Πληροφορίες

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Αναμνήσεις και μαθήματα Ioannis Charalambidis Spiritual guidance & healer


-Ο ελεύθερος άνθρωπος επιλέγει να ζήσει και προσπαθεί να χτίσει νέο παρόν.
-Ο φυλακισμένος επιβιώνει σαν δραπέτης του χθές .
-Οι αναμνήσεις έχουν δύο ποιότητες..
1- Η Ελευθερία που μεταφέρει το μάθημα μιας ανάμνησης,
(όταν επιτρέπουμε στα μάτια μας να το δούμε..).
2- Η Φυλακή μας στο φευγιό, από το παρελθόν που μας πόνεσε.
-Όταν φεύγω από "κάπου" δεν σημαίνει πως θεραπεύω τον εαυτό μου, σημαίνει ότι θα ξανά-συναντήσω τον εαυτό μου στο ίδιο μάθημα ώστε να μου δοθεί μια παρόμοια ευκαιρία να με θεραπεύσω.
-Τα προβλήματα η οι πληγές έρχονται μασκαρεμένα σαν αγάπη που δεν φαίνεται.
-Η Αγάπη κι η φροντίδα πολλές είναι οι φορές που έρχεται σαν πρόβλημα, η σαν πληγή να θεραπεύσω..
-Μα η Θεραπεία είναι η ίδια η πληγή, όταν την έχω αλλά δεν με πονά πια !!!
-Θα δω το μάθημα ?
-Η θα με φυλακίσω στο πόνο του ?
-Θέλω να είμαι ελεύθερος, η θέλω να μαραζώνω που πόνεσα για να ελευθερωθώ ?

- Είμαστε οι μόνο επιλογές μας και τίποτε άλλο !!! -


Ioannis Charalambidis Spiritual guidance & healer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου