Πληροφορίες

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Ροή, η αλλιώς Συν + Εργασία του Πνεύματος με την Ύλη ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer Κύπρος 1/2/2014 © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)

Ροή,
η αλλιώς
Συν+ Εργασία 
του Πνεύματος με την Ύλη




Πνεύμα
Νους και 
Σώμα 
είμαστε όλοι !

Ναι?    

..Ναι !

-

Δυαδικότητα για εμένα σημαίνει ο διαχωρισμός του Πνεύματος από το Νου,
εν συνεχεία η Επιλογή η η επικέντρωση του ανθρώπου,
μονάχα στο ένα σημείο μέσα του,
στο Νου.

-

πχ.. Η Σύγκριση προκαλεί τη Δυαδικότητα,
διότι όταν υπάρξει αυτή
η σύγκριση,
τότε χάνουμε το σημείο επαφής μας με το “ Προσωπικό Πνεύμα,
η μονοπάτι .

-

Αν συγκρίνω εμένα κι “ εσένα" τότε διαχωρίζω τον εαυτό μου,
από τους “ άλλους,
από το σύνολο..( ο κάθε ένας μας είναι μοναδικός)
Τότε θα υπάρξει ένα μόνο αποτέλεσμα..
“ Καλύτερος,
ή
Χειρότερος.

-

Όταν δεν συγκρίνω τον εαυτό μου μαζί “ σου",
κι αντ αυτού εστιάσω στο προσωπικό μου δυναμικό,
τότε μπορώ να λάβω την καθαρότερη πληροφόρηση απ ότι συμβαίνει,
η υπάρχει γύρω μου,
για το προσωπικό όφελος,
χωρίς να αφεθώ να παρασυρθώ από τα συναισθήματα μου.

-

Δυαδικότητα είναι ο άνθρωπος,
Πνεύμα-Νους-Σώμα
διαχωρισμένα.

-

Αυτή η επιλογή η η κατάσταση “ δολοφονεί τη διαύγεια του εαυτού και το βάζει σε μια κατάσταση κρίσης,
η οποία σαν αποτέλεσμα φέρει το φόβο.

-

Πότε το Πνεύμα ρέει ελεύθερο μέσα μου
"Όταν συνεργάζεται με το Νούμου" θα λεγα,
έτσι δεν είναι?

-

Τι κάνει ο διαχωρισμός του Νου από το Πνεύμα και πως προκαλείται  
      "Από το φόβο υποθέτω..έτσι?

-

Τι φέρνει η κρίση πχ και πως δημιουργείται η κρίση?              
                 "Από μια σύγκριση ίσως?                              
-

Τι οφέλη έχει η Πίστη στον Εαυτό?  
"Μήπως καμιά όρεξη για σύγκριση και κρίση σε ότι υπάρχει γύρω “ μου?

-

Η Αγάπη στον Εαυτό χωρά τα Πάντα ! ! !
Δεν έχει ανάγκη επιβεβαίωσης,
σύγκρισης,
η κρίσης.

Ανήκει στη μοναδικότητα του καθενός που αγαπά τον Εαυτό μέσα στον Απέναντι Εαυτό....
...........και άρα τίποτε δυαδικό.

-

Υπάρχει απλά Ροή,
η αλλιώς
Συν + Εργασία του Πνεύματος με την Ύλη.




( Ιωάννης Χαραλαμπίδης  Spiritual guidance & healer 
Κύπρος 1/2/2014 ©  Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου