Πληροφορίες

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Το όνειρο της Παναγίας 60 .....απο ΜΑΓΕΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ


Το όνειρο της Παναγίας 60

Κοιμόταν η Παναγία, Παρθένα, Μαρία στην πόλη Ιερουσαλήμ,
στο Θρόνο του αληθινού Χριστού.
Ήρθε σε Εκείνη ο Ιησούς Χριστός και μιλάει η Παναγία, η Θεοτόκος.
«Κοιμόμουν σε εφτά μέρη, τέκνο μου γλυκό.
Είδα όνειρο θαυματουργό και τρομερό.
Είδα τον Πέτρο στη Ρώμη και τον Παύλο στο σπίτι του Σιμών.
Εσένα, τον Γιο μου Χριστό, Σε είδα στην πόλη Ιερουσαλήμ.
Οι εβραίοι Σε πιάσανε, Σε βρίζανε, Σε χτυπούσανε.
Στο πρόσωπο Σου το Άγιο φτύνανε.
Στον Πόντιο Πιλάτο να δικαστείς Σε δώσανε.
και ο Πιλάτος Σε καταδίκασε σε θάνατο.
Στο όρος Γολγοθά Σε σταυρώσανε.
Σε τρία δέντρα, σε κέδρο, πεύκο και κυπαρίσσι,
τα χέρια και πόδια Σου στο Σταυρό καρφώσανε.
Στο Άγιο κεφάλι Σου μαύρο, αγκάθινο στεφάνι Σου φορέσανε.
Με ξύδι Σε ποτίσανε.
Το πλευρό Σου με ακόντιο το τρυπήσανε.
Από εκεί έσταξε νερό και αίμα για τη σωτηρία όλης της ανθρωπότητας.
Εγώ, η μητέρα Σου, μπροστά από το σταυρό στεκόμουν,
με τον αγαπημένο Σου μαθητή Ιωάννη Θεολόγο.
Έκλαιγα και δάκρυζα με λυγμούς.
Τότε μου μίλησες από το Σταυρό.
-Ω Μητέρα Μου, μην κλαις.
Θα με κατεβάσουν από το Σταυρό.
Σε τάφο θα Με βάλουν και την τρίτη μέρα θα Αναστηθώ.
Θα ανέλθω εις τους ουρανούς μαζί με τους αγγέλους Χερουβίμ και Σεραφείμ.
Εσένα Μητέρα Μου θα Σε βάλω πιο ψηλά από όλους.»
Της λέει ο Ιησούς Χριστός.
«Ω Μητέρα Μου, 
το όνειρο σου δεν είναι ψέμα.
Τα λόγια από το στόμα σου είναι πιο γλυκά και από μέλι.
Δόξα στον Πατέρα, στον Υιό και στο Άγιο Πνεύμα.» 

Αμήν.

_________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου