιγμή που Επιλέγω να ζω στο Μετά,
Που θα μου φέρει την Έλλειψη & τον Πόνο της Έλλειψης,
Των ναρκωτικών ?

>Πως μπορώ να ζήσω το σθένος που μου λείπει,
Τη στιγμή που Επιλέγω να ζω σε κάποιο Ασθενικό Μετά,
Ή  Πριν ?

>Αν δεν Επιλέξω να βιώσω το Τώρα που αυτό μονάχα υπάρχει για μένα.

Τώρα ζω,
Με ποιόν τρόπο θα καταφέρω να θεραπεύσω την οποιαδήποτε ασθενική σχέση μου,
Προσωπική η Διαπροσωπική,
Πριν,
Η Μετά ?

>Απλά δεν γίνεται,
Απλά δεν μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο.
Απλά πάντα θα μου φταίει κάποιος λάθος σύντροφος,
Κάποιος έμπορος που όλος τυχαίως βρέθηκε μπροστά μου,
Κάποια ασθένεια που με βασανίζει.

>Ο λάθος σύντροφος,
Τα ναρκωτικά,
Η ασθένεια,
Είναι μονάχα η δικιά μου Αντανάκλαση όλων αυτών που ΕγώΜαζί Μου χρειάζομαι να θεραπεύσω,
Κι αυτό μονάχα στο Τώρα μπορεί να γίνει υπαρκτό & βιώσιμο!!

>Η ουσία είναι το Τώρα,
Το Μέλλον είναι Τώρα,
Το Μέλλον ανήκει &  χτίζεται μονάχα στο Κάθε Τώρα,
Το Μέλλον μου μονάχα Τώρα μπορώ να το δημιουργήσω.!




( Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Spiritual guidance & healer
© Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα.
Κύπρος 23/8/2013 )
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου