Πληροφορίες

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

~Νόμος της Έλξης και σχέσεις




~Νόμος της Έλξης και σχέσεις




Ζητώ αγάπη, όμως παίρνω απογοήτευση,
ζητώ φροντίδα, όμως παίρνω απομόνωση,
ζητώ ανθρώπινη επαφή, όμως παίρνω μοναξιά.

• Τελικά απ όσα ζήτησα τι έλαβα.?
Τίποτα,
μα υπάρχει Θεός?

• Αγάπη θέλω,
μα φοβάμαι τόσο πολύ μη δεν την έχω που αυτό ζω και έξω μου..
• Αγάπη θέλω,
μα φοβάμαι μέσα μου τόσο πολύ να μην τη χάσω που εντέλει τη διώχνω γιατί την έσκασα,
που την αναζητούσα την ώρα που την είχα.

• Μα αν θέλω αγάπη,
τότε αγάπη δεν χρειάζομαι να είμαι κι εγώ?
Μα πως μπορώ να είμαι μ έναν άνθρωπο και να του φέρομαι σαν να φοβάμαι ότι θα μου φύγει?

• Ζήτα για να σου δοθεί, και πίστευε ότι σου δόθηκε
δε λέει ο άμοιρος ο Νόμος της Έλξης?

• Κι αφού αυτό ξέρω ότι δεν ισχύει μόνο για πράγματα,
το δημιουργούν τα συναισθήματα και τον έλκει το Είναι μου, η ψυχή μου η ίδια.
Μπορώ να Έλκω τα πάντα, μπορώ να Έλξω την ευτυχία μου.

• Οπότε, καλό δε θα ναι να σκέφτομαι ότι ήδη περνάω καλά με τον άνθρωπο που είναι πλάι μου?
Καλό δε θα ναι να νιώσω από τώρα εκείνη τη ζέστη που θα ήθελα να έχω?

• Καλό δεν θα ναι να φροντίσω εγώ ο ίδιος τον εαυτό μου ώστε η φροντίδα που χρειάζομαι να ζήσω,
να εκδηλωθεί και στο γήινο πεδίο με τη μορφή του συντρόφου μου?

• Πιο εύκολο δεν είναι να χαίρομαι και να ονειρεύομαι,
από το να πεισμώνω και να χτυπάω εγώ ο ίδιος τον εαυτό μου επειδή πιστεύω στην απεραντοσύνη του εγωισμού μου?


• Νόμος της Έλξης σημαίνει αγάπη ε,
καλό θα είναι να το θυμάμαι που και που.....


Και έτσι είναι



Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Κύπρος 17/7/2016

(Βιώματα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου