Πληροφορίες

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

"Η Τέχνη της Υλοποίησης" (Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer Athens 21/6/2014 © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)

~
Feel beyond
what you think you are.


Νιώσε πέρα
από ότι νομίζεις ότι είσαι.

~

"Η Τέχνη της  Υλοποίησης"


Νιώθω πως "είμαι",
πριν να "γίνω"....

~

Ευχαριστώ γι αυτό,
Ευχαριστώ που “είμαι”,
πριν να "γίνω"....

....."γίνομαι" αυτό που ήθελα επειδή πίστεψα ότι "Είμαι" .

~

Η Ευγνωμοσύνη επιταχύνει τη διαδικασία υλοποίησης των σκέψεων !

~

Το ~Συναίσθημα~
και η ~Ευγνωμοσύνη~
παίζουν  το βασικότερο ρόλο !

~

Ευχαριστώ για κάτι που θέλω να έρθει στη ζωή μου
πριν να αποκτήσω αυτό που θέλω.

~

Ευχαριστώ γι αυτό σαν να το έχω !

~

Ευχαριστώ γι αυτό τόσο “πολύ”,
Τόσο αληθινά,
που ήδη το Ζω !

~

Ζω με αυτό που ήθελα να αποκτήσω
Πριν καν αυτό μπορέσω να το ακουμπήσω,
πριν ακόμα μπορέσω να το κοιτάξω με τα μάτια “μου”.

~

Η Δύναμη της Υλοποίησης
λέγεται Πίστη !

~


“Εργαζόμαστε στο Πνευματικό_Πεδίο,
Πληρωνόμαστε στο Γήινο_Πεδίο”





(Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer

Athens 21/6/2014 © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου