Πληροφορίες

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Από το Ψυχοσωματικό στην "Αυτό_Θεραπεία" .





Από το Ψυχοσωματικό
στην  "Αυτό_Θεραπεία

"Είμαι καλά" !


Όταν δεν είμαι καλά φροντίζω να βάζω μπροστά μου για να βλέπω,
την παράσταση που θέλω να ζήσω !

·        Το κάθε... "δεν είμαι καλά",
ήρθε να με ταρακουνήσει...
Ήρθε να μου πει να το αλλάξω σε... "Είμαι καλά" !

·        Μπορώ να χρησιμοποιήσω όλα τα εργαλεία που έρχονται στο δρόμο μου..

·        Όλες οι Εικόνες που βλέπω,
ότι βλέπουν τα μάτια μου,
έχει τη δύναμη να με βοηθήσει να επιτύχω το σκοπό μου !!
.....αυτό το "Είμαι καλά" !!

·        Έτσι αν μη τι άλλο Επιλέγω να βλέπουν τα μάτια μου,
τις καταλληλότερες εικόνες
για να μπορώ να αλλάζω το ψυχοσωματικό
σε "Αυτό_Θεραπεία" .

·        Ιρριδολογία με Πρόθεση
την Ανάταση της Ψυχής στο σώμα!!

·        Είμαστε μόνο οι Επιλογές μας
και τίποτε άλλο..


...Και έτσι είναι !


Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer  
Ελλάδα  23/1/2015 © Ενεργειακή_Κουνταλίνι

 (Βιώματα)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου