Πληροφορίες

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Τα 3 φίλτρα..

Ένας μαθητής πήγε μια μέρα στον σοφό του δάσκαλο και του είπε:
-Άκουσε δάσκαλε, 

ένας φίλος σου μίλαγε για σένα πολύ άσχημα...
-Περίμενε!!-τον διέκοψε ο δάσκαλος

- έχεις περάσει αυτά που άκουσες από τα τρία φίλτρα;


-Τα τρία φίλτρα;!



-Ναι, το πρώτο είναι η Αλήθεια. 
Είσαι σίγουρος πως αυτό που θέλεις να μου πεις είναι αλήθεια;
Όχι, 

άκουσα που το έλεγαν κάποιοι.

-Τουλάχιστον θα έχεις περάσει από το δεύτερο φίλτρο αυτό που θέλεις να μου πεις, 
δηλαδή την Καλοσύνη.
Είναι καλό αυτό που έχεις να μου πεις για κάποιον;
-Όχι, στην πραγματικότητα όχι. 

Αντιθέτως.

-Το τελευταίο φίλτρο είναι η Αναγκαιότητα. 
Είναι ανάγκη να μου πεις αυτό που σε κάνει τόσο ανήσυχο;
-Για να είμαι ειλικρινής, 

όχι.

-Τότε, 
λοιπόν, 
είπε χαμογελώντας ο δάσκαλος- εάν δεν είναι Αλήθεια, 
ούτε Καλό, 
ούτε Αναγκαίο, 
ας το "θάψουμε στην λήθη"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου