Πληροφορίες

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

~Ο θυμός & η ανάπτυξη των κυττάρων με τη «Μεταστοιχείωση & τη Νευροθεολογία» ~Κουνταλίνι, «το δημιουργικό_δυναμικό στον άνθρωπο»



~Ο θυμός & η ανάπτυξη των κυττάρων με τη «Μεταστοιχείωση & τη Νευροθεολογία»

~Κουνταλίνι,
«το δημιουργικό_δυναμικό στον άνθρωπο»




Είμαστε άνθρωποι λοιπόν.
Αυτό σημαίνει ότι έχουμε «ελαττώματα», έχουμε προσδοκίες, έχουμε σκέψεις, έχουμε συναισθήματα,
έχουμε και ζούμε μέσα σε ένα οργανικό προφίλ σε αυτή τη διάσταση_ενσάρκωση που βιώνουμε Τώρα.

• Αν εξαιρέσω τα «ελαττώματα» μου, τους φόβους μου,
αν εξαιρέσω τα όνειρα που έκανα και ναυάγησαν,
αν εξαιρέσω τα προβλήματα που έρχονται και με βρίσκουν, που προέρχονται η δημιουργούνται από Εξωτερικούς παράγοντες,
αν εξαιρέσω το θυμό,
τα νεύρα που προκαλούν οι Επιλογές μου πολλές φορές..

• Αν εξαιρέσω όλη αυτή τη χασούρα που επιτρέπω εγώ ο ίδιος στον εαυτό μου να βιώσει..
Τότε τι άλλο μένει μέσα μου?

• Υπάρχει κάτι ακόμα,
 υπάρχει το δημιουργικό_δυναμικό.

• Υπάρχει η δύναμη Πριν να νευριάσω.
Πριν θυμώσω.
Πριν στεναχωρηθώ.
Πριν απογοητευτώ.
Πριν να σπάσω κάτι.
Πριν να βρίσω κάποιον.
Πριν να τα βάλω με τον Εαυτό μου που απέτυχα σε μια Επιλογή μου.
Πριν να αφήσω την ενέργεια μου να εκδηλωθεί με τόσο άτσαλο τρόπο, όπως ο θυμός..

• Υπάρχει το δημιουργικό_δυναμικό.
Πριν από όλα αυτά τα βλαβερά συναισθήματα και σκέψεις που άφησα να με οδηγήσουν οι καταστάσεις της ζωής..

• Η Κουνταλίνι είναι το δημιουργικό_δυναμικό μέσα μου.

(Η δήλωση του Yogi Bhajan, προτείνει μια κάπως μεταφορική άποψη της Κουνταλίνι:
"Η Κουνταλίνι είναι το δημιουργικό δυναμικό στον άνθρωπο")

• Μπορώ να Επιλέξω να αξιοποιήσω ένα πολύ μικρό ποσοστό αυτής της δύναμης, αυτής της ενέργειας που προϋπάρχει μαζί μου και κοιμάται στη βάση της σπονδυλικής μου στήλης.
Δεν είναι ανάγκη να εκδηλώσω τη Πρόθεση για το ξύπνημα της Κουνταλίνι,
ένα πολύ ελάχιστο ποσοστό αυτής της ενέργειας
είναι αρκετό.

• Η δύναμη προέρχεται από μέσα,
η αδυναμία προέρχεται από μέσα.
Κάθε Επιλογή που έκανα στη ζωή πρώτα την αισθάνθηκα, ή τη σκέφτηκα,
και ύστερα Επέλεξα να τη κάνω πράξη.

• Η ενέργεια που χάνεται σε οργή δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί δημιουργικά.
• Ο θυμός είναι πολύ πιθανό κίνητρο για επίθεση,

• Κάθε τι που έρχεται από έξω έρχεται για να με διδάξει, εφόσον δεν το δημιούργησα εγώ ο ίδιος..
Αν αυτό που ήρθε Επιλέξω να το αφήσω να με θυμώσει,
αν του επιτρέψω να μπει μέσα στο μυαλό μου και να διαβάλλει τη σκέψη μου,
τότε θα έχω να διορθώνω περισσότερα,
από όσα «το_πρόβλημα_ήρθε_να_με_μάθει_να_είμαι..»

(Στο βιβλίο του «Πώς ο Θεός αλλάζει τον εγκέφαλό σας», ο δρ Άντριου Νιούμπεργκ υποστηρίζει ότι το κλειδί βρίσκεται «στην ηρεμιστική επίδραση που έχει η έντονη προσευχή στον εγκέφαλό μας».
• Οι έρευνες δείχνουν ότι ο συνεχής διαλογισμός επιφέρει αλλαγές στη φαιά ουσία και ενισχύει τις περιοχές του εγκεφάλου που αφορούν την προσοχή και τη συμπόνια,
ενώ ηρεμεί τις περιοχές που συνδέονται με τον φόβο και την αγωνία.
• Ασχέτως εάν ο άνθρωπος που προσεύχεται ή κάνει διαλογισμό πιστεύει σε μια ανώτερη δύναμη, λέει ο συγγραφέας,
το αποτέλεσμα είναι ίδιο: περιορίζονται οι αρνητικές σκέψεις και τα συναισθήματα.
«Στην ουσία», λέει ο Νιούμπεργκ που είναι επικεφαλής του Κέντρου Εγκεφάλου και Πνευματικότητας του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνιας,
«όταν σκεφτόμαστε για τα μεγάλα ζητήματα της ζωής, θρησκευτικά, επιστημονικά ή ψυχολογικά,  ο εγκέφαλός μας αναπτύσσεται.
Και σε αυτό δεν έχει καμία σημασία εάν είμαστε χριστιανοί, μουσουλμάνοι ή ινδουιστές».
• Ο επιστήμονας μιλά για τη «Νευροθεολογία», τη μελέτη του ρόλου που παίζει ο εγκέφαλος στη θρησκευτική πίστη και έχει στόχο να ρίξει φως στο τι συμβαίνει μέσα στα κεφάλια μας όταν επικαλούμαστε τον Θεό.
-Απόσπασμα από:
http://pestanea.blogspot.gr/2013/06/blog-post_2.html )

• Μπορώ να Επιλέξω να κρατήσω μέσα μου την ενέργεια του θυμού και να τη μετατρέψω από αρνητική, σε δημιουργικό_δυναμικό.
~Κι έτσι να εκδηλώσω δημιουργικά τον ίδιο το θυμό,
και όχι με τη δύναμη και τη κατεύθυνση που ο θυμός προτείνει.

• Αυτή η κίνηση επιτυγχάνεται μέσω της Μεταστοιχείωσης.

«Μεταστοιχείωση είναι η αλλαγή, ή μεταμόρφωση ενός στοιχείου,
ή της ενέργειας, σε οποιαδήποτε άλλη μορφή.»

• Όταν το μυαλό Επιλέγει να αλλάξει τις σκέψεις και τα συναισθήματα σε ιδέες,
και να χρησιμοποιήσει το τεράστιο δυναμικό που κρύβεται στο θυμό,
όταν η δύναμη του θυμού μετατρέπεται σε κατάσταση του νου,
τότε ο άνθρωπος κερδίζει σε όλα τα επίπεδα και καταστάσεις της ζωής.

• Τότε η Κουνταλίνι ξεδιπλώνεται δημιουργικά και σε απόλυτη ισορροπία μέσα στο σώμα,
και ταξιδεύοντας προς τον εγκέφαλο,
περνάει μεσα από όλα τα τσάκρα και θεραπεύει νου και σώμα.

• Τότε η Μεταστοιχείωση παντρεύεται με τη Νευροθεολογία και η ανάπτυξη διαγράφει μια δημιουργική και ανοδική πορεία, στον άνθρωπο και τη ζωή του.

• Τότε ο ανθρώπινος εγκέφαλος μεγαλώνει, αναπτύσσεται προς κάθε κατεύθυνση,
γιατί ενεργοποιούνται αρμονικά μεταξύ τους τα κοιμισμένα εγκεφαλικά κύτταρα.

• Θύμωσες.?
Απογοητεύτηκες?
Νευρίασες?
• Ωραία, τότε είναι ώρα για Προσευχή_διαλογισμό,
είναι η ώρα της Προσωπικής_Ανάπτυξης,
η ώρα της Προσωπικής_Αναβάθμισης.

• Είναι η ώρα των Προσωπικών_θαυμάτων,
και είναι η ώρα του Πνεύματος.

• Είναι η ώρα για την Ανάπτυξη των κυττάρων,
με τη «Μεταστοιχείωση και τη Νευροθεολογία».


...Και έτσι είναι




Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Ελλάδα 2007
(Βιώματα)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου