Πληροφορίες

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Εγώ είμαι και αυτό που εγώ "είμαι εγώ είμαι και αυτό που θέλω να "γίνω..


Εγώ είμαι και αυτό που εγώ "είμαι
εγώ είμαι και αυτό που θέλω να "γίνω..


Αυτά που έχω είναι η αρχή,
για να ξεκινήσω να αναζητώ αυτό που θέλω..

Αν ξεχάσω αυτά που έχω,
τότε θα ψάχνω να βρω και το παρελθόν, μαζί με τα όνειρα που έκανα για το μέλλον...

~Πρόθεση μου να θυμάμαι να εκτιμώ το σημείο που βρίσκομαι.
~Πρόθεση μου να εκτιμώ το μέρος που ξεκίνησα να δημιουργώ τα πρώτα βήματα, 
και να θυμάμαι πάντα ότι το κάθε "εδώ και τώρα" που βιώνω,
είναι ένα βήμα πριν από το "εδώ και τώρα" που προσδοκώ να είμαι..

Αν θυμάμαι από που έφυγα,
τότε θα θυμηθώ να συνεχίσω να πηγαίνω κι εκεί που θέλω να φτάσω..!

Εγώ είμαι και αυτό που εγώ "είμαι
εγώ είμαι και αυτό που θέλω να "γίνω..

Ισορροπία ανάμεσα στα θέλω μου και στα πρέπει,
να έχω .





Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer

© Ελλάδα 28/4/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου