Πληροφορίες

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Δάσκαλοι και Μαθητές Διδασκαλίες και θρανία ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα. Κύπρος 23/8/2013 )

Δάσκαλοι και Μαθητές

Διδασκαλίες και θρανία


"Οι περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρομαστε,
εστιάζουμε στο να διδάξουμε άλλους.

"Απευθυνόμαστε στον απέναντί μας σαν δάσκαλοι,
σαν να διαφέρει από εμάς το μάθημα που το Σύμπαν έφερε μπροστά μας,
με τη μορφή του απέναντι μας.

"Αδιαφορούμε πλήρως απ ότι φαίνεται για την απεριόριστη ταπεινότητα που εκδηλώνει ο Ανώτερος Εαυτός,
προσδίδοντας το μαθηματάκι με τη μορφή μιας ερώτησης από κάποιον άλλον..

"Κι έτσι ξαφνικά χάνουμε τη θέση της μαθητείας,
η ταπεινότητα κάνει φτερά,
και τη θέση της παίρνει ένας μεγάάάλος δάσκαλος που αναφέρεται στον Απέναντι με το "Εσύ.

"Λυπηρό θα λεγα.

"Δεν είμαι σε θέση να κρίνω κάποιον,
ούτε καν να λυπηθώ,
ποιος είμαι εγώ για να λυπηθώ εσένα σαν κατώτερο από εμένα ον,
δεν είναι αυτός ο σκοπός της σκέψης του Τώρα μου,
όμως φαντάζομαι πως έχω το ελεύθερο να αναρωτιέμαι φωναχτά..

"Δεν κερδίζω κάτι όταν λειτουργώ με τέτοιον τρόπο.

"Δεν φαίνεται πως όλο το Μάθημα κινείται γύρω από τη Δυαδικότητα του
>Εγώ Ξέρω.!
>Εσύ Ρωτάς.!

"Η Μοναδική σύγκριση που είναι εφικτή κι επιτρεπόμενη στην ουσία,
είναι το να συγκρίνω εμένα Τώρα>>Με τον χθεσινό εαυτό μου.

"Τραγικό δεν είναι
το να θέλω να αλλάξω διάσταση,
να βρεθώ στην 5τη, στην 7μη, στην 12τη,
μα να χρησιμοποιώ τα βάρη του προηγούμενου τρισδιάστατου κόσμου μου..



( Ιωάννης Χαραλαμπίδης  Spiritual guidance & healer
© Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα.

Κύπρος 23/8/2013 )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου