Πληροφορίες

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

~Ένα μικρό βήμα…


~Ένα μικρό βήμα…




«Ψάχνω
δεν σημαίνει βρήκα..
Κάθε προσπάθεια
αξίζει και κοστίζει περισσότερο από κάθε άφεμα»


Όταν κάνω ένα μικρο βήμα προς την οποιαδήποτε κατεύθυνση
τότε αλλάζω τα πάντα.
~Ένα μόνο μικρο βηματάκι αλλάζει μια δικιά μου οπτική,
στα πάντα γύρω από εμένα.

~Το θέμα είναι το που και το πως θα κάνω μια νέα ματιά μου να λειτουργήσει.

~Αν αντιληφθώ πως από εμένα άρχισε αυτή η νέα ματιά
και δεν μείνω στο τι βλέπει ο κάθε εξωτερικός παράγοντας  γύρω από εμένα,
σε μένα η για μένα...
~Τότε θα κάνω το καλύτερο που μπορώ για τον προσωπικό σκοπό
θα δώσω το μέγιστο του δυναμικού στο μονοπάτι της Επιλογής μου 
και δεν θα χαθώ μέσα στις ξένες από εμένα αλλαγές,
διαφορετικότητες,
φόβους..

~Τότε ο κόσμος όλος θα έχει αλλάξει,
με τη διαφορά ότι ο Εαυτός μου θα είναι ο μόνος Συνειδητός_οδηγός μου
~
Τότε τα πάντα άλλαξαν με μένα απόν
από την οποιαδήποτε αρνητική κατάσταση προς εμένα

~Και με εμένα παρόν στις αλλαγές που Επέλεξα να ακολουθήσω

~Ψάχνω δεν σημαίνει βρήκα.
Σημαίνει ότι αξιοποιώ το δυναμικό μου κάθε στιγμή 
μέχρι να βρω αυτό που ανήκω.


«Κάθε προσπάθεια
αξίζει και κοστίζει περισσότερο από κάθε άφεμα»


...Και έτσι είναι



Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Κύπρος  17/1/2013

(Βιώματα)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου