Πληροφορίες

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Η Δύναμη ( Ιωάννης Χαραλαμπιδης Spiritual guidance & healer Κύπρος 31/1/2014 Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα )

Η Δύναμη 


Η Δύναμη 
Αν δεν μπορεί να Θεραπεύσει,
Δεν είναι δύναμη,
Είναι Αδυναμία !
-
Μόλις "Επιλέξω" να βγάλω το Α-Στερητικό από τη λέξη Α-δύναμος,
Τότε αυτομάτως "Επιλέγω να βρω" το Δυνατό σημείο μέσα σε μια
Αδύναμη στιγμή που "βιώνω" .
-
Το μαχαίρι κόβει,
Τι "Επέλεξα" Όμως να κόψω..
Το χέρι "μου"
η το ψωμί που θα φάω ?
-
Δυνατός δεν "είμαι" αν Επιλέξω να σπάσω Κάτι η Κάποιον
Που είναι λιγότερο δυνατό-ς από "εμένα",
Που είναι πιο Αδύναμο-ς από "εμένα".
-
Η Δύναμη δεν έχει ανάγκη "Διαφήμισης",
Δεν έχει ανάγκη Απόδειξης του Εαυτού της
Στον Εαυτό της
Με τον έλεγχο κάπου..
-
Η Δύναμη που "με" Δημιούργησε θα συνεχίσει Πάντα να Υπάρχει
Όπως Πάντα Υπήρχε .
-
Ο Πρωταρχικός Νους
Δεν θα διαφημιστεί για να κερδίσει οπαδούς,
Υπάρχει μέσα στη Δύναμη που Επιλέγει συνεχώς να Δημιουργεί!!
Υπάρχει μέσα "μου".
-
Πόσο Δυνατός θα "είμαι" αν δεν μπορώ να θεραπεύσω το φόβο 
Που "με" κάνει να προσπαθώ συνεχώς να ελέγχω,
Κάθε τι που μου μοιάζει πιο δυνατό από "εμένα" ?
-
Η δύναμη που υπάρχει Πριν να υπάρξω "Εγώ"
Είναι "Εγώ"
Τη στιγμή που Εμπιστεύομαι και Πιστεύω πως Μπορώ να διορθώνω,
Κι όχι να γκρεμίζω .
-
Είμαι δυνατός όταν θα σπάσω αυτό που φοβήθηκα,
Η
Είμαι Ελεύθερος να δημιουργώ με τη Δύναμη μαζί μου 
Όταν μετουσιώνω το φόβο σε Δύναμη,
Αγαπώντας κάθε Αδύναμο κομμάτι του Εαυτού μου ?
-
Η Δύναμη είναι η Αγάπη
Γιατί μόνο αυτή μπορεί συνεχώς να Δημιουργεί
Χωρίς να φοβάται τον Εαυτό της Δημιουργώ !
-
Εγώ είμαι αυτό που εγώ είμαι
Κι αυτό σημαίνει ότι Επιλέγω να Είμαι το Κέντρο της Δύναμης
μου Αγαπώντας όλα τα μέρη του Εαυτού μου.


" Εγώ είμαι αυτό που εγώ είμαι "




( Ιωάννης Χαραλαμπιδης  Spiritual guidance & healer
Κύπρος 31/1/2014 Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου