Πληροφορίες

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

~Η δύναμη της Συγχώρεσης ~Συγχώρεση και Νους



~Η δύναμη της Συγχώρεσης

~Συγχώρεση και Νους



Άσχημο το μονοπάτι της ξεροκεφαλιάς,
μόνο το θάνατο μιας κατάστασης έχει τη δύναμη να φέρει.
~Πόσο κρίμα να μην γνωρίζουμε όλοι τι δύναμη περιέχει η Συγχώρεση.

~Θα χτίζαμε κόσμους γεμάτους λουλούδια,
αντί να τσαλαβουτάμε αλυσοδεμένοι στην αιώνια λάσπη του μυαλού μας..

...Και έτσι είναι



~Συγχώρεση και θεραπεία:



Όταν συγχωρώ,
Τότε είμαι ελεύθερος.
~Όταν δεν συγχωρώ, τότε Επιλέγω να δεσμεύω τον Εαυτό μου στις κατώτερες ενέργειες του Εαυτού μου..
~Τότε είμαι φυλακισμένος μέσα σ έναν πόλεμο,
που εγώ ο ίδιος,α, Επιλέγω να ζω.

Όταν συγχωρώ, τότε γνωρίζω.
~Όταν δεν συγχωρώ, τότε Επιλέγω να καθοδηγούμε από τον άνθρωπο,
ή την κατάσταση που Επέλεξα να δεσμεύσω τον Εαυτό μου.

Όταν συγχωρώ, τότε θεραπεύω τον Εαυτό μου αρχικά,
και κατ"επέκταση τον άνθρωπο, η την κατάσταση που επέτρεψα να με μπλοκάρει.
Όταν συγχωρώ, τότε μεγαλώνω τόσο,
όση είναι η δύναμη της καρδιάς μου.

Συγχώρεση σημαίνει ότι κάνω χώρο στην καρδιά μου κι επιτρέπω στον Εαυτό μου να κυκλοφορεί και να ζει ελεύθερος μαζί μου.
Συγχώρεση=Συν+Χώρος.
Όταν Επιλέγω να ελευθερώσω τον Εαυτό μου από κάθε αλυσίδα που με κρατά φυλακισμένο, στον οποιονδήποτε πόνο_φόβο,
είναι η στιγμή που Επιλέγω να ζω με σθένος τη ζωή μου.

Όταν συγχωρώ είμαι δυνατός, ή, γιατί αντικαθιστώ την ασθένεια με το σθένος,
βγάζοντας το 'Α' στερητικό, από τη λέξη 'Α' σθένεια .

Για κανένα λόγο δεν χρειάζομαι να υποφέρω "εγώ για τα προβλήματα των άλλων ή, ακόμα και για τα δικά "μου..
Κι αυτή την ελευθερία, αυτή την μη ουσιώδη εξάρτηση,
μόνο η Συγχώρεση μπορεί να μου την προσφέρει.


...Και έτσι είναι


Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Ελλάδα 20/6/2015

(Βιώματα)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου