Πληροφορίες

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

~Επιστημονική_Προσευχή σημαίνει Άν_θρωπος, Άν_θρωπος είναι ο κοιμισμένος Θεός μέσα στον άνθρωπο ~Η Προσευχή και η Επιστήμη δημιούργησαν την Υλοποίηση, αγαπώντας τις διαφορές τους





~Επιστημονική_Προσευχή σημαίνει Άν_θρωπος,
Άν_θρωπος είναι ο κοιμισμένος Θεός μέσα στον άνθρωπο

~Η Προσευχή και η Επιστήμη δημιούργησαν την Υλοποίηση,
αγαπώντας τις διαφορές τους





Ξέρεις να δίνεις,
τότε μάθε και να παίρνεις!
~Ξέρεις να παίρνεις,
τότε μάθε και τη χαρά που κρύβεται και στο δόσιμο!
~Ξέρεις να αγαπάς,
τότε μάλλον θα ξέρεις και πως είναι να σε αγαπούν.

~Όσα μέσα, τόσα και έξω,
όσα πάνω, τόσα και κάτω.

~Ότι υπάρχει γύρω μου, υπάρχει και μέσα μου,
αφού τα μάτια το αντίκρισαν, τότε σημαίνει πως η Εσωτερική_Όραση το δημιούργησε πρώτη.
...κι έπειτα τα μάτια μου το είδαν ΚΑΙ έξω να κυκλοφορεί.

~Αν ψάξω να βρω μέσα μου αυτό που θέλω,
κι έπειτα βάλω τα μάτια να το δουν και έξω.?
• Τότε, δε θα ναι λες η Επιστήμη_Προσευχή
και η Προσευχή_Επιστήμη μου.?

~Μα όταν εύχομαι μέσα μου να μαι καλά και να βαδίζω ίσια,
τότε δεν Προσεύχομαι για το καλό μου?
~Μα όταν σκέφτομαι τι να ζητήσω σαν θα Προσευχηθώ,
ο νους μου δεν δουλεύει τότε?

~Μα αφού ο νους και η Προσευχή μαζί είναι ΈΝΑ,
τότε πως μπορώ να τα μοιράσω σε δύο κομμάτια και να βαφτίσω τη Προσευχή Θεό μου,
κι εμένα κατώτερο από τη Προσευχή μου.?

~Ίσως να μάθω να είμαι και το πάνω μαζί με το κάτω,
ίσως να δω ότι είμαι και το μέσα μαζί με το έξω,
ίσως λέω ίσως,
να θυμάμαι πως χωρίς εμένα, χωρίς τη σκέψη που έχω στο νου μου,
η Προσευχή δεν θα υπάρξει ποτέ..

• Τότε τι με χωρίζει από το αποτέλεσμα της Προσευχής που έκανα χθες βράδυ αργά.?

• Έλα να σου πω μυαλό μου,
κάνε χώρο για να δουλέψει η Επιστήμη σου με τη Προσευχή σου αγκαλιά, γιατί. .
~Γιατί αν ξέρω τη διαφορά ανάμεσα, στο δίνω και στο παίρνω,
γιατί αν βρω την ομοιότητα ανάμεσα, στο πάνω και στο κάτω,
γιατί όταν με βρω ανάμεσα, στο Με αγαπώ και Σε αγαπώ,
ε τότε τα κύτταρα μου θα είναι έτοιμα να με πάρουν στη διάσταση της Οραματικής_Υλοποίησης.

~Λέω γω τώρα ε. .
Λες, λες να μπορώ να πετάξω με τα φτερά του ονείρου μου,
αν τα κεντήσω στη πλάτη μου στο Εδώ και Τώρα.?

~Λες, λες τελικά η Προσευχή να είναι Επιστήμη,
και η Υλοποίηση της να θέλει μόνο το διάβασμα της ψυχής μου.?

~Λέω γω τώρα ε. .
Όμως, τα όνειρα που έκανα μικρός είναι κι αυτά,
δεν έχουν το χρώμα της λογικής,
έχουν φτερά μονάχα! !

~Πέτα ψηλά, πέτα μακρύτερα από τη διάσταση του Τρία,
σπάσε τα δεσμά που σε κρατούν δεμένο μέσα στο κουτί του νου..
~Φύγε μακριά και ζήσε Παράλληλα,
σ ένα ακόμα Παράλληλο Εδώ και Τώρα σύμπαν Πολυδιάστατε Εαυτέ μου.


~Αγάπα όμως,
γιατί αυτή τη τιμή έχει το εισιτήριο!


...Και έτσι είναι



Κάλι Γιούγκα
Ενεργειακή_Κουνταλίνι © Πάφος, Κύπρος 21/7/2016
                                                                                     (Βιώματα)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου