Πληροφορίες

Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

• Τώρα Είμαι •


 Τώρα Είμαι 



Το χθες δεν υπάρχει πια,
υπήρξε.

Ζει και βασιλεύει μόνο,
όταν Επιλέγω να το ζω ξανά και ξανά.
....τότε καθυστερώ.

Μπορώ να προχωρώ παρακάτω μόνο,
όταν Επιλέγω να κάνω το χθες γνώση.
...τότε προχωρώ μπροστά.

Το παρελθόν περιέχει αγάπη,
περέχει και πόνο,
δίνει δύναμη,
δίνει κι αδυναμία..

Η Επιλογή στο Τώρα καθορίζει την ποιότητα της ζωή μου.

Τι θέλω να είμαι είναι το Μυστικό..
Δυνατός,
ή αδύναμος,
ασθενής,
ή θεραπευμένος..

Εδώ και Τώρα είναι όλα,
ας μην ψάχνω αλλού αν θέλω να φτάσω εκεί που θέλω να Είμαι.


Είμαστε μόνο οι Επιλογές μας και τίποτε άλλο.


...Και έτσι είναι



Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Πάφος, Κύπρος 28/11/2015
(Βιώματα)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου