Πληροφορίες

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Αγάπη, Κίνηση, Ροή, Αλλαγή, Προσαρμοστικότητα, Εξέλιξη, Αγάπη ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα )

Αγάπη, Κίνηση, Ροή, Αλλαγή, Προσαρμοστικότητα, Εξέλιξη, Αγάπη  

Κίνηση, 
Η συντήρηση είναι στάση, 
Η στάση προκαλέι τη στασιμότητα, 
Η στασιμότητα είναι βάλτος, 
Ο βάλτος είναι η σκέψη, 
Η σκέψη έχει μυαλό, 
Το μυαλό σχεδιάζει,
Το σχέδιο ανήκει στο εγώ_είμαι, 
Το εγώ_είμαι ανήκει στο φόβο. 
Ο φόβος μόνο με τη κρίση μπορεί να σταθεί, 
Η κρίση δηλώνει τη σύγκριση, 
Η σύγκριση ανήκει στη δυαδικότητα, 
Η δυαδικότητα δολοφονεί την Ελευθερία του Πνεύματος.

Ο δολοφόνος του Πνεύματος γεννά κοιμισμένα στρατιωτάκια που τρέφονται με το Φόβο, 
Με το εγώ της πείνας του φοβισμένου νου που σχεδιάζει το θάνατο του ματιού Που 'Όλα τα βλέπει,
Σε όλους ανήκει,
Και όλα είναι.

Η Αγάπη δηλώνει την Ελευθερία,
Η Ελευθερία περιέχει όλα και Όλους.

Η Αγάπη δημιουργεί γιατί περιέχει,
Δεν δεσμέυει,
Δεν σκλαβώνει.

Αισθάνεται και ποτέ δεν σχεδιάζει.

Είναι απρόβλεπτη και δημιουργεί με το Ελεύθερο Πνεύμα για οδηγό της.!!!






( Ιωάννης Χαραλαμπίδης 

Spiritual guidance & healer 
© Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου