Πληροφορίες

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

~Αγάπα τον Εαυτό σου Εαυτέ μου, κι όλοι οι ουρανοί θα ναι δικοί σου.!




~Αγάπα τον Εαυτό σου Εαυτέ μου,
                                                    
                                                   κι όλοι οι ουρανοί θα ναι δικοί σου.!




Να θυμάμαι να σέβομαι,
τα πάντα και όλους..
~Γιατί έτσι πάντα,
θα σέβομαι εγώ εμένα.

~Να σέβεσαι να εκτιμάς, όλα αυτά που υλοποίησες,
κι ας είναι και βλαβερά,
κι ας σε πήγαν σε μέρη που ποτέ δεν φανταζόσουν πως θα βρεθείς..

~Γιατί αν δεν εκτιμήσω τα λάθη μου,
τότε ποτέ δεν θα βρω τα σωστά μου..

~Γιατί αν δεν πέσω κάτω,
τότε ποτέ δεν θα μάθω τι άποψη μπορώ να έχω τις στιγμές που
θα μπορούσα να κοιτάζω από ψηλά..

~Κάθε λάθος είναι δύναμη,
και κάθε μάθημα ευλογία.

~Μα το λάθος θα γίνει δύναμη μόνο όταν μάθω να κοιτώ με σεβασμό,
το λόγο που με πέταξε χάμω..

~Τι νόημα έχει να κοιτώ τον ουρανό μόνο με χαμηλό το βλέμμα.?
~Αφού, πάντα τα χαμηλά τα πατώματα δημιουργούσαν τους ασφαλής ουρανοξύστες.!!

~Και πάντα τον ουρανό κοιτούσα..
Όμως τώρα έμαθα πως..
«Άλλο είναι να περιμένω να μου πέσει στο κεφάλι..
~Και αλλο να προσπαθώ,
με σεβασμό να τον ανέβω..»

~Γιατί αν δεν σεβαστώ τον Εαυτό μου στις μαύρες του,
τότε ποτέ δεν θα εκτιμήσω τα σωστά μου.

~Κι αν πάντα τον ουρανό κοιτούσα,
τότε ίσως έφτασε κι η ώρα που θα τον ανέβω..

~Αγάπα τον Εαυτό σου Εαυτέ μου,
κι όλοι οι ουρανοί θα ναι δικοί σου.!


...Και έτσι είναι


Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Ελλάδα 13/8/2016
(Βιώματα)








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου