Πληροφορίες

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Αγάπη σημαίνει Απλότητα !! Η Απλότητα είναι η καρδιά της Αγάπης !! (Ιωάννης Χαραλαμπίδης - Spiritual guidance & healer Greece 4/5/2014 απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)


Αγάπη σημαίνει Απλότητα ! !

Η Απλότητα είναι η καρδιά της Αγάπης ! !



Είμαι ευτυχισμένος γιατί Είμαι Ελεύθερος,
Είμαι Ελεύθερος γιατί με αγαπώ,
Κι αγαπώντας με,
με περιέχω!
-
Με περιέχω γιατί Ανήκω στην Αγάπη που Περιέχει κάθε μορφή
ζωής,
Μέσα στην καρδιά της θεϊκής Σπίθας που επέλεξα να Ανήκω ! !
-
Η Ευτυχία μου που δεν είναι "μου",
Άλλα μία Επιλογή και μόνο,
Στην Ελευθερία της Απλότητας της Αγάπης ! !
-
Είναι Απλό να είμαι Αγάπη,
Βιώνοντας την Απλότητα,
βιώνω την Ευτυχία,
βιώνω την Αγάπη,
είμαι Αγάπη γιατί το θέλω ! !
-
Το βιώνω γιατί Είμαι,
Είμαι γιατί το προσκαλώ,
Είμαι γιατί δεν το ανταλλάζω,
Είμαι γιατί δεν το πουλάω,
Είμαι γιατί αφήνω ελεύθερη την Αγάπη να ταξιδεύω μαζί της ! !

-
Αγάπη σημαίνει Απλότητα ! !

Η Απλότητα είναι η καρδιά της Αγάπης ! !





(Ιωάννης Χαραλαμπίδης - Spiritual guidance & healer
Greece 4/5/2014 απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου