Πληροφορίες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Προσευχή για Συντονισμό

Προσευχή για Συντονισμό


Πατέρα μας,

Του Οποίου η Δύναμη κατοικεί μέσα μου, της συνειδητότητας του Οποίου είμαι ένα μέρος, μέσα στο Οποίο κινούμε και υπάρχω βοήθησε με να γνωρίσω ότι Εσύ, ο Δημιουργός μου, έχεις ενσταλάξει μέσα μου τη δύναμη και τη σοφία για να δημιουργώ μόνος μου τον κόσμο μέσα στον οποίο ζω, για να λυτρώνω τον εαυτό μου από το κακό της ίδιας μου της εσφαλμένης σκέψης, για να εξυψώνω τον εαυτό μου από το σημείο που είμαι στο σημείο που θέλω να είμαι, αφήνοντας να φύγουν όλα τα συναισθήματα του φόβου, της μνησικακίας και του μίσους, συγχωρώντας τους άλλους   όπως θέλω να με συγχωρούν και αυτοί και διατηρώντας τον εαυτό μου σε συντονισμό με την ενδιαμένουσα παρουσία σου.

Σ ευχαριστώ, Αγαπημένε Πατέρα, γιατί εσύ είσαι η Δύναμη, η Σοφία και η Αγάπη που θα βρίσκεται κοντά μου για Πάντα.

Και γιατί μπορώ να στραφώ σε Σένα για καθοδήγηση και προστασία όποτε αισθάνομαι την ανάγκη γιατί Εσύ είσαι η Δύναμη, η Σοφία και η Αγάπη που θα βρίσκεται κοντά μου Για Πάντα.

Αμήν


Από τον Harold Sherman

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου