Πληροφορίες

Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

"Η ΑΓΆΠΗ ΚΙΝΕΊΤΑΙ Αγάπα και θα γνωρίσεις.. Αγάπα για να γνωρίσεις..."

"Η ΑΓΆΠΗ ΚΙΝΕΊΤΑΙ 

Αγάπα και θα γνωρίσεις..

Αγάπα για να γνωρίσεις..." 


  

Άλλο το: "Είμαι κάπου"
Άλλο το: "Σκοπεύω να φτάσω κάπου. ."


~Κάθε δράση,
δημιουργεί μια αντίδραση.
~Κάθε απόφαση,
μεταφέρει ένα αποτέλεσμα. .
~Κάθε "κίνηση",
είναι από μόνη της μια "κίνηση"...

~Ακόμα και σταθερός να μείνω,
πάλι κινούμαι...


~Επιλογές
Συνειδητές
Και μή Συνειδητές.

.....Όμως τα πάντα κινούνται
Τα πάντα  βρίσκονται σε μια ασταμάτητη κίνηση...

~Όπως κινείται η γη
που στέκομαι πάνω της..
~Όπως κινείται το αίμα
μέσα στο σώμα μου...
~Όπως κινείται η σκέψη
στο νου μου...
~Όπως κινείται η αναπνοή
και δίνει τροφή ο αέρας στα πνευμόνια μου...

~Έτσι κινείται κι ο ήλιος
γύρω από τη γη
που βρίσκομαι αυτή τη στιγμή...

~Έτσι κινούμαι κι εγώ
'γύρω' από τον εαυτό μου κάθε στιγμή.

....εφόσον είμαι ένα ζωντανό ον
φτιαγμένο από ενέργεια,
Κι αφού οι σκέψεις που κάνω είναι ενέργεια,
Κι αφού τα συναισθήματα που έχω
είναι η ενέργεια μέσα μου.....

......Τότε αυτό από μόνο του δηλώνει ότι,
το  θέλω η όχι,
Πάντα κινούμαι

…Άρα τα πάντα βρίσκονται σε μια ασταμάτητη κίνηση..


~Φόβος

Ο φόβος μπλοκάρει την ενέργεια μέσα μου
και παγώνει κάθε συναίσθημα.

...Κι όμως,
πάλι κινούμαι..

~Ακόμα και σταθερός να μείνω,
πάλι κινούμαι...

....Γιατί ακόμη και η ακινησία
είναι από μόνη της μια κίνηση !

~Όταν φοβάμαι και δεν κάνω καμία κίνηση,
Τότε Επιλέγω να μπλοκάρω την ενέργεια μου..

~Τη στιγμή που τα πάντα μέσα μου
και γύρω μου
Κινούνται,
Ακούγοντας το φόβο Επιλέγω να σταματήσω
Ένα μέρος της όλης κίνησης
με “βίαιο” τρόπο .

~Ο Έλεγχος της σκέψης
έχει τη δύναμη να κρατήσει το νου
σε μια συγκεκριμένη πορεία εντός μου!


~Συναισθήματα

Κάθε “συγκεκριμένη” Επιλογή έχει την δύναμη να με εναρμονίσει
με τα συναισθήματα μου.

~Μια σκέψη,
δημιουργεί ένα συναίσθημα.
~Ένα συναίσθημα,
έχει τη δύναμη να με ωθήσει στο στόχο της Επιλογής μου.
~Ένα συναίσθημα,
έχει τη δύναμη να με βγάλει από το στόχο μου.

~Παρατηρώντας τη σκέψη
μπορώ να ελέγχω τα συναισθήματα που δημιουργούνται μέσα  μου.

“Είμαι” άνθρωπος.
Αυτό σημαίνει πως έχω την ιδιότητα να αισθάνομαι!!

~Αφού μπορώ να αισθάνομαι
τότε μπορώ να Επιλέγω και τι θα αισθανθώ !

“Είμαι” άνθρωπος,
Έχω μυαλό,
άρα μπορώ να έχω και την Πρόθεση να δημιουργήσω,
από τον εαυτό μου,
τα συναισθήματα που θα με εναρμονίσουν με τη χαρά που προϋπάρχει μέσα μου,
ακόμα κι όταν παρατηρήσω στον εαυτό μου
ότι βιώνει συναισθήματα άρνησης_φόβου.

~Μια κίνηση
Μια Επιλογή!

~Ένα σταμάτημα
Μια Επιλογή!

~Ο Παρατηρητής είναι ο Μάγος που δεν κοιμάται ποτέ
Γιατί βλέπει τα πάντα με το μάτι της Αγάπης !

~Αφήνεται να περιέχει κάθε κόκκο του σύμπαντος που υπάρχει.
~Αφήνεται να περιέχεται
μέσα σε κάθε σύμπαν που υπάρχει.
~Δεν κρίνει
~Δεν κρίνεται
~Υπάρχει και παρατηρεί
~Υπάρχει για να εναρμονίζεται .

~Αφέσου να γνωρίζεις
Και θα γνωρίσεις..

~Αφέσου να πέσεις
Και θα πετάξεις..


~Μπορώ να αφεθώ να φωτίζομαι..

~Μπορώ να Επιλέξω να είμαι Αυτόφωτος.


~Το Φως της Γνώσης είναι Ελεύθερο.

~Με την Ελευθερία Φωτίζομαι
~Με το Φως Ελευθερώνομαι
~Με την Αγάπη αποδέχομαι
~Με την αποδοχή αγαπιέμαι
~Με την Αγάπη Είμαι
~Είμαι Αγάπη επειδή είμαι Ελεύθερος
~Είμαι Ελεύθερος επειδή είμαι εναρμονισμένος με την ενέργεια που προϋπάρχει.


~ εν αρχή ην ο Λόγος

~Αγάπα

Η αρχική φράση του κατά Ιωάννην Ευαγγελίου, “Εν αρχή ην ο Λόγος”,
παραπέμπει στην πρώτη φράση της Βίβλου,
“Εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γην”.
Αν το “Εν αρχή εποίησεν” της Παλαιάς Διαθήκης σημαίνει ότι σ’ αυτή την αρχή αντιστοιχεί και ένα τέλος,
το “εν αρχή ην ο Λόγος” δεν υπόκειται σε χρονικές διαδικασίες,
εισάγοντας μιαν αρχή επέκεινα οποιουδήποτε “τέλους”,
αλλά και πέραν οποιασδήποτε “αρχής”.
Yποδηλώνει την αναδημιουργία του κόσμου δια του Λόγου,
του αποδιωγμένου και παρανοημένου,
θέτοντας ένα νέο θεμέλιο στην πνευματική ζωή της ανθρωπότητας.
Το “Εν αρχή ην ο Λόγος” συμπληρωμένο από το λόγιο “ο Θεός αγάπη εστίν” (Ιωάν. Α΄ 4,8) δείχνει ποιο είναι το πραγματικό πνευματικό θεμέλιο του κόσμου.


"Η ΑΓΆΠΗ ΚΙΝΕΊΤΑΙ   

Αγάπα και θα γνωρίσεις..  

Αγάπα για να γνωρίσεις..." 






Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
© Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα
Ελλάδα  10/1/2015









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου