Πληροφορίες

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

~Ηρέμησε και ζήσε μια καλή ζωή Εαυτέ μου..


~Ηρέμησε
και ζήσε μια καλή ζωή Εαυτέ μου..




Αν δεν είμαι ήρεμος τότε σίγουρα δεν θα έχω καλή ζωή,
αν όμως έχω μια καλή ζωή, τότε είναι σίγουρο ότι θα είμαι ήρεμος.?

~Άλλο η καλή ζωή, κι άλλο το να είμαι ήρεμος.

Το ένα είναι αποτέλεσμα,
το άλλο είναι ξεκίνημα..

~Όταν ηρεμώ την ανάσα μου, τότε ηρεμώ και τη σκέψη μου,
όταν ηρεμώ τη σκέψη μου, τότε ηρεμεί και το συναίσθημα μου,
όταν έχω ηρεμία στη σκέψη και στο συναίσθημα, τότε έχω σοφία στις Επιλογές μου,
όταν οι Επιλογές μου περιέχουν τη σοφία της ηρεμίας, τότε έχω ειρήνη και στη ζωή μου,
όταν η ζωή μου έχει την ειρήνη που χρειάζεται ο νους και η καρδιά μου,
τότε ζω μια καλή ζωή.

~Ηρέμησε λίγο τις υψηλές ταχύτητες μέσα σου, για να ζήσεις τη ποιότητα της ζωής που χρειάζεσαι Εαυτέ μου.

~Γιατί οι βιαστικές κινήσεις δημιουργούν άσκοπα βήματα,
γιατί τα άσκοπα βήματα είναι χάσιμο χρόνου και δημιουργούν μια ασθενική ζωή..


~Αγάπα τον Εαυτό σου Εαυτέ μου,
και τότε να δεις καλή ζωή που θα χεις να ζεις.!!!


...Και έτσι είναι


Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Πάφος, Κύπρος 7/8/2016

(Βιώματα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου