Πληροφορίες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Προσευχή για την Προσωπικότητα

Προσευχή για την Προσωπικότητα


Πατέρα μας,

Δότη του ανεκτίμητου δώρου της προσωπικότητας μου, βοήθησε με να συνειδητοποιήσω ότι η προσωπικότητα μου που είναι διαφορετική από εκείνη κάθε άλλου πλάσματος σ όλο το απέραντο βασίλειο Σου είναι η εξωτερική έκφραση της ψυχής μου, του πραγματικού μου εαυτού.

Βοήθησε με να γνωρίσω ότι δεν υπάρχει ανισότητα στην προσωπικότητα, ότι η προσωπικότητα μου έχει την ίδια αξία, την ίδια δυνητική αξία, την ίδια αιώνια υπόσχεση ανάπτυξης όπως και κάθε ψυχή, σ οποιονδήποτε χρόνο, οπουδήποτε μέσα στο μεγάλο συμπαντικό Σου πλάνο.

Βοήθησε με ν αντιλαμβάνομαι όλο και περισσότερο ότι η προσωπικότητα μου είναι το αποκλειστικό και αιώνιο κτήμα μου για να το αναπτύξω και να το εκφράσω όπως θέλω.

Βοήθησε με να θυμάμαι ότι, όσο επιδείχνω ένα ειλικρινές κι επιβοηθητικό ενδιαφέρον για τους άλλους, τόσο η προσωπικότητα μου γίνεται πιο μαγνητική και ελκυστική.

Κάνε, γι αυτό, Αγαπημένε Πατέρα, να έχω την αποφασιστικότητα να σκέφτομαι, κάθε μέρα, την πληρέστερη έκφραση της προσωπικότητας μου στο νου και στις πράξεις ώστε να ξεπεράσω όλα τα συναισθήματα φόβου, κατωτερότητας, αμηχανίας και αντιπάθειας για οποιοδήποτε άτομο ή πράγμα.

Στο βαθμό που θα μπορώ να το κάνω αυτό, Αγαπημένε Πατέρα, ξέρω ότι θα εκφράζω το πνεύμα Σου και το σχέδιο Σου για μένα, μέσα απ’ αυτήν την εξελισσόμενη προσωπικότητα μου.


 Αμήν




Από τον Harold Sherman


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου