Πληροφορίες

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Σιωπή με λέξεις...

Σιωπή με λέξεις...



..άλλο οι λέξεις
και άλλο το συναίσθημα που δημιουργούν.

• Μπορεί ν ακούσω ή να διαβάσω μια λέξη
και να μου δημιουργήσει πολύ βαριά συναισθήματα..

Μπορεί όμως εκεί που κάθομαι, ν ακούσω ή, να διαβάσω μια λέξη,
κι αυτή να βγάλει κάποιο άγχος από μέσα “μου..

• Όλες οι λέξεις που ακούμε, διαβάζουμε κλπ κλπ, έχουν τη δύναμη να μας επηρεάσουν θετικά,
ή αρνητικά..

• Μπορώ να θέλω να ελέγχω τα συναισθήματα που δημιουργούν οι λέξεις που διαβάζω,
ακούω,
κλπ κλπ...

• Κάθε λέξη όπως και κάθε εικόνα που ερχόμαστε σε επαφή, έχει,
κρύβει κάποιο μυστικό κλειδί..
• Όλες οι λέξεις όπως και όλες οι εικόνες που συναντάμε καθημερινά "κρύβουν,
κάποιο κομμάτι από το παρελθόν, ή,
κάποιο μέλλον που προσδοκάμε να ζήσουμε!!

• Όταν η λέξη που ακούω ή διαβάζω διαφέρει, δεν έρχεται σε επαφή με την Εσωτερική_πραγματικότητα που έπλασα μέσα μου,
τότε και σχεδόν πάντα αντιδρώ,
"απότομα...
...δηλαδή σπάω τη ροή της ίδιας ενέργειας,
την αλλάζω με βίαιο τρόπο.

• Σιωπή σημαίνει να ακολουθώ την Εσωτερική_Ειρήνη που επέλεξα να είμαι,
χωρίς να αντιδρώ σύμφωνα με το Εξωτερικό_ερέθισμα.

• Η Εσωτερική_σιωπή καλλιεργεί την ακριβής διαίσθηση
και λειτουργεί υποσυνείδητα_βοηθητικά στην αφύπνιση του 3του ματιού.

• Όλες οι λέξεις και όλες οι εικόνες βοηθούν,
συμβάλλουν ασυναίσθητα με την προσωπική τους ενέργεια,
στο να δημιουργήσω μια προσωπική πραγματικότητα..

• Όταν το συναίσθημα δεν εφάπτεται με την Εξωτερική_πραγματικότητα που ζω,
τότε η δύναμη που θα αφιερώσω στο να αλλάξω την Εξωτερική_πραγματικότητα
θα είναι μεγαλύτερη από την Εσωτερική μου δύναμη..
με αποτέλεσμα τη συσσώρευση της Προσωπικής_δύναμης, 
στο λάθος σημείο..  (ψυχοσωματικό).

• Μπορώ πάλι να Επιλέξω να φιλτράρω τη σκέψη μου,
κι έτσι να εφαρμόζω αλλαγές στα συναισθήματα που δημιουργούν 
οι αρνητικές εικόνες και φωνές γύρω μου..



• Σιωπή σημαίνει: 
"Θέλω να κάνω διάλειμμα Τώρα..."



Είμαστε μόνο οι επιλογές μας
και τίποτε άλλο..


..Και έτσι είναι




Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Ελλάδα 2010 © Ενεργειακή_Κουνταλίνι
(Βιώματα)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου