Πληροφορίες

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

~Μια φορά που γνώρισα τον Εαυτό μου, είπα.. «Γεια σου φίλε..»




~Μια φορά που γνώρισα τον Εαυτό μου,
είπα..

«Γεια σου φίλε..»




Όσο κοιτούσα γύρω μου, τότε πάντα ξεχνούσα να κοιτάξω μέσα μου,
έτσι πάντα έχανα αυτά που αληθινά χρειαζόμουν.

~Όταν ξεκίνησα να κοιτώ πρώτα μπροστά μου,
τότε πολλές φορές το γύρω μου δεν χρειάστηκε καν..

~Όλα μέσα μας είναι,
όλα μαζί μας είναι,
όλα εδώ και τώρα είναι,
όλα στο τώρα ανήκουν.

~Πως να αγαπήσω εσένα,
όταν δεν κοιτώ τι χρειάζομαι εγώ να μου προσφέρω.?

~Το κάθε έξω κι ο κάθε άνθρωπος,
είναι πάντα μετά από την αλήθεια που φωνάζει ο Εαυτός μου..

>Αγαπώ τον Εαυτό μου?
<Τότε ξέρω και τι αλήθεια αυτός χρειάζεται.

~Κι όταν ξέρω τι χρειάζεται ο Εαυτός μου,
τότε ξέρω και ποιος δεν είσαι εσύ.

~Μια φορά που γνώρισα τον Εαυτό μου, είπα..
«Γεια σου φίλε..»

~Γιατί κάθε φορά που ξεχνούσα να με φροντίσω
τότε πάντα ζούσα με μπερδεμένες αγάπες..

~Γιατί τη μέρα που γνώρισα τον Εαυτό μου,
κοίταξα και τα ρούχα που φορούσες εσύ.

~Γιατί κι ο άνθρωπος,
πνεύμα αγάπης καρφωμένο στη γη είναι.

~Κι αν θές φτερά να βγάλεις να πετάξεις ψηλά,
τότε μάθε πρώτα πως γίνεται η ελεύθερη πτώση..


...Και έτσι είναι




Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Ελλάδα 30/7/2016

(Βιώματα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου