Πληροφορίες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Προσευχή για Αδελφικότητα

Προσευχή για Αδελφικότητα


Πατέρα μας,

Μέσα στου Οποίου τη Συνειδητότητα δεν υπάρχει τίποτε άλλο από Αγάπη, Ειρήνη και Αρμονία, βοήθησε με να  γεμίσω το νου με Αγάπη, Ειρήνη και Αρμονία καθώς δηλώνω τώρα την πίστη μου σε Σένα και στο συνάνθρωπό μου.

Βοήθησε με, ω Πατέρα, να διασφαλίσω αυτήν την πίστη στο νου μου, να την κάνω τόσο πολύ ένα μέρος του εαυτού μου, ώστε ν αρχίσω να τη ζω στην καθημερινή μου επαφή με τους άλλους ανθρώπους με τους αδερφούς μου.

Κάνε να μου δοθεί η ανεκτικότητα, η κατανόηση και η συγχώρεση ώστε ν αγαπώ τους αδερφούς μου, αν και ξέρω τα ελαττώματα τους, ξέροντας επίσης πάντα και τα δικά μου ελαττώματα που προσπαθώ κάθε μέρα να τα ξεπεράσω.

Δυνάμωσε λοιπόν, την πίστη μου σε Σένα, και στο συνάνθρωπο μου, καθώς δίνω έκφραση σε αυτή την Πίστη μ αυτά τα λόγια:

Πιστεύωσ ένα θεό, Πατέρα των πάντων.

Σε μια ανθρωπότητα, στην οποία κάθε άνθρωπος είναι αδερφός μου.

Σε μια κοινή ελευθερία σκέψης κι έκφρασης που είναι καθιερωμένη σ όλες τις φυλές και τα έθνη.

Σ ένα κόσμο ενότητας και  συνεργασίας.

Σ ένα σκοπό στην αμοιβαία αγάπη και κατανόηση.

Και πιστεύω σ αυτά με στόνο να μπορέσουν όλοι να πετύχουν ένα μεγάλο στόχο στη ζωή παγκόσμια ειρήνη κι ευτυχία.

Αμήν


Από τον Harold Sherman


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου