Πληροφορίες

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Ανοίγω το μικρό ξύλινο πορτάκι Χριστιάνα Πέτρου

Ανοίγω το μικρό ξύλινο πορτάκι
εισέρχομαι στον δικό μου 
μικρό μου παράδεισο
στον δικό μου μικρό 
μυστικό κήπο
εδώ είμαι μόνη μου 
κανένας δεν μπορεί να ακολουθήσει
κανένας δεν έχει τη δύναμη
να διαταράξει την γαλήνη μου
αφήνω πίσω
τον ψεύτικο κόσμο σας 
αφήνω πίσω μου 
την ψευτιά σας
τους φόβους σας 
τα πρέπει σας 
τα παράπονα και τις απαιτήσεις σας 
αφήνω σε σας 
το γκρίζο της ψυχής σας 
εγώ τώρα ταξιδεύω γι αλλού
σε άλλους δικούς μου κόσμους
έτσι κι αλλιώς 
ποτέ δεν ανήκα στον δικό σας 
μια ξένη ήμουν πάντοτε
και μια διαφορετική
τώρα έχω συντροφιά 
τα πουλιά και τα ζώα
τον ήλιο και το φεγγάρι
τα άστρα και τον αυγερινο
τα λουλούδια μου χαμογελάνε
και οι νεράιδες 
μου δείχνουν τον δρόμο
τώρα αφήστε με στον κόσμο μου 
είμαι καλά...



Χριστιάνα Πέτρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου