Πληροφορίες

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Το μονοπάτι του καθ’ ενός είναι μοναδικό ! ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα. Κύπρος 23/8/2013 )

Το μονοπάτι του καθ’ ενός είναι μοναδικό !

Πόσο διαφορετικό να ναι με του διπλανού,
που ναι όλα ίδια & όμως τόσο ανόμοια & όμως τόσο ίδια ταυτόχρονα.!!


•Ο ένας κρίνει τον άλλο,

ο άλλος κρίνει τον έναν,
ενώ όλοι μας είμαστε Ένας !


•Κι όμως,

όλοι μας Αυτό_Κρινόμαστε μέσα στα απέναντι μας μάτια & αυτιά & στόματα..


•Αντί να γίνουμε Ένας_Μια καρδιά__Αφού όλοι μας,

εκεί ανήκουμε,
μέσα σε μια μεγαάααλη,
Κρυστάλλινη Καρδιά που χτυπά με το ρυθμό των Άπειρων Τυμπάνων που δίνουν οι Ανθρώπινοι Εκτελεστές της.!!!
Είμαι,
Είσαι,
Είναι,
& όμως αν μας ρωτήσει κανείς αποσπασματικά & μεμονωμένα,
όλοι μας θα κοιτάξουμε να βρεθούμε διαλογιστικά η μη,
μέσα στη σκοτεινή αυτή σπηλιά μας έστω για μια στιγμή,
να κρυφτούμε για να μην μας δει κανείς που βγάζουμε το μάτι του απέναντι που τάχα μου,
τάχα μου,
& λίγο τάχα μου αυτός ο απέναντι,
αχ αυτός ο απέναντι που τόλμησε να προσπαθήσει να αλλάξει λίγο τον εαυτό του..


•Αφού δεν με ρώτησε,

ούτε κι εσένα ρώτησε..


•Έμαθα πως δεν ρώτησε ούτε καν τον απέναντι μας..

ε τότε με ποιο δικαίωμα έκανε αυτή τη μετάβαση & έβαλε Εμένα,
Εσένα,
Εμάς,
έβαλε Εμάς να ασχοληθούμε με το τι κάνει.????


•Πωςςςςςς.?????


•Πως το κανε αυτο,
Αυτός,
ο απέναντί μας Εαυτός.???


•Χωρίς να πάρει την άδεια μας,
ΓΙΑΤΊ..?????


•Πως τόλμησε να αποφασίσει μόνος του ότι μπορεί να είναι ελεύθερος να μπορεί να αποφασίζει να ζει μόνος,
εκτός του κοπαδιού που κάποιος έβαλε Εμάς,
& εμείς δεν μπορούμε ακόμη να βγούμε έξω από το μικρο κλουβάκι μας,
που εμείς οι ίδιοι επιτρέψαμε σε κάποιον άλλον να μας βάλει μέσα κει..???


•Πως αυτός-η μπορεί.???
Κι Εγώ_Εσύ_Ακόμη να βγούμε όξω απ τη μικρή φυλακή Μας που,
Εμείς Μας τοποθετήσαμε,
Μας φυλακίσαμε..??


•Κατά τ άλλα Όλα Είναι Ένα,
& όλοι είμαστε αδέλφια,
& Εγώ είμαι αυτο που Εσύ δεν κατάφερες Πότε να γίνεις..
Όμως Εσύ είσαι αυτο που Εγώ Πότε δεν κατάφερα ούτε καν,
να ονειρευτώ,
πως έχω τη δύναμη να μπορώ να ονειρεύομαι ότι μπορώ να έχω την επιλογή της ελευθερίας μέσα μου..


•Όμως,
ξέρεις..


•Γιατί Εκείνος_η,
να μπορούν να ναι Ελεύθεροι,
να μπορούν να βαδίζουν με τα δικά τους νέα χνάρια πάνω απ τα παλιά τα δικά Μου-Σου.????


•Όμως,
ξέρεις φίλε.??
Όλα Είναι Ένα & Εγώ είμαι ο-η τάδε που Εγώ Κάνω,
Έκανα,
θα κάνω & θέλω Ναααααα . . .
Πόσα Ναάα θέλω..


•Όμως Όλοι & Όλα Είμαστε Ένα,
Φίλε μου..



( Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Spiritual guidance & healer
© Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα.
Κύπρος 23/8/2013 )
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου