Πληροφορίες

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

….αφού ήλιος καθρέφτης σου είμαι κι εγώ..

….αφού
ήλιος καθρέφτης σου είμαι κι εγώ..


όταν το λευκό είναι περισσότερο 
τότε το σκούρο γίνεται λευκό..

αφού, 
όλοι οι ήλιοι λάμπουν στα πάντα
 
πως να παραμείνει μια σκιά έστω..

γι αυτό σου λέω..
ο ήλιος μόνο τη νύχτα λάμπει καθαρά!!

κι όταν το φως λάμπει ξανά
τότε θα θυμόμαστε τις σκιές και τις νύχτες που έλαμψαν
 
ένα πρωί ηλιόλουστο..
το τέλειο είναι πολύ γυαλιστερό και στρόγγυλο για μένα,
ενώ η γυαλάδα
 
στην ασχήμια είναι κρυμμένη καλά...

κι όμως, 
η αγάπη είναι αυτή που θα σου πλένει τα πόδια...
....τότε που ο ήλιος σηκώνει ψηλά το κεφάλι 
κι αναζητά ταπεινά
 
κι άλλους κόσμους να φωτίσει!!

ξέρεις εσύ πως λάμπει το φως...
ήλιος καθρέφτης σου είμαι κι εγώ..


Ιωάννης Χαραλαμπίδης
Ελλάδα  7/4/2015



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου