Πληροφορίες

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Η Δύναμη της προσευχής, Η Δύναμη της Αγάπης. ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα. Κύπρος 7/10/2013 )

Η Δύναμη της προσευχής 

 
Η Δύναμη της Αγάπης







Στους καιρούς που ζούμε, 
Τους καιρούς των μεγάλων Αλλαγών, 
Προσωπικών, Διαπροσωπικών, Πλανητικών & Συμπαντικών,
Μονάχα δύο Δυνάμεις υπάρχουν & μας ορίζουν..
Η Δύναμη της Αγάπης,
& η Αδύναμη δύναμη του κατώτερου Εγώ-Είμαι.

-Η 1τη Δύναμη, 
Η Αγάπη, 
Ορίζει το Φως, 
Τη Δύναμη της Ενότητας, 
Τη Δύναμη του <Εγώ_Είμαστε_Ένα>.
Δηλώνει το Φως & Αποτελείται από Φως, από Αγάπη. 
(Αγάπη=ΑγαπάΩ=Α+Ω=Θεός=ΑγαπάΩ Το Θεό μέσα στον Εαυτό μου. 
Η αλλιώς,
Επιλέγω να ΑγαπάΩ τον Εαυτό μου μέσα σε κάθε πρόσωπο_άνθρωπο & έτσι Μπορώ να Συνεργάζομαι, 
Η να Σύν-Δημιουργώ Συνειδητά με το Θεό που κατοικεί Μέσα μου).

-Η 2ρη Δύναμη, 
Η Δύναμη του <Εγώ_Είμαι> ανήκει στον φόβο, 
Αυτοκαθορίζεται & ποτέ δεν απελευθερώνεται διότι αφήνεται να καθοδηγείται από το Σκοτάδι,(Το σκοτάδι είναι η έλλειψη του Φωτός).

-Το σκοτάδι προκαλεί το φόβο.

-Ο φόβος είναι μια Παντοδύναμη Δύναμη,
Παντοδύναμα πιο Αδύναμη όμως μπροστά στη Δύναμη της Αγάπης.

-Το σκοτάδι περιέχει το φόβο, 
Η Αγάπη όμως Αποτελείται από το Φως & το σκοτάδι Μαζί.

-Η Προσευχή είναι μια σύνθετη λέξη, 
Πρός>>Ευχή. 

-Ακόμα & μια απλή όμως γεμάτη Αγάπη Καλημέρα, 
Που θα πούμε η θα ακούσουμε, 
Έχει τη Δύναμη Μυριάδων Αγγέλων όταν τραγουδούν,
Έχει τη Δύναμη να αλλάξει τα Πάντα,
Έχει τη Δύναμη να Θεραπεύσει,
Είναι η Φωνή του Θεού που μιλά μέσα από εμάς για κάποιον άλλον,
Η & για τον Εαυτό μας ακόμη.

-Όταν Προσευχόμαστε Αγγίζουμε το Άπειρο Θεό,
Είμαστε το Άπειρο Θεό,
Είμαστε οι Σάλπιγγες του Απείρου που χτίζουν νέες Μουσικές μέσα απ τα ανθρώπινα Στόματα μας.

-Όταν η Προσευχή Επαληθεύεται από το Άπειρο Θείο Εαυτό μας,
Που κατοικεί μέσα μας & πλάι στο Άπειρο Θεό,
Τότε Σύν+Δημιουργούμε
Η χτίζουμε αν θες
Ένα Νέο Κάρμα,
Μια Νέα πορεία
Γινόμαστε ΈΝΑ με το Κέντρο εκείνο όπου η Θέληση του Θεού είναι Γνωστή.

-Τότε ο Θεός Τραγουδά μαζί μας 
Τραγουδά μέσα μας
& μέσα από μας ως κανάλια του μπορεί & Θεραπεύει όλα όσα δεν βλέπει το μάτι του Εγώ_Είμαι,
Το Τυφλό μάτι του φόβου.

-Αγάπη & Φως Είμαστε,
Μικρά Αποσπάσματα Θεϊκής Αγάπης σπαρμένα στη Γη,
Είμαστε.!!!

-Φτιαγμένοι από Φως με Άπειρη Θεϊκή Αγάπη Είμαστε.!!!



( Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Spiritual guidance & healer
© Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα.
Κύπρος  7/10/2013 )
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου