Πληροφορίες

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Τώρα Ανοίγω την Καρδιά μου στο Σύμπαν Τώρα Ανοίγω το Νου μου στο Σύμπαν Τώρα Ανοίγω το Πνεύμα μου στο Σύμπαν Τώρα Είμαι Ελεύθερος_η


Τώρα Ανοίγω την Καρδιά μου στο Σύμπαν
Τώρα Ανοίγω το Νου μου στο Σύμπαν
Τώρα Ανοίγω το Πνεύμα μου στο Σύμπαν
Τώρα Είμαι Ελεύθερος_η



Βγες απ το μυαλό σου λίγο..
Χαμογέλασε σε όλα σου τα προβλήματα..
Σταμάτησε τη ροή της άρνησης μέσα σου,
και ψάξε κάπου λίγο πιο κάτω από το μυαλό..
Ρίξε μια μικρή ματιά στην καρδιά <3

·         Πίστεψε με..
Η καρδιά έχει μια τελείως διαφορετική άποψη
απ αυτή που έχει το μυαλό.

·         Όταν Επιλέγουμε να χαμογελάμε σε αυτά που με τον οποιονδύποτε τρόπο μας δεσμεύουν,
τότε συμβαίνει ένα μικρό θαύμα..
Ανοίγουν οι ουρανοί διάπλατα για μας,
ανοίγει ο νους κι αρχίζει να ρέει μέσα του μια άλλη ενέργεια, μια άλλη δύναμη,
αρχίζουμε να βλέπουμε τον εαυτό μας και το κάθε βάσανο με μια διαφορετική ματιά,
κοιτούμε το ίδιο πρόβλημα από μια άλλη γωνία..

·         Όχι, δεν λύνεται το πρόβλημα με το γέλιο και τη χαρά, με το αστείο και με το χαμόγελο,
όμως με όλα τα παραπάνω,
αυτό που κερδίζει κανείς είναι να κατεβάσει το Φως στη γη,
να προσκαλέσει όλες τις θεραπευτικές ενέργειες μέσα στο ίδιο θέμα που τον μπλοκάρει.

·         Κι έτσι, ενώ το πρόβλημα μπορεί να παραμένει άλυτο,
αυτό που κερδίζουμε είναι η ψυχική υγεία,
και εν συνεχεία η πρόσκληση στο θαύμα.!

·         Μα μόνο με τη χαρά μπορεί κανείς να δει το πρόβλημα να φεύγει μακριά του,
μόνο με το χαμόγελο μπορείς να προσκαλέσεις τη χαρά να ρθει,
μόνο με την Επιλογή σ ένα απλό χαμόγελο, σ ένα αστείο,
μπορεί κανεις να ανασάνει.!

·         Δεν έχει σημασία το μέγεθος της δύσκολης στιγμής που βιώνω,
σημασία έχει το πως εφήνω τον εαυτό μου
να ερμηνεύει τις δυσκολίες.

·         Είμαστε μόνο οι Επιλογές μας άλλωστε,
κι αν Επιλέξω τη χαρά και το χαμόγελο να ρθουν,
τότε αυτά θα έρθουν.!

·         Αν Επιλέξω τη λύπη και τη δυστηχία να μου κάνουν παρέα,
τότε αυτή θα είναι η παρέα που "εγώ ο ίδιος προσκάλεσα να ζήσω.

·         Μα πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η Επιλογή σ ένα αστείο,
η Επιλογή σ ένα απλό χαμόγελο.?


Εγώ Είμαι αυτό που Εγώ Είμαι.


...Και έτσι ειναι



Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Παφος, Κύπρος 8/10/2015

(Βιώματα)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου