Πληροφορίες

Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

θες να γίνεις φωτιά, τότε γίνε φιτίλι αναμμένο..




θες να γίνεις φωτιά,
τότε γίνε φιτίλι αναμμένο..



Θες να ζήσεις τη ζωή,
τότε γίνε ζωή,
γίνε φιτίλι αναμμένο,
γίνε ζωή.

·         Όταν περιμένω κάτι,
δεν είμαι,
προσδοκώ κάτι,
τότε καίγομαι.

·         Όταν προσεύχομαι,
παραμένω στην ενεργεία της έκστασης,
όταν είμαι η έκσταση,
τότε είμαι η ζωή,
κι όταν είμαι η ζωή μου,
τότε πλανιέμαι στο άπειρο
σαν ξυπόλυτος άνεμος..

·         Τότε είμαι τα φτερά της πεταλούδας του είναι μου,
τότε ταξιδεύω,
τότε είμαι τα φτερά μου,
τότε ζω το πνεύμα μου στη γη,
τότε είμαι αγάπη,
τότε είμαι η ζωή της αγάπης που περπατά στη γη.

·         Μα τι ναι ναι η αγάπη αν δεν είναι η έκσταση των πάντων
κι αν ο Θεός δεν είναι αγάπη
τότε τι είμαι γω,
τι σαι συ,
τι ναι τα πάντα γύρω μας..

·         Αφού με αγάπη γεννήθηκα
αφού από αγάπη ζω!!

·         Θες να ζήσεις τη ζωή,
τότε γίνε ζωή σου!

·         Θες να γίνεις φωτιά,
τότε γίνε φιτίλι αναμμένο,
της καρδιάς σου πνοή,
γίνε ζωή.


...Και έτσι είναι



Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Πάφος, Κύπρος 14/6/2015
(Βιώματα)






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου