Πληροφορίες

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

* Ξυπνήσαμε, η Όχι ακόμα



 * Ξυπνήσαμε, η Όχι ακόμα


Ξέρεις τι σημαίνει, Τραγικό.?

"Να Χρειάζομαι Βοήθεια Κάπου,
Το Σύμπαν να Ανταποκρίνεται σε Μένα & να μου Στέλνει τη Βοήθεια Μέσω κάποιου Άλλου..
Κι Εγώ, Αντί να Δεχτώ τη Συμπαντική Συγχρονικότητα που Ξεδιπλώνεται Μπροστά μου & Κάτω από τα Βήματα μου,
να Επιλέγω να Προσπεράσω την Ουσία, το Μήνυμα πχ,
& να Κρίνω Εσένα Που Απλά Μεταφέρεις Κάποιο Μήνυμα Για Εμένα"

Άκουσες ποτέ την Έκφραση:
"Μην Κρίνεις τον Αγγελιοφόρο, Όταν δεν σου Αρέσει το Μήνυμα"
Αν την Άκουσες αυτή την Έκφραση & Άλλη φορά,
Τότε Φαντάσου το εξής Σενάριο:
"Κάποιος σου Έδινε έναν Γάιδαρο για να Γλιτώσεις το Πολύ Περπάτημα,
Όμως εσύ Κοιτούσες τον Γάιδαρο στο Στόμα,
& Έψαχνες να Μάθεις Αν ο Γάιδαρος έχει Ωραία Δόντια"

Μιλούμε για Αναγκαστική & Αναπόφευκτη Εξέλιξη του Ανθρώπινου Είδους,
Μιλούμε για Βοήθεια Μεταξύ μας ο Ένας με τον Άλλον,
& Τελικά, Μόλις βρούμε Κάποιον που Όντως Κάνει μια Κίνηση & Βοηθάει Ουσιαστικά,
Τότε του Κολλάμε & Μια Μεγάλη Ταμπέλα: "Είσαι Εγωιστής"

Πιστεύω στην Αγάπη, & λέγοντας Αγάπη, Εννοώ το εξής:
"Πιστεύω σε Κάθε Ενέργεια Που Δημιουργεί"

Αυτή είναι η Αγάπη, αυτό σημαίνει η Λέξη Αγάπη.
Όταν Δημιουργώ Κάτι, Οτιδήποτε..
"Τότε Αγαπώ Εγώ Εμένα, Τη Στιγμή αυτή Που Κάτι Δημιουργώ"
Όταν Καταστρέφω Κάτι, Οτιδήποτε..
"Τότε η Καταστροφική Ενέργεια Μέσα μου, ήδη Έχει Προκαλέσει Μεγαλύτερη Ζημιά σε Μένα που Επιλέγω να τη Δημιουργώ,
Παρά όταν την Εξωτερικεύσω"

Όταν Ζητώ να Λάβω Κάτι, & Αντί να Ευγνωμονώ που Έλαβα, Ξεκινήσω να Κρίνω τον Αγγελιοφόρο..
Τότε Τι Είμαι:
"Αφυπνισμένος,
ή Με Ορίζει το Πέπλο Μου ακόμα..?"

"Τροφή για Σκέψη,
Για όσο ακόμα Έχουμε Ελεύθερο Νου"

...Και έτσι είναι

Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Kundalini_Reiki Master Teacher
© Ελλάδα 15/9/2021









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου