Πληροφορίες

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Ένα Μικρό Βήμα “Ψάχνω Δεν σημαίνει Βρήκα.. Κάθε προσπάθεια αξίζει και κοστίζει περισσότερο από κάθε Άφημα» ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer Κύπρος 17/1/2013 © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)

Ένα Μικρό Βήμα

“Ψάχνω Δεν σημαίνει Βρήκα..

Κάθε προσπάθεια αξίζει και κοστίζει 

Περισσότερο από κάθε Άφημα»



Όταν κάνω Ένα μικρο βήμα προς την οποιαδήποτε κατεύθυνση 
Τότε αλλάζω τα πάντα.!
-
Ένα μόνο μικρο βηματάκι αλλάζει μια δικιά μου οπτική,
στα πάντα γύρω από εμένα! 
-
Το θέμα είναι το που και το πως θα κάνω μια νέα ματιά μου να λειτουργήσει. 
-
Αν αντιληφθώ πως από εμένα_άρχισε αυτή η οποιαδήποτε νέα ματιά, 
και δεν μείνω στο τι βλέπει ο κάθε εξωτερικός παράγοντας γύρω από εμένα,
σε μένα..
-
Τότε θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για τον προσωπικό μου σκοπό, 
θα δώσω το Μέγιστο του Δυναμικού στο μονοπάτι της Επιλογής μου και δεν θα χαθώ μέσα στις ξένες από εμένα Αλλαγές,
Διαφορετικοτητες,
Φόβους.
-
Τότε ο κόσμος όλος θα έχει Αλλάξει, 
Με τη διαφορά ότι ο Εαυτός μου θα είναι ο μόνος, 
Συνειδητός_Οδηγός μου. 
-
Τότε τα πάντα άλλαξαν με μένα απόν, 
από την οποιαδήποτε αρνητική κατάσταση προς εμένα. 
_
Μα με μένα μέσα και Παρόν στις Αλλαγές που Επέλεξα να ακολουθήσω. 
-
Ψάχνω δεν σημαίνει Βρήκα.. 
Σημαίνει ότι αξιοποιώ το Δυναμικό μου κάθε στιγμή μέχρι να βρω αυτό που Ανήκω.



“Ψάχνω 
Δεν σημαίνει Βρήκα..
Κάθε προσπάθεια 
αξίζει και κοστίζει περισσότερο από κάθε Άφημα»




( Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Spiritual guidance & healer

Κύπρος 17/1/2013  © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου