Πληροφορίες

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

ΓΙΑ ΔΕΣ ΕΔΩ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ 10 ΑΠΟ ΤΙΣ 147 ΔΕΛΦΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!!

ΓΙΑ ΔΕΣ ΕΔΩ!!! 

ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ 10 ΑΠΟ ΤΙΣ 147 ΔΕΛΦΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!! 


Δελφικές Εντολές - Η Κληρονομιά Των Ελλήνων... 
Τα Δελφικά Παραγγέλματα είναι οι σοφές εντολές που άφησαν στους Έλληνες οι σοφοί της Αρχαίας Ελλάδας. 
Μια πολύτιμη κληρονομιά γνώσης και σοφίας για τις επερχόμενες γενεές.
Οι αρχαίοι Έλληνες ιερείς δεν έδιναν συμβουλές ούτε άκουγαν τις εξομολογήσεις των πιστών, 
αλλά ασχολούνταν μόνο με την τέλεση των θυσιών και των άλλων ιεροτελεστιών.

Η ηθική εκπαίδευση και καθοδήγηση των πολιτών ξεκινούσε μεν από τους παιδαγωγούς και παιδοτρίβες της νεαρής ηλικίας, αλλά συνεχιζόταν αργότερα στα μαντεία, 
τα οποία, εκτός από τις χρησμοδοτήσεις τους για τα μελλούμενα και τις θελήσεις των θεών, 
έδιναν και ένα πλήθος ηθικών παραγγελμάτων και προτροπών συμβουλευτικού χαρακτήρα για τα προβλήματα της καθημερινής ζωής.
Περίαπτη θέση βέβαια, κατείχε σε όλα αυτά ,το διάσημο σε όλο τον κόσμο Μαντείο των Δελφών, 
του οποίου τα ομώνυμα ηθικά παραγγέλματα είχαν καταγραφεί στους τοίχους του Προνάου του Ναού του Απόλλωνος,
στο υπέρθυρο ή ακόμα και σε διάφορες στήλες που είχαν τοποθετηθεί περιμετρικά στις πλευρές του ναού.
Τα 147 Δελφικά Παραγγέλματα ή Πυθίας Γράμματα, 
ήταν λιτά αποφθέγματα ελαχίστων λέξεων και ανήκαν στους 7 σοφούς της αρχαιότητας:
Τον Θαλή τον Μιλήσιο, 
τον Πιττακό τον Μυτιληναίο, 
τον Βία τον Πρηνεύ, 
τον Σόλωνα τον Αθηναίο, 
τον Κλεόβουλο τον Ρόδιο, 
τον Περίανδρο τον Κορίνθιο και τον Χίλωνα τον Λακεδαιμόνιο.
Στο αέτωμα του ναού δέσποζαν τα τρία σπουδαιότερα Δελφικά Παραγγέλματα, τα οποία εύκολα μπορούσε να διακρίνει ο πλησιάζων επισκέπτης:


•Κάτω αριστερά το ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ (να γνωρίσεις τον εαυτό σου).
•Κάτω δεξιά το ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ (να κάνεις τα πάντα με μέτρο, αποφεύγοντας την υπερβολή).
•Ανάμεσά τους, στη κορυφή, το περίφημο «ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ Ε» (ή ΕΙ), 
για το οποίο ο ιερέας των Δελφών Πλούταρχος έγραψε ολόκληρη πραγματεία («Περί τού έν Δελφοίς Ε»), 
προσπαθώντας να ερμηνεύσει την απωλεσθείσα σημασία του.
Ο θαυμασμός των αρχαίων Ελλήνων για τα ανηρτημένα αυτά αποφθέγματα στο Μαντείο των Δελφών ήταν τόσο μεγάλος, ώστε ο λυρικός ποιητής Πίνδαρος (522 π.Χ.) θεωρούσε τους επτά σοφούς, 
γιους του Ήλιου, 
που με την ακτινοβολία τους φώτιζαν και καθοδηγούσαν τον άνθρωπο στην οδό της αρετής. 
Αυτά τα σοφά παραγγέλματα χρησιμοποιήθηκαν στην συνέχεια και από άλλους λαούς,
που τα παρουσίασαν σαν "θρησκευτικές εντολές"

Σας παραθέτουμε τα παραγγέλματα αυτά, όπως οι επισκέπτες της αρχαιότητας αντίκριζαν στους Δελφούς.
"Εν δέ τώ προνάω τά έν Δελφοίς γεγραμμένα, 
έστιν ώφελήματα άνθρώποις" Παυσανίας
Έπου θεώ. Ακολούθα τον θεό.
Νόμω πείθου. Να πειθαρχείς στο Νόμο.
Θεούς σέβου. Να σέβεσαι τους θεούς.
Γονείς αίδου. Να σέβεσαι τους γονείς σου.
Ηττώ υπέρ δικαίου. Να καταβάλεσαι για το δίκαιο.
Γνώθι μαθών. Γνώρισε αφού μάθεις.
Ακούσας νόει. Κατανόησε αφού ακούσεις.
Σαυτόν ίσθι. Γνώρισε τον εαυτό σου.
Εστίαν τίμα. Να τιμάς την εστία σου.
Άρχε σεαυτού. Να κυριαρχείς τον εαυτό σου.
Φίλους βοήθει. Να βοηθάς τους φίλους.
Θυμού κράτε. Να συγκρατείς το θυμό σου.
Όρκω μη χρω. Να μην ορκίζεσαι.
Φιλίαν αγάπα. Να αγαπάς τη φιλία.
Παιδείας αντέχου. Να προσηλώνεσαι στην εκπαίδευσή σου.
Σοφίαν ζήτει. Να αναζητάς τη σοφία.
Ψέγε μηδένα. Να μην κατηγορείς κανένα.
Επαίνει αρετήν. Να επαινείς την αρετή.
Πράττε δίκαια. Να πράττεις δίκαια.
Φίλοις ευνόει. Να ευνοείς τους φίλους.
Εχθρούς αμύνου. Να προφυλάσσεσαι από τους εχθρούς.
Ευγένειαν άσκει. Να είσαι ευγενής.
Κακίας απέχου. Να απέχεις από την κακία.
Εύφημος ίσθι. Να έχεις καλή φήμη.
Άκουε πάντα. Να ακούς τα πάντα.
Μηδέν άγαν. Να μην υπερβάλλεις.
Χρόνου φείδου. Να μη σπαταλάς το χρόνο.
Ύβριν μίσει. Να μισείς την ύβρη.
Ικέτας αίδου. Να σέβεσαι τους ικέτες.
Υιούς παίδευε. Να εκπαιδεύεις τους γιους σου.
Έχων χαρίζου. Όταν έχεις, να χαρίζεις.***
Δόλον φοβού. Να φοβάσαι το δόλο.
Ευλόγει πάντας. Να λες καλά λόγια για όλους.
Φιλόσοφος γίνου. Να γίνεις φιλόσοφος.
Όσια κρίνε. Να κρίνεις τα όσια.
Γνους πράττε. Να πράττεις με επίγνωση.
Φόνου απέχου. Να μη φονεύεις.
Σοφοίς χρω. Να συναναστρέφεσαι με σοφούς.
Ήθος δοκίμαζε. Να επιδοκιμάζεις το ήθος.
Υφορώ μηδένα. Να μην είσαι καχύποπτος.
Τέχνη χρω. Να ασκείς την Τέχνη.
Ευεργεσίας τίμα. Να τιμάς τις ευεργεσίες.
Φθόνει μηδενί. Να μη φθονείς κανένα.
Ελπίδα αίνει. Να δοξάζεις την ελπίδα.
Διαβολήν μίσει. Να μισείς τη διαβολή.
Δικαίως κτω. Να αποκτάς δίκαια.
Αγαθούς τίμα. Να τιμάς τους αγαθούς.
Αισχύνην σέβου. Να σέβεσαι την εντροπή.
Ευτυχίαν εύχου. Να εύχεσαι ευτυχία.
Εργάσου κτητά. Να κοπιάζεις για πράγματα άξια κτήσης.
Έριν μίσει. Να μισείς την έριδα.
Όνειδος έχθαιρε. Να εχθρεύεσαι τον χλευασμό.
Γλώσσαν ίσχε. Να συγκρατείς τη γλώσσα σου.
Ύβριν αμύνου. Να προφυλάσσεσαι από την ύβρη.
Κρίνε δίκαια. Να κρίνεις δίκαια.
Λέγε ειδώς. Να λες γνωρίζοντας.
Βίας μη έχου. Να μην έχεις βία.
Ομίλει πράως. Να ομιλείς με πραότητα.
Φιλοφρόνει πάσιν. Να είσαι φιλικός με όλους.
Γλώττης άρχε. Να κυριαρχείς τη γλώσσα σου.
Σεαυτόν ευ ποίει. Να ευεργετείς τον εαυτό σου.
Ευπροσήγορος γίνου. Να είσαι ευπροσήγορος.
Αποκρίνου εν καιρώ. Να αποκρίνεσαι στον κατάλληλο καιρό.
Πόνει μετά δικαίου. Να κοπιάζεις δίκαια.
Πράττε αμετανοήτως. Να πράττεις με σιγουριά.
Αμαρτάνων μετανόει. Όταν σφάλλεις, να μετανοείς.
Οφθαλμού κράτει. Να κυριαρχείς των οφθαλμών σου.
Βουλεύου χρήσιμα. Να σκέπτεσαι τα χρήσιμα.
Φιλίαν φύλασσε. Να φυλάττεις τη φιλία.
Ευγνώμων γίνου. Να είσαι ευγνώμων.
Ομόνοιαν δίωκε. Να επιδιώκεις την ομόνοια.
Άρρητα μη λέγε. Να μην λες τα άρρητα.
Έχθρας διάλυε. Να διαλύεις τις έχθρες.
Γήρας προσδέχου. Να αποδέχεσαι το γήρας.
Επί ρώμη μη καυχώ. Να μην καυχιέσαι για τη δύναμή σου.
Ευφημίαν άσκει. Να επιδιώκεις καλή φήμη.
Απέχθειαν φεύγε. Να αποφεύγεις την απέχθεια.
Πλούτει δικαίως. Να πλουτίζεις δίκαια.
Κακίαν μίσει. Να μισείς την κακία.
Μανθάνων μη κάμνε. Να μην κουράζεσαι να μαθαίνεις.
Ους τρέφεις αγάπα. Να αγαπάς αυτούς που τρέφεις.
Απόντι μη μάχου. Να μην μάχεσαι αυτόν που είναι απών.
Πρεσβύτερον αιδού. Να σέβεσαι τους μεγαλύτερους.
Νεώτερον δίδασκε. Να διδάσκεις τους νεότερους.
Πλούτω απόστει. Να αποστασιοποιείσαι από τον πλούτο.
Σεαυτόν αιδού. Να σέβεσαι τον εαυτό σου.
Μη άρχε υβρίζων. Να μην κυριαρχείς με αλαζονεία.
Προγόνους στεφάνου. Να στεφανώνεις τους προγόνους σου.
Θνήσκε υπέρ πατρίδος. Να πεθάνεις για την πατρίδα σου.
Επί νεκρώ μη γέλα. Να μην περιγελάς τους νεκρούς.
Ατυχούντι συνάχθου. Να συμπάσχεις με το δυστυχή.
Τύχη μη πίστευε. Να μην πιστεύεις την τύχη.

Τελεύτα άλυπος. Να πεθαίνεις χωρίς λύπη.

ΟΙ 10 ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ:
Ὀπως συνήθως διδἀσκονται στο μάθημα των θρησκευτικών και στα κατηχητικά σχολεία
Εγώ ειμί ο Κύριος ο Θεός σου, 
ουκ έσονταί σοι θεοί έτεροι πλην εμού.
Ου ποιήσεις σε αυτώ είδωλον, 
ουδέ παντός ομοίωμα όσα εν τω ουρανώ άνω και όσα εν τη γη κάτω και όσα εν τοις ύδασιν υπό κάτω της γης.
Ου λήψει το όνομα Κυρίου του Θεού σου επί ματαίω.
Μνήσθητι την ημέραν του Σαββάτου αγιάζειν αυτήν, 
εξ ημέρας εργά και ποιήσεις πάντα τα έργα σου, 
τη δε εβδόμη Σάββατα Κυρίω τω Θεώ σου.
Τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου, 
ίνα ευ σοι γένηται και ίνα μακροχρόνιος γένη επί της γης.
Ου φονεύσεις.
Ου μοιχεύσεις.
Ου κλέψεις.
Ου ψευδομαρτυρήσεις κατά του πλησίον σου μαρτυρίαν ψευδή.
Ουκ επιθυμήσεις πάντα όσα τω πλησίον σου εστί.

(Ο ΕΧΩΝ 2 ΧΙΤΩΝΕΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΕΝΑΝ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ)

πηγη 
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/11/10-10-147-updvid.html

Στο νόμισμα των 100 Δραχμών οι Έλληνες μυημένοι μας έδωσαν ένα μήνυμα γραμμένο σε "ιερογλυφικά".

Στο νόμισμα αυτό, 
οι Έλληνες μυημένοι μας έδωσαν ένα μήνυμα γραμμένο σε "ιερογλυφικά". 
Στη μια πλευρά του νομίσματος εμφανίζεται ο Αλέξανδρος με μια κορδέλα στα μαλλιά, 
σύμβολο του μυημένου στα Ελληνικά Μυστήρια και με τα κέρατα του Άμμωνος Διός που σημαίνουν την ισόρροπη ανάπτυξη των δύο λοβών του εγκεφάλου, 
πράγμα που συμβαίνει μόνον σε λίγους μυημένους και σε ακόμη λιγότερους προικι­σμένους από τη φύση, 
γι' αυτό και μετωπικές οργανώσεις των εχθρών του Ελληνισμού με καλυμμένα ερωτηματολόγια ή και ανοιχτά ακόμη, 
διαδίδουν πως κάνουν ελέγχους δεξιού και αριστερού ημισφαιρίου, 
για να εντοπίσουν τους προικισμένους Έλληνες και να τους εξοντώσουν.
Στην άλλη πλευρά του νομίσματος, 
δίπλα στην ημερομηνία κατα­σκευής του, 
στο αριστερό μέρος, 
υπάρχει ένα ανθέμιο.  
Το λουλούδι αυτό θα το δούμε να το κρατά στο δεξί της χέρι στα ΤΡΙΑ της δάχτυλα η Φρασίκλεια, 
ένα άγαλμα που βρίσκεται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών και το οποίο είναι το μόνο του οποίου απαγορεύεται η φωτογράφηση, από τους Έλληνες, 
αφού κατά καιρούς το κινηματογραφούν ξένα τηλεοπτικά συνεργεία.
Το ανθέμιο αυτό σε άλλα αγάλματα το βλέπουμε τοποθετημένο στο υψηλότερο σημείο του μετώπου, 
που στα Ελληνικά στέμματα μοιάζει με ένα τρίγωνο. 


Είναι το κωνάριο, 
το γνωστό "τρίτο μάτι", 
που ως συνήθως το βλέπουμε στην κορυφή του θύρσου του Διονύσου.
Τρίτο στοιχείο στο νόμισμα αυτό είναι ο λεγόμενος "Ήλιος της Βεργίνας". 
Θα δούμε πως έχει 16 "ακτίνες" που αν τις προσέξουμε καλά θα κατανοήσουμε το κρυφό τους νόημα. 
Ο Μακρόβιος λέει πως η ψυχή όταν κινείται εγκαταλείπει το σφαιρικό τέλειο σχήμα της και αποκτά τη μορφή ενός κομήτη. 
Το κέντρο του ήλιου αυτού παρατηρούμε πως υπάρχει ένα λουλούδι με 10 πέταλα.
Έχουμε λοιπόν τα εξής στοιχεία: 
Δύο λοβούς, 
ένα ανθέμιο με πέ­ντε πέταλα, 
16 ψυχές, έναν πυρήνα με 10 φύλλα και ένα φωτοστέφανο με τη μορφή κορδέλας. 

Η "ιερογλυφική" φράση είναι η εξής: 
"Ο μυη­μένος άνθρωπος, 
ο οποίος ξεπέρασε τον εαυτό του, 
ο ήρωας (που ο Νίτσε ονομάζει Υπεράνθρωπο) με ανεπτυγμένους τους δύο λοβούς και ενεργοποιημένο το κωνάριο, 
απελευθερώνει την ψυχή του από τον υποσελήνιο κόσμο για να συναντήσει και να ενωθεί με την αιώνια ψυχή τον τέλειο αριθμό των Πυθαγορείων".

Από το βιβλίο του Δημητρίου Κύθρα «Κανείς δεν τολμά να τα γράψει»

Εκδόσεις ΔΗΛΙΟΣ

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Προσευχή στον Αρχάγγελο Μιχαήλ

Προσευχή στον Αρχάγγελο Μιχαήλ

Άγιε Μιχαήλ Αρχάγγελε,
υπεράσπισέ μας την ημέρα της μάχης,
γίνε ο φρουρός μας ενάντια στην κακία
και τις παγίδες του διαβόλου.

Ο Θεός ας τον επιτιμήσει,
παρακαλούμε ταπεινά
και κάνε Εσύ,
Πρίγκιπα της Επουρανίου Στρατιάς,
με τη δύναμη του Θεού,
να κατακρημνιστεί στην κόλαση ο διάβολος
και όλα τα πονηρά πνεύματα
που περιφέρονται στον κόσμο,
αναζητώντας τον όλεθρο των ψυχών.

Αμήν.








Ο Αρχάγγελος Ραφαήλ «Ο Κύριος θεραπεύει»


Ο Αρχάγγελος Ραφαήλ  «Ο Κύριος θεραπεύει»      








Ο Αρχάγγελος Ραφαήλ είναι ένας από τους αγγέλους
σύμφωνα με την χριστιανική θρησκεία
Το όνομά του σημαίνει 
«Ο Κύριος θεραπεύει» 
και είναι ένας από τους λίγους αγγέλους που ονοματίζονται στην Αγία Γραφή.
Η παρουσία του Αγγέλου Ραφαήλ, 
φαίνεται στο βιβλίο του Τωβίτ η Τωβίθ, 
όταν απεστάλη από τον Θεό να θεραπεύσει αυτόν από της ασθενείας του, 
λέγοντας στον γιο του Τωβία τι να κάνει. 
Επίσης, 
θεράπευσε την Σάρρα, 
τη θυγατέρα του Ραγουήλ, 
από ένα δαιμόνιο ονόματι Ασμοδαίος. 
Όπως φαίνεται, 
ο Άγγελος Ραφαήλ είχε την αρμοδιότητα ή το χάρισμα από τον Θεό να θεραπεύει. 
Γι' αυτό και η ονομασία του είναι 
«Ο Κύριος θεραπεύει».







Τα 3 φίλτρα..

Ένας μαθητής πήγε μια μέρα στον σοφό του δάσκαλο και του είπε:
-Άκουσε δάσκαλε, 

ένας φίλος σου μίλαγε για σένα πολύ άσχημα...
-Περίμενε!!-τον διέκοψε ο δάσκαλος

- έχεις περάσει αυτά που άκουσες από τα τρία φίλτρα;


-Τα τρία φίλτρα;!



-Ναι, το πρώτο είναι η Αλήθεια. 
Είσαι σίγουρος πως αυτό που θέλεις να μου πεις είναι αλήθεια;
Όχι, 

άκουσα που το έλεγαν κάποιοι.

-Τουλάχιστον θα έχεις περάσει από το δεύτερο φίλτρο αυτό που θέλεις να μου πεις, 
δηλαδή την Καλοσύνη.
Είναι καλό αυτό που έχεις να μου πεις για κάποιον;
-Όχι, στην πραγματικότητα όχι. 

Αντιθέτως.

-Το τελευταίο φίλτρο είναι η Αναγκαιότητα. 
Είναι ανάγκη να μου πεις αυτό που σε κάνει τόσο ανήσυχο;
-Για να είμαι ειλικρινής, 

όχι.

-Τότε, 
λοιπόν, 
είπε χαμογελώντας ο δάσκαλος- εάν δεν είναι Αλήθεια, 
ούτε Καλό, 
ούτε Αναγκαίο, 
ας το "θάψουμε στην λήθη"!

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

krishnamurti: περί αξιοπρέπειας Πηγή http://enallaktikidrasi.com/2013/11/krishnamurti-peri-aksioprepeias/#ixzz2l1WqJBGt

krishnamurti: περί αξιοπρέπειας


Η αξιοπρέπεια είναι κάτι πολύ σπάνιο. 
Ένα γραφείο ή μία αξιοσέβαστη θέση δίνουν αξιοπρέπεια. 
Είναι σαν να φοράς γραβάτα. 
Η γραβάτα, 
το κοστούμι, 
το πόστο, 
δίνουν αξιοπρέπεια. 
Ένας τίτλος ή μια θέση δίνουν αξιοπρέπεια. 
Ξεγύμνωσε όμως τους ανθρώπους απ’ όλα αυτά και θα δεις ότι πολύ λίγοι θα έχουν εκείνη την ποιότητα της αξιοπρέπειας που δίνει η ελευθερία τού να μην είσαι τίποτα.
Οι άνθρωποι λαχταρούν να είναι κάτι, 
και με το να είναι κάτι παίρνουν μια θέση στην κοινωνία που θεωρείται σεβαστή. 
Οι άνθρωποι κατατάσσονται σε διάφορες κατηγορίες -έξυπνοι, πλούσιοι, επιστήμονες, 
άγιοι- κι όποιος δεν μπορεί να καταταγεί σε μια κατηγορία αναγνωρισμένη από την κοινωνία, 
θεωρείται πρόσωπο περιθωριακό.
Η αξιοπρέπεια δεν μπορεί να θεωρηθεί σαν κάτι δεδομένο, 
δεν μπορεί να καλλιεργηθεί και αν κανείς είναι συνειδητά αξιοπρεπής σημαίνει ότι όλη την ώρα νοιάζεται μόνο για τον εαυτό του, 
που σημαίνει ότι είναι ασήμαντος, 
μικροπρεπής. 
Το να είσαι τίποτα σημαίνει ότι είσαι ελεύθερος από την ιδέα του να είσαι κάτι. 
Αληθινή αξιοπρέπεια υπάρχει όταν δεν ανήκεις ή βρίσκεσαι σε κάποια ξεχωριστή θέση. 
Αυτό δεν μπορεί κανείς να στο αφαιρέσει, 
θα υπάρχει πάντα.
Το ν’ αφήνεις τη ζωή να κυλάει ελεύθερα χωρίς να μένει πίσω της κανένα κατακάθι, 
σημαίνει ύπαρξη πραγματικής επίγνωσης.
Ο ανθρώπινος νους είναι σαν το κόσκινο που άλλα κρατάει κι άλλα αφήνει να περνάνε. 
Εκείνα που κρατάει έχουν το μέγεθος των επιθυμιών του και οι επιθυμίες, 
όσο κι αν είναι βαθιές, δυνατές ή ευγενικές, 
είναι μικρές κι ασήμαντες γιατί η επιθυμία είναι κατασκεύασμα του νου.
Χρειάζεται ολοκληρωτική επίγνωση να μη συγκρατείς τη ζωή, 
αλλά να την αφήνεις να κυλάει ελεύθερα, χωρίς να κάνεις καμιά επιλογή. 
Πάντοτε διαλέγουμε και κρατάμε· 
διαλέγουμε εκείνα που έχουν σημασία και τα κρατάμε για πάντα. 
Αυτό είναι που ονομάζουμε εμπειρία και τον πολλαπλασιασμό των εμπειριών τον ονομάζουμε πλούτο της ζωής.
Ο πλούτος της ζωής είναι η απελευθέρωση από την αποθήκευση εμπειριών. 
Η εμπειρία που παραμένει, 
που κρατιέται, 
εμποδίζει εκείνη την κατάσταση όπου το γνωστό δεν υπάρχει. 
Το γνωστό δεν είναι ο θησαυρός, 
αλλά ο νους προσκολλιέται σ’ αυτό κι έτσι καταστρέφει ή ρυπαίνει το άγνωστο.

Η ζωή είναι μια περίεργη ιστορία. 

Ευτυχισμένος είναι ο άνθρωπος που δεν είναι τίποτα.

Είμαστε – οι περισσότεροι τουλάχιστον – πλάσματα της διάθεσης ή μιας ποικιλίας από διαθέσεις. 
Λίγοι από μας ξεφεύγουν απ’ αυτό.
Για μερικούς έχει σχέση με τη σωματική τους κατάσταση, 
για άλλους με τη διανοητική και μας αρέσει αυτή η «μια πάνω μια κάτω» κατάσταση, 
νομίζουμε ότι αυτή η αλλαγή διάθεσης είναι μέρος της ύπαρξης ή πάλι απλώς αφήνει κανείς να παρασύρεται μια από τη μία διάθεση και μια από την άλλη.
Υπάρχουν όμως μερικοί που δεν είναι πιασμένοι σ’ αυτό το «πάνω κάτω», 
που είναι ελεύθεροι από το να παλεύουν να γίνουν κάτι, 
έτσι που εσωτερικά υπάρχει μια σταθερότητα που δεν είναι αποτέλεσμα θέλησης, 
μια σταθερότητα που δεν έχει καλλιεργηθεί, 
που δεν είναι σταθερότητα από συγκεντρωμένο ενδιαφέρον σε κάτι, 
ούτε είναι αποτέλεσμα κάποιας δραστηριότητας σαν τις παραπάνω. 
Εμφανίζεται όταν η θέληση παύει να δρα.
Τα χρήματα πραγματικά καταστρέφουν τους ανθρώπους. 
Οι πλούσιοι έχουν μια ιδιαίτερη αλαζονεία. 
Με πολύ λίγες εξαιρέσεις, σε κάθε χώρα, 
οι πλούσιοι έχουν γύρω τους εκείνη την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν οποιονδήποτε, 
ακόμα και τους θεούς, 
και μπορούν πράγματι ν’ αγοράσουν τους δικούς τους θεούς. 
Αυτή η ατμόσφαιρα όμως δεν υπάρχει μόνο στον πλούτο, αλλά και στις ικανότητες, τα ταλέντα, που μπορεί να έχει κανείς. 
Οι ικανότητες δίνουν στον άνθρωπο μια παράξενη αίσθηση ελευθερίας. 
Τον κάνουν να νιώθει επίσης ότι είναι ανώτερος από τους άλλους, ότι είναι διαφορετικός. 
Όλα αυτά του δίνουν μια αίσθηση υπεροχής: 
κάθεται ικανοποιημένος και κοιτάζει τους άλλους να πασχίζουν και να ντροπιάζονται• 
δεν έχει συναίσθηση της δικής του άγνοιας και σε τι σκοτάδι βρίσκεται ο νους του.
Τα λεφτά και οι ικανότητες προσφέρουν μια πολύ καλή φυγή απ’ αυτό το σκοτάδι. 
Αλλά και η φυγή είναι ένα είδος αντίστασης που γεννάει τα δικά της προβλήματα. 
Η ζωή είναι μια περίεργη ιστορία.
Ευτυχισμένος είναι ο άνθρωπος που δεν είναι τίποτα.
Krishnamurti

 Πηγή http://enallaktikidrasi.com/2013/11/krishnamurti-peri-aksioprepeias/#ixzz2l1WqJBGt

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Αγάπη, Κίνηση, Ροή, Αλλαγή, Προσαρμοστικότητα, Εξέλιξη, Αγάπη ( Ιωάννης Χαραλαμπίδης Spiritual guidance & healer © Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα )

Αγάπη, Κίνηση, Ροή, Αλλαγή, Προσαρμοστικότητα, Εξέλιξη, Αγάπη  

Κίνηση, 
Η συντήρηση είναι στάση, 
Η στάση προκαλέι τη στασιμότητα, 
Η στασιμότητα είναι βάλτος, 
Ο βάλτος είναι η σκέψη, 
Η σκέψη έχει μυαλό, 
Το μυαλό σχεδιάζει,
Το σχέδιο ανήκει στο εγώ_είμαι, 
Το εγώ_είμαι ανήκει στο φόβο. 
Ο φόβος μόνο με τη κρίση μπορεί να σταθεί, 
Η κρίση δηλώνει τη σύγκριση, 
Η σύγκριση ανήκει στη δυαδικότητα, 
Η δυαδικότητα δολοφονεί την Ελευθερία του Πνεύματος.

Ο δολοφόνος του Πνεύματος γεννά κοιμισμένα στρατιωτάκια που τρέφονται με το Φόβο, 
Με το εγώ της πείνας του φοβισμένου νου που σχεδιάζει το θάνατο του ματιού Που 'Όλα τα βλέπει,
Σε όλους ανήκει,
Και όλα είναι.

Η Αγάπη δηλώνει την Ελευθερία,
Η Ελευθερία περιέχει όλα και Όλους.

Η Αγάπη δημιουργεί γιατί περιέχει,
Δεν δεσμέυει,
Δεν σκλαβώνει.

Αισθάνεται και ποτέ δεν σχεδιάζει.

Είναι απρόβλεπτη και δημιουργεί με το Ελεύθερο Πνεύμα για οδηγό της.!!!






( Ιωάννης Χαραλαμπίδης 

Spiritual guidance & healer 
© Απόσπασμα από τη ζωή που έζησα )