Πληροφορίες

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

~Τα ξέφτια του πριν χτίζουν όλα τα Τώρα..



~Τα ξέφτια του πριν
                                 χτίζουν όλα τα Τώρα..





Το χθες πέθανε,
το πριν ακόμα ξεφτίζει..

~Το Τώρα και μετά όμως,
Τώρα γεννιέται.

~Θέλεις να είσαι δυνατός,ή,
θέλεις να είσαι ελεύθερος,η?

~Πάρε τα ξεφτισμένα απομεινάρια του πεθαμένου χθες,
και κάνε τα δυνατά παπούτσια στο Τώρα σου,
πάρε το πέσιμο του πριν, και κάνε το σκάλα για το κάθε μετά,
ξεκινώντας πάντα από το Τώρα που ζεις.

~Τι νόημα να έχει ο πόνος του χθες, όταν Επιλέξω να τον ζήσω και σήμερα.?

~Γιατί πόνεσα χθες αν δεν έμαθα σήμερα πως θα ζήσω από δω και πέρα.?

«Ρωτώντας πας στη πόλη,
πονώντας μεγαλώνει κι η καρδιά».

~Το θέμα δεν είναι να πονάω εγώ εμένα κουβαλώντας χθεσινά χρέη,
όμως είναι χρέος μου να ελευθερώσω τον Εαυτό μου
με το να αντιληφθώ γιατί πόνεσα χθες.

~Θέλω να είμαι ελεύθερος.?
Αλήθεια το θέλω,
η θέλω μόνο να με ακούω να το λέω?

~Αν θέλω λοιπόν,
τότε το πρώτο βήμα είναι να μάθω από τον εαυτό μου πως έζησε χθες,
να τον συγκρίνω με το Τώρα μου,
και να τραβήξω νέο δρόμο ευχαριστώντας τον που ακόμα θέλει να είναι ελεύθερος.

~Δεν είναι δύσκολο να θέλω να είμαι ελεύθερος,
το δύσκολο είναι να το κάνω..

~Όμως, ξέρεις...
Και τι είναι εύκολο σήμερα..

~Άντε μαγκάκι Εαυτέ μου,
εύχομαι να ταξιδέψουμε παρέα Τώρα κι εξής..


...Και έτσι είναι


Κάλι Γιούκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Ελλάδα 2/11/2013

(Βιώματα)








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου