Πληροφορίες

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

~Μέσα & έξω, πάνω & κάτω, εγώ & εσύ, εμείς Όλα είναι Ένα, όλα είναι εσύ, μέσα μου..







~Μέσα & έξω, πάνω & κάτω, εγώ & εσύ, εμείς
Όλα είναι Ένα,
όλα είναι εσύ, μέσα μου..



Όταν μαυρίλα έχεις μέσα σου,
μόνο μαυρίλα θα βλέπεις κι έξω σου.

Όταν ασεβής είσαι μαζί σου,
τότε ασεβής θα είσαι και μαζί μου.

Όταν εκτιμάς τις προσπάθειες που κάνεις στη ζωή και δεν σε έχεις του πεταματού,
τότε εκτίμηση και σεβασμό θα δείξεις και στις προσπάθειες που κάνουν οι γύρω σου.

Όσο σκίζεις εσύ εσένα δίχως λόγο και αιτία,
τοτε το ίδιο σκήσιμο θα κάνεις και στις ξένες ψυχές που συναντάς στο δρόμο σου.

~Νόμος.

Θέλεις να είσαι καλός,ή μαζί "μου?
Τότε αγάπα εσύ εσένα κι εγω θα ζήσω μόνο με τα ανταλλάγματα της αυταγάπης σου.

~Απλό,
κι όσο κι αν ζορίζεσαι να "Πρέπει να..",
τότε μάθε και πως είναι να "Χρειάζεσαι να.."

Όταν ανασαίνεις δεν προσπαθείς,
όταν ζεις γιατί να το κάνεις...?


...Και έτσι είναι


Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Holistic Energy Therapist
Kundalini_Reiki Master Teacher


Holistic Energy Therapy







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου