Πληροφορίες

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

Προθέσεις Αυθυποβολές - Χτίζοντας ένα Νέο Κάρμα. . Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer

Προθέσεις Αυθυποβολές - Χτίζοντας ένα Νέο Κάρμα. . 


"Πρόθεση μου να καθοδηγούμε από το πνεύμα και να μην κρίνω τις εκδηλώσεις του.

Θεέ μου καθοδήγησε τη κατεύθυνση των σκέψεων μου, 


και υποστήριξε με κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης.


Θεέ μου καθοδήγησε τη κατεύθυνση των προθέσεων μου, 


και υποστήριξε με κατά τη διάρκεια αυτής της μετάβασης.


Πρόθεση μου να ζω στην ενεργή πλευρά του απείρου,


Να σκέφτομαι σαν πνεύμα και όχι σαν άνθρωπος,


Να μη κρίνω τη δημιουργία, 


Ούτε να τρομάζω,


Αλλά να βλέπω τη θεικότητα και την τελειότητα της.





Και έτσι είναι."





                                                                 Ιωάννης Χαραλαμπίδης 
                                                             Spiritual guidance & healer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου