Πληροφορίες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Προσευχή για Προσαρμογή

Προσευχή για Προσαρμογή


Πατέρα μας,

Δημιουργέ όλων των φυλών και των χρωμάτων του ανθρώπου, βοήθησε με να δω μέσα τους, πέρα απ’ όλες τις φαινομενικές διαφορές, αυτό που βλέπω στον εαυτό μου: Τα ίδια βασικά συναισθήματα κι επιθυμίες, τα ίδια όνειρα και φιλοδοξίες, την ίδια αγάπη για το σπίτι και την οικογένεια, την ίδια ανέκφραστη τάση για μια βαθύτερη κατανόηση του εαυτού, και μια γνώση του Θεού και του σύμπαντος.

Βοήθησε με να καταλάβω ότι, όσο ψηλά ή χαμηλά στην κλίμακα της ανάπτυξης κι αν είναι η φυλή ή το χρώμα τους αφού είναι παιδιά του ίδιου Δημιουργού.

Βοήθησε με λοιπόν, να αισθανθώ το κακό  που κάνω στον εαυτό μου όταν επιτρέπω σε προκαταλήψεις ενάντια σ οποιαδήποτε φυλή, χρώμα ή άτομο να συνεχίζουν να υπάρχουν στο νου και στην καρδιά μου.

Βοήθησε με να συγχωρώ τους αδερφούς μου όταν σφάλουν, όπως θα ήθελα να με συγχωρούν και αυτοί για τα ελαττώματα μου.

Βοήθησε με ν αποφασίσω, καθώς ανακαλύπτω αυτά τα ελαττώματα, πως θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να τα αλλάξω σαν ένα πρώτο βήμα για να επιφέρω μια παρόμοια αλλαγή στους άλλους.

Γι αυτό το σκοπό, προσεύχομαι να μου δοθεί η δύναμη, η υπομονή, η κατανόηση και η θέληση, που θα με βοηθήσουν να προχωρώ, κάθε μέρα, στην υπηρεσία των συνανθρώπων μου, έτσι ώστε να προσφέρω κι εγώ το μερίδιο μου στη δημιουργία μιας καλύτερης, πιο ευτυχισμένης ζωής για τον εαυτό μου και τους αγαπημένους  μου.

Αμήν


Από τον Harold Sherman


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου