Πληροφορίες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Προσευχή για Αναδημιουργία

Προσευχή για Αναδημιουργία


Πατέρα μας,

Σχεδιαστή και Δημιουργέ του σώματος μέσα στο οποίο διαμένω, μέσα στο οποίο και μέσα από το οποίο ζω, κινούμε και υπάρχω, βοήθησε με να καταλάβω ότι το τέλειο πρότυπο του σώματος μου περιέχεται μέσα στο νου μου

Πως οποιαδήποτε ατέλεια έχει εκδηλωθεί ή εκδηλώνεται σ αυτό το σώμα, είναι αποτέλεσμα λάθος σκέψης και λάθος Λειτουργίας των συμπαντικών Σου νόμων.

Αν το σώμα μου έχει ατέλειες από το γέννηση, αυτό ήταν και πάλι αποτέλεσμα ανθρώπινων αιτιών και δεν έγινε με θεϊκή επιταγή.

Βοήθησε με να καταλάβω ότι η δημιουργική Σου δύναμη, που έφτιαξε αυτό το σώμα, κατοικεί ακόμη μέσα στο νου μου έτοιμη να με υπηρετήσει οποιαδήποτε στιγμή τη χρειαστώ. Ότι εγώ, σαν πλάσμα μ ελεύθερη θέληση, έχω τώρα τον έλεγχο αυτής της δημιουργικής δύναμης και μπορώ να την κατευθύνω για το καλό ή το κακό μου, ανάλογα με τη φύση και το χαρακτήρα των σκέψεων και των συναισθημάτων μου.

Συνειδητοποιώντας πλήρως όλα αυτά, καλώ τώρα τη δημιουργική Σου δύναμη από μέσα μου για να διορθώσει και να εξαλείψει τις ατέλειες του σώματός μου.

Καθώς το κάνω αυτό, ξέρω ότι συμβαίνει μια αναδημιουργία σ όλα κύτταρα, τα νεύρα, τους αδένες, τους ιστούς και τα όργανα, σ άμεση αναλογία με το βαθμό οραματισμού και της πίστης μου.


Αμήν


Από τον Harold Sherman


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου