Πληροφορίες

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

· Εγώ Είμαι αυτό που Εγώ Είμαι


·         Εγώ Είμαι αυτό που Εγώ Είμαι


Είμαι όλα όσα έζησα ως τώρα,
Είμαι όσα κοιτάζουν και βλέπουν οι γύρω μου,
Είμαι αυτά που θέλησα να ζήσω,
Είμαι αυτός που Είμαι, όταν Είμαι μόνος μου,
Είμαι αυτός που κάποια στιγμή ονειρεύτηκα να γίνω,
Είμαι το τώρα,
Είμαι και το πριν,
Είμαι αυτό που εγώ Είμαι και επιδιώκω να Είμαι, τώρα κι εξής,
Είμαι αυτός που Είμαι,
ανεξάρτητα με το τι επέλεξε ο απέναντι μου να βλέπει,
τις στιγμές που κοιτά προς το μέρος μου,
Είμαι το παιδί που η μάνα μου μεγάλωσε με τη παρέα μου,
Είμαι ο φίλος σου στο ΦΒ,
Είμαι και ο άγνωστος σε "σένα στην πραγματική ζωή,
Είμαι τα λάθη μου,
Είμαι και τα σωστά μου,
Είμαι μονάχα μια ανάσα,
μέσα σε κάποιο κορμί..

·         Κι όμως,
Είμαι μονάχα μια πνοή Επιλογής.!

...αλήθεια λοιπόν,
Είμαι ένα όνειρο που πήρε μορφή,
Είμαι ο εφιάλτης μου τις στιγμές του πόνου μου..

·         Μα πάνω απ όλα εγώ Είμαι
αυτό που εγώ Είμαι,
κι αναλόγως τις σκέψεις που μοιράζομαι με την καρδιά μου γίνομαι,
οι στιγμές που λάμπουν στα σκοτάδια μου,
και οι στιγμές που ο ήλιος λάμπει μαζί μου !

Είμαστε μόνο οι Επιλογές μας,
Και τίποτε άλλο !!


Εγώ Είμαι αυτό που εγώ Είμαι.


...Και έτσι είναι



Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Spiritual guidance & healer
Ενεργειακή_Κουνταλίνι @ Πάφος, Κύπρος 28/9/2015
(Βιώματα)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου