Πληροφορίες

Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

* Το Μονοπάτι της Επιλογής, Οδηγεί στην Επίγνωση της Πίστης “Ποιος Εαυτός Επιλέγω να Είμαι”


* Το Μονοπάτι της Επιλογής, Οδηγεί στην Επίγνωση της Πίστης

“Ποιος Εαυτός Επιλέγω να Είμαι”


Ο Άνθρωπος έχει Πολλές Προσωπικότητες, & αυτή που θα Εμφανιστεί & θα Παραμείνει Σταθερά σαν Χαρακτήρας,
Εξαρτάται από την Εσωτερική Εργασία που θα Κάνει το άτομο.

Τίποτα & Κανείς Ίδιος Μεταξύ Άλλων, & ο Πόνος Κάποιες φορές λειτουργεί σαν Βάλσαμο στο άτομο,
“Χωρίς απαραίτητα το Ίδιο το άτομο να έχει Επίγνωση του Τι του Συμβαίνει”

Είναι Άδικο & για Εμάς & για τους Άλλους, να Πάψουμε να Πιστεύουμε σε μια Ουσιαστική Αλλαγή.
Ενώ Ταυτόχρονα, η Έλλειψη Πίστης, είναι & ένα Συνειδητό Μπλοκάρισμα από Εμάς σε Εμάς, στην Προσωπική Εξέλιξη.
“Αν Πάψω να Πιστεύω στη Δύναμη της Αλλαγής για Εσένα,
Τότε ήδη Έπαψα να Πιστεύω πως Μπορώ Εγώ να Αλλάξω Κάτι στον Εαυτό μου”

* Όπως είμαι Μέσα μου,
Αυτό που η Πίστη στον Εαυτό μου Καθόρισε σαν Μονοπάτι, ή σαν Δεδομένο, Αυτό Επιλέγω να Ψάχνω να Βρω & στους Άλλους Γύρω μου.
“Όταν είμαι Χαλαρός & Ελεύθερος, Τότε Κανείς δεν μου Χρωστάει”
* Σκέψου..

Καλό θα είναι να Κάνουμε Όνειρα & Ευχές, για να Χτίζουμε Ένα Ελεύθερο από το Φόβο, Συλλογικό Φάσμα Ενέργειας στον Ουρανό, Που Μπορεί να Επηρεάσει & το Συλλογικό Ασυνείδητο & Πεπρωμένο,
“Χωρίς να Κάνουμε Τίποτα Συνειδητά”

* Η Πείρα Ανακαλύπτεται Κάθε Στιγμή,
& Αν Παραμείνει η Ίδια, ενώ το άτομο Προχωράει στη ζωή,
Τότε το Ίδιο το άτομο είναι Εγκλωβισμένο σε Κάποια "Συναισθηματική Κατάσταση" που το Εξαναγκάζει να ζει μόνο σε Κάποια Τοξική Στιγμή στο Παρελθόν..

Πείρα σημαίνει: “Εξελίσσομαι Συνεχώς Μέσα από τις Εμπειρίες που Βιώνω”
Δεν σημαίνει: “Μένω Κάτω Επειδή Πόνεσα”

Να Πιστεύω & σε Σένα, Αφού ήδη Πιστεύω σε Μένα.
Αγαπάμε Αλλήλους για να Προχωράμε Μαζί, Μέσα από τις Εμπειρίες που Δημιουργούν Τη Προσωπική Πείρα Στο Μονοπάτι Της Πίστης & Της Επιλογής.
* Μόνο Τότε Βιώνεται η Ενότητα & η Μεταμόρφωση.

…Και έτσι είναι


Ιωάννης Χαραλαμπίδης ~ Kundalini_Reiki Master Teacher
® Ελλάδα 11/9/2021





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου